אוריגמי – Origami CRM המערכת (שאולי) תפתיע אתכם!

origami - israel crm

לאחרונה בעקבות פרויקט עבור חברה שפנתה עלינו התחלנו להכיר את מערכת ה-CRM אוריגמי – origami.

בתחילת העבודה אנו מודים שלא התלהבנו ממערכת עצמה וממשק המשתמש שלה אך ככל שהתקדמנו גילנו פיצ'רים שאין בהרבה מערכות מתחרות.

אז לאחר עבודה של יותר מ-3 חודשים על ניתוח המערכת והכרת המגבלות והיתרונות שלה החלטנו לספר לכם למי היא מתאימה.

מה זה אוריגמי origami?

אוריגמי – origami היא מערכת CRM שנוסעה על ידי יניב שמעוני ודני קרויטורו בעלי ניסיון בפיתוח תוכנה.

המטרתה העיקרית של החברה היא לתת מענה לארגונים המעוניינים לשפר את התהליכים באמצעות טכנולוגיה.

כיום אוריגמי – origami כמו כל ענף מערכות ה-CRM נמצאת בצמיחה מתמדת ומתגאה בקהל לקוחות רחב ומתן פתרונות ללקוחות שצריכים קצת יותר ממערכת CRM.

יתרונות אוריגמי – origami

למערכת אוריגמי אין הרבה יתרונות להציע אך למרות זאת היא עדיין מצליחה להפתיע אותנו ביכולות הבסיסיות שלה.

יתרון מספר 1 – שדות מותנים

לאחרונה כתבנו על מערכת ה-CRM Powerlink ועל הפיצ'ר שלא בטוח שאתם מכירים והוא שדות מותנים.

מנגד זאת אוריגמי כלל לא מנסה להסתיר את הפיצ'ר הזה ומציע אפשרות לשדות מותנים כבר מחבילות הבסיס שלה.

שימוש בשדות מותנים כיום הוא הכרחי לכל מי שרוצה לבנות מערכת CRM שתוכל להתאים את עצמה לארגון שלם ולא רק למחלקה אחת.

בנוסף לזאת שימוש בשדות מותנים מעניק שליטה מלאה יותר על התהליך ובכך מסייע לסגור יותר עסקאות ולהגדיל את הפרודוקטיביות.

יתרון מספר 2 – העורך הוויזואלי

אחד מהכלים היותר מגניבים שאנחנו אהבנו במערכת הוא העורך הוויזואלי שלה.

מערכת אוריגמי – origami מאפשרת לנו לנהל את התצוגה ממש לפי הדרישות שלנו! כלומר לשנות את גודל הטבלה, להוסיף ווידג'ט נוסף לתצוגה ועוד.

יתרונות אלו מאפשרות לנו המנהלים לקבל תמונות מצב יותר עדכנית בכל הקשור לניהול הקשר עם הלקוחות שלנו ובוודאי ניהול העובדים.

יתרון מספר 3 – שדות מערכת

היתרון המרכזי של מערכת אוריגמי – origami הוא השדות מערכת שהיא מציעה.

לאחר בדיקה רחבה של המערכת נוכחנו לגלות כי מערכת ה-CRM מציעה לנו שימוש בשדות שבהרבה מערכות אחרות יכלנו רק לחלום עליהם.

לדוגמא שדה בחירה מרובה שאנו בישראל CRM נתקלנו בו רק במספר מערכות CRM ישראליות בודדות ובוודאי לא כסטנדרט.

שדה נוסף שהוא חשוב לא פחות הוא האפשרות לצ'ק בוקס.

שימוש בצ'ק בוקס מאפשר לנהל משימות ופרויקטים בצורה טובה יותר מאשר שדות בחירה ומקצר את תהליך העבודה של הנציגים ושירות הלקוחות.

לבסוף לאחר שציינו מספר יתרונות בסיסים על המערכת עלינו לומר שיש לה עוד מספר כלים נוספים אך העיקר הוא באפשרויות שהיא מציעה.

שימוש במערכת אוריגמי – origami יכול להיות מועיל ופרודוקטיבי בעיקר לחברות וגופים קטנים וזה מוביל אותנו לחסרונות של המערכת.

יתרונות וחסרונות מערכת אוריגמי CRM

חסרונות אוריגמי – origami

כמו בכל מערכת CRM אף פעם אין מערכת אחת שהיא מושלמת אפילו לא הגדולה ביותר בעולם Salesforce.

למרות זאת אי אפשר להתעלם החסרונות של מערכת אוריגמי – origami שהם מאוד מהותיים לתחילת העבודה במערכת אם בכלל.

חסרון מספר 1 – ממשק המשתמש

ממשק המשתמש של מערכת אוריגמי – origami הוא פשוט לא נוח.

הפעולות הפשוטות שנועדו להקל על התהליך באמצעות העורך הוויזואלי לא באות לידי ביטוי בעקבות הממשק המשתמש המסורבל.

ממשק זה לא מאפשר עבודה חלקה אשר מאפשרת לקבל תמונות מצב עדכנית בכל רגע נתון, כך שאם אנחנו מנהלים לא בטוח שזה המערכת הכי נכונה עבור ניהול העובדים.

למרות זאת חשוב לזכור ולציין העובד כן יצליח לעבוד על המערכת ואולי גם להוציא ממנה את המיטב.

חסרון מספר 2 – תצוגות

אם התחלנו בממשק המשתמש כעת חיסרון נוסף של המערכת הוא התצוגות במערכת.

ניהול התצוגות במערכת אוריגמי – origami מסורבל ולא מאפשר נקודת מבט מלאה על הסטטוסים.

שימוש בעורך הוויזואלי לא מעניק פתרון לבעיה ועל מנת לקבל נקודת מצב עדכנית עלינו להיכנס לתוך כרטיס הלקוח או לדוחות.

מסקנות לגבי מערכת אוריגמי

לבסוף לאחר שימוש במערכת אוריגמי – origami אנחנו יכולים לומר כי המערכת היא ידידותית לעצמאים אולי לגופים קטנים ואפילו מאוד.

שימוש במערכת הינו מסורבל לא נוח כך שאם אתם מנהלים ורוצים לקבל פרודוקטיביות זאת כנראה לא המערכת שתוכל לתת לכם את המענה.

למרות זאת כן חשוב לנו לציין כי השימוש במערכת הוא על סמך פרויקט אחד כך שיתכן ואם נמשיך לעשות עוד פרויקטים במערכת נגלה אחרת.

שיתוף המאמר:
שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב twitter
טוויטר
שיתוף ב linkedin
לינקדין
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
אימייל

אולי יעניין אותך גם

הצטרפו לדיון