הטמעת מרכזיות טלפוניות

אצלנו בחברת ISRAEL-CRM יודעים שמערכת CRM לבדה אינה מספיקה על מנת לרכז את המידע הרב הקיים כיום בארגונים ובעסקים. לכן החלטנו להעניק ללקוחות מענה נוסף והוא הטמעת מערכות טלפוניות עבור עסקים וארגונים שמעוניינים שהעסק שלהם ידע לדבר בשפה אחת עם מערכת ניהול קשרי הלקוחות(CRM) ובכך תסייע לארגון לרכז את המידע המתקבל משיחות הטלפון, לעקוב אחר ביצועים של עובדים, וכמובן להגדיר נתבי שיחות שאף לקוח לא יאבד בדרך.

עבודה מרחוק ISRAELCRM

מה יתן לך הטמעת מרכזיה טלפונית?

1

בחירת מערכת IP או
מערכת IP מבוססת ענן

ISRAEL-CRM תסייע לארגון לבחור את המערכת המתאימה ביותר עבור לצורך ניהול מערך השיחות של הארגון ותסייע לו לבחור מערכת שתענה על צרכיו בצורה המיטבית ביותר.

2

אפיון תפקיד המרכזייה

ISRAEL-CRM תסייע לארגון או לעסק להבין איזה שירותים הוא צריך מהמרכזייה (כמו: הקלטת שיחות, FAX 2 MAIL, ניהול ביצועי עובדים, ניהול מדדים, נתב שיחות) ומה חשוב שיהיה להם בעת השימוש במרכזיה הטלפונית.

3

הקמת תשתיות תקשורת

ISRAEL-CRM מסייעת ללקוח בכל הקשור בליווי ספקים חיצוניים, התקנת תשתיות תקשורת, רכישת ציוד נלווה ועוד מספר כלים וזאת על מנת לסייע ללקוח לקלוט את המרכזייה בצורה חלקה שתאפשר פעילות שוטפת.

4

תמיכה טכנית

ISRAEL-CRM מעניקה לארגון או לעסק לאחר סיום הטמעת המערכת תמיכה טכנית מלאה ובכך מסייעת לו באופן שוטף גם לאחר הפרויקט המשותף.

עובדים עם המערכות המובילות

עשרות ארגונים כבר עשו את הקפיצה קדימה

ISRAEL-CRM וגיל חיים בפרט, סייעו לנו בהקמת מערך מכירות בחברה. גיל העניק לנו כלים פרקטיים לייעול תהליך המכירות, שיפור מערך הפניות ללקוחות פוטנציאליים וסייע לנו להגיע לתוצאות טובות יותר במחלקה.
צחי רודניק
מנכ"ל אימפקט בית השקעות