אפיון וניהול פרויקטים טכנולוגים

אפיון וניהול פרויקטים טכנולוגים וממוחשבים אינו הליך פשוט כלל עבור עסקים וארגונים שמעוניינים לעבור תהליך של דיגיטציה או שדרוג הפעילות העסקית בעזרת טכנולוגיה. ISRAEL-CRM מעניקה פתרון מקיף לארגונים ועסקים בכל הקשור בניהול פרויקטים טכנולוגים וממוחשבים ומסייעת להם במספר שלבים.

פתרון מקיף לארגונים ועסקים בניהול פרויקטים

1

אפיון, אבחון ומטרת הפרויקט

ISRAEL-CRM מסייעת לארגונים ועסקים לאפיין את מטרות הפרויקט ומה הרצון שלנו כארגון או עסק להשיג מהפרויקט.
חשוב לציין שהבנת הצרכים של הארגון והמטרות שלו יכולים לסייע לארגון או לעסק לחסוך בעלויות לא מתוכננות.

2

בניית תרשים זרימה יעודי לפרויקט

ISRAEL-CRM מסייעת בבניית תרשים זרימה ייעודי לפרויקט שמטרתו להבין אלו תהליכים אנו מעוניינים שיקרו בכל שלבי הפרויקט וכיצד התוצאה הסופית תראה עבור המנהלים ועובדים.

3

מחזור חיי פרויקט ומשך זמן לביצוע

 ISRAEL-CRM מעניקה לארגון או לעסק לוח זמנים מוגדר מראש לכל שלב בתהליך ומבצעת מעקב מלא אחר זמני הביצוע. זאת במטרה למנוע מהפרויקט להימשך ולא להתקדם.

4

קביעת אסטרטגיה ומתודולוגיה

לאחר הבנת זמני העבודה ותרשים הזרימה חברת ISRAEL-CRM תקבע ביחד עם מנהלי הארגון או עסק את המתודולוגיה הטובה ביותר עבורם לצורך ניהול מקסימלי של משבים וצמצום עלויות לא מתוכננות.

5

הטעמה וביצוע

בכל פרויקט שחברת ISRAEL-CRM מבצעת היא גם מטמיעה את התהליך ובכך מעניקה ערך מוסף ללקוח כאשר היא גם הגוף המתכנן וגם הגוף המבצע. שיטה עבודה זו מונעת עלויות נוספות ומכרזת תחת גוף אחד את הפעילות הטכנולוגית.

6

תמיכה טכנית ופיקוח

ISRAEL-CRM מעניקה ללקוח תמיכה טכנית שוטפת בכל הקשור להטמעת מערכות בפרויקט ובכך מעניקה לו מעטפת של בקרה ופיקוח אודות הפעילות.

עשרות ארגונים כבר עשו את הקפיצה קדימה

ISRAEL-CRM וגיל חיים בפרט, סייעו לנו בהקמת מערך מכירות בחברה. גיל העניק לנו כלים פרקטיים לייעול תהליך המכירות, שיפור מערך הפניות ללקוחות פוטנציאליים וסייע לנו להגיע לתוצאות טובות יותר במחלקה.
צחי רודניק
מנכ"ל אימפקט בית השקעות