"הכוורת" מערכת CRM שהיא הרבה מעבר לעוד מערכת CRM.

ISRAELCRM "הכוורת"

כחברה להטעמת מערכות CRM אנחנו בוחנים לא מעט מערכות בכל רגע נתון. לאחרונה החלטנו לפנות לחברת "הכוורת" שבהחלט הצליחה לסקרן אותנו באופן הפעולה שלה והיכולת שלה להגיב לשינוים מהר יותר. את "הכוורת" פגשנו לפני מספר שנים וכלל שהזמן עבר ככה השתבחה מערכת ה-CRM. לאחר הפניה הכרנו את סמנכ"ל החברה דניאל מרכוס וביקשנו ממנו לספר לנו למה "הכוורת" היא הרבה יותר ממערכת CRM רגילה וכיצד היא מאפשרת לנהל לקוחות בצורה טובה יותר.

מה זה "הכוורת" CRM?

כוורת CRM הינה מערכת לניהול קשרי לקוחות או במילים אחרות מערכת CRM. "הכוורת" הוקמה בשנת 2002 על ידי חיים כדורי ומאז ממשיכה להתעדכן ולהתפתח בכל עת. המערכת מבוססת ממשקי ענן אשר נפוצים כיום בכל עולם מערכות המידע וניהול הלקוחות. "הכוורת" מתפארת בקהל לקוחות מגוון ורחב החל מארגוני ענק במשק הישראלי ועד ללקוחות פרטים.

מה מיוחד במערכת "הכוורת"?

בשיחה עם דניאל הוא מספר לנו "כמעט כולם נתקלים בלקוח ההוא שהתקשר לפני שבוע והפרטים שלו רשומים על דף ברכב או באיזה הודעת וואטצאפ שרק מחכה שנפתח אותה". ממשיך דניאל ומספר לנו "כי דווקא בגלל הנקודות האלה הצורך למערכת CRM אחת שתדע לרכז את כל המידע במקום אחד היא הערך המוסף של הכוורת."

כל הפתרונות תחת ממשק אחד "הכוורת"

דניאל מסביר לנו כי "הכוורת" היא מערכת שיודעת לתת מענה לארגונים תחת ממשק אחד. "אם יצרתם קשר עם לקוח, והשיחה לא נענתה או שחשוב לכם להשיג אותו ולהתקדם במתן השירותים זאת בדיוק המערכת בשבילכם" אומר דניאל. "המערכות המתקדמות שלנו יכולות לקחת את זה מכאן הוא מציין. הלקוח יקבל הודעת טקסט שחיפשתם אותו ועבור נציג המכירות? עבורו תיפתח משימה שתזכיר לו לחזור אליו פעם נוספת בעוד מספר שעות או ביום אחר. כמובן שהכל לפי הדרישה שלכם."

הרבה יותר ממערכת CRM

באמצעות "הכוורת" CRM תוכלו לבנות את כל המשפך השיווקי שלכם. להקים דפי נחיתה, לאסוף לידים, לנהל רשימות תפוצה, להתחבר למערכות אוטומציה ופלטפורמות אחרות באמצעות זאפייר(ZAPIER) או אינטגרומט (INTEGROMAT) ולהגדיר תסריטי מכירה ומסעות לקוח שונים לכל קבוצת לקוחות. לאחר מכן, כאשר הם מוכנים לרכוש – הם עושים זאת עם מערכת הסליקה המובנית במערכת.

כל ערוצי התקשורת במקום אחד – Omnichannel

אחת הבעיות המרכזיות של הלקוחות זה ריבוי ערוצי תקשורת ובכך המעקב נהיה קשה יותר. שאלנו את דניאל וכך הוא אמר "זה כבר לא כאב ראש תפעולי לעבוד בכמה ערוצים, אנו נחבר את כל ערוצי התקשורת של הלקוחות אל הכוורת CRM והניהול שלהם יהיה ממקום אחד בלבד. נניח והלקוח שלח הודעה במסנג'ר של הפייסבוק? משם הגיב לכם בווטסאפ ולבסוף דיבר דרך המיילים? מה שיוצר כאב ראש לארגון אצלנו לא תהיה בעיה לחבר הכל תחת מסך אחד."

דו"חות תקופתיים לפיקוח על מחלקת המכירות

מבדיקה שערכנו "הכוורת" מעניקה לכם שליטה מלאה על מערך המכירות של הארגון בכל מקום. הכנת הדוחות במערכת הינה פשוטה ולא מצריכה מאמץ רב. שימוש בממשק הפקת הדוחות שבחנו ניתן להפיק דוחות בצורה מהירה וקלילה.

דוגמא לדוחות שניתן להפיק ממערכת כוורת CRM:

  • תוכלו לזהות את נציגי המכירות שהובילו למכירות הגדולות ביותר ולתמרץ ולתגמל אותם בהתאם.
  • תוכלו לזהות את מקורות התנועה הממירים ביותר ולחזק את תקציבי הפרסום בהם.
  • תוכלו לזהות מקורות תנועה ממירים פחות ולבצע אופטימיזציות מתאימות לקמפיין או לוותר עליו לחלוטין – כך תשתמשו בצורה מיטבית בתקציב הפרסום שלכם
  • אף לקוח לא ישאר מאחור – תוכלו לזהות את הלקוחות שהיו רוכשים באופן קבוע ונפלטו מהמערכת ולשלוח להם קופונים עם הנחות על מנת להחזירם להיות לקוחות מרוצים בחברה
  • תוכלו לנהל את היעדים האישיים של כל אחד מנציגי המכירות שלכם על פי הביצועים הממוצעים שלהם ולהגדיר לכל אחד יעד שיוכל לעמוד בו בתמורה לתמריצים שונים.
  • תוכלו לבנות דפי מכירה בלחיצת כפתור וליצור קמפיין דינמי – כל זאת מבלי להזדקק לשירותי גרפיקאי או מתכנת חיצוני

שירות לקוחות שלנו

"אחד האתגרים הנוספים בפני הארגון הוא שירות ושימור לקוחות." מספר לנו דניאל. מחלקות שירות הלקוחות האפקטיביות יודעות לעשות שימוש בתוכנת מערכת CRM גם עבור הלקוחות הקיימים ולא רק הפוטנציאלים.

לכן שימוש נכון ב-"הכוורת" יסייע לארגון לנהל את מערך קשרי הלקוחות שלו בצורה כזאת שבלחיצת כפתור תוכלו לקבל את כל היסטורית הלקוח. כך, ניתן להעניק לו שירות ברמת חמישה כוכבים ולשמור על הלקוח מרוצה.

להצטרפות לקהילת ISRAEL CRM בפייסבוק – לחצו כאן!

סיכום

"מערכות CRM ממחישות לנו כיצד באמצעים דיגיטליים אנו מסוגלים לשפר את הקשר האנושי עם לידים ולקוחות קיימים" אומר דניאל לסיום. "שילוב של מערכת CRM כמו "הכוורת" יסייע להעניק פתרונות חדשיים לארגון ולגדלות את ההבדלים גם בשורת הרווח."

דניאל מרכוס – הינו סמנכ"ל "הכוורת" ומשמש כמנהל הפיתוח העסקי של החברה.

גילוי נאות: חברת ISRAEL CRM ביצע סקירה מקדימה למערכת "הכוורת" בשילוב חומרים שיווקים של מערכת "הכוורת CRM".

שיתוף המאמר:
פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
אימייל

אולי יעניין אותך גם

0