הטמעת מערכות CRM

אצלנו בחברת ISRAEL-CRM מתייחסים למערכות CRM- Customer relationship management בחשיבות הגדולה ביותר שניתן להעניק למערכת ניהול קשרי לקוחות ולכן מוצר הדגל שלנו הוא הטעמת מערכת CRM לעסקים בכל הגדלים.

חברת ISRAEL-CRM מאמינה שכיום במאה ה-21 כל ארגון זקוק למערכת לניהול קשרי לקוחות כזאת שתסייע לו בצמיחה עקבית, מעקב אחר לקוחות וניהול קשרי הלקוחות של החברה ובכך תאפשר למנהלי הארגון לגייס יותר לקוחות, לפתור בעיות ולהעניק מענה טוב יותר ללקוחות שלהם. התוצאה? יותר עסקאות שנסגרות, יותר לקוחות מרוצים וכמובן יותר פרודוקטיביות לעסק.

מה אנחנו עושים כאשר אנחנו מטעמים מערכת CRM?

1

מסייעים בחירת מערכת CRM
לארגון או לעסק

ISRAEL-CRM תסייע לארגון לבחור את המערכת ניהול קשרי הלקוחות(CRM) הטובה ביותר עבור הפעילות העסקית שלו.

2

אבחון ואפיון העסק

כאשר מאפיינים מערכת CRM עלינו להבין שלא מספיק לאבחן את הפן הטכנולוגי אלה יש גם חשיבות לתהליך הארגוני בתוך הארגון או העסק. חברת ISRAEL-CRM מבצעת אבחון ואפיון לכל פרויקט של הטמעת מערכת ניהול קשרי לקוחות(CRM) ומלווה את הארגון או עסק באמצעות יועץ ארגוני בנוסף ליועץ טכנולוגי ובכך מצליחה ISRAEL-CRM להעניק ללקוח ערך מוסף אדיר ביחס למתחריה ומצליחה לצמצם עלויות לא מתוכננות בעת הטמעת המערכת.

3

ישום והטמעת מערכת ניהול קשרי לקוחות(CRM)

לאחר שלב אבחון ואפיון חברת ISRAEL-CRM מעניקה ללקוח לוח זמנים מסודר עם כל שלבי הדרך של ההטעמה ומתחילה את הטעמת מערכת קשרי הלקוחות בשני המישורים 

הטמעה במישור הארגוני – ליווי של מנהלי החברה ועובדים הרלוונטיים לעבודה על המערכת 

הטמעה במישור הטכנולוגי – ליווי של מטמיע מול ספקים חיצונים ועבודה שוטפת מול היועץ הארגוני. 

4

תמיכה טכנית

ISRAEL-CRM מעניקה לארגון או לעסק לאחר סיום הטמעת המערכת תמיכה טכנית מלאה ובכך מסייעת לו באופן שוטף גם לאחר הפרויקט המשותף.

לפרטים ורכישת חבילה לתמיכה תכנית – לחץ כאן

עובדים עם כל המערכות המובילות

עשרות ארגונים כבר עשו את הקפיצה קדימה

ISRAEL-CRM וגיל חיים בפרט, סייעו לנו בהקמת מערך מכירות בחברה. גיל העניק לנו כלים פרקטיים לייעול תהליך המכירות, שיפור מערך הפניות ללקוחות פוטנציאליים וסייע לנו להגיע לתוצאות טובות יותר במחלקה.
צחי רודניק
מנכ"ל אימפקט בית השקעות