וואצאפ במערכת CRM? זה Timelines AI

timelines_israelcrm

מאז שהושק בשנת 2009, וואצאפ הפך לאמצעי תקשורת העיקרי בתחומי השירות לקוחות ומכירות בארגון.

למרות זאת כיצד ניתן לנהל את התקשורת העשירה והמגוונת שמתרחשת בוואטסאפ באופן מסודר וממוקד?

ביקשנו מישי טנצר מנכ"ל ומייסד חברת TimelinesAI להסביר לנו כיצד אפשר לשלב וואצאפ במערכת ה-CRM.

ישי מה שלומך?

"מעולה, שמחתי לענות לבקשתכם ולהעביר לכם מאמר שיציג אותנו וכמובן את הדרך לשלב וואצאפ למערכת ה-CRM."

אז ישי אחרי היכרות קצרה, נשמח לשמוע מה אחת הדרכים לשלב את וואצאפ במערכת CRM?

"בעבר מערכות ה-CRM היו רק מערכות לעדכון נתונים וככל שעבר הזמן מערכות ה-CRM השכילו לשלב חיבור תיבות איימל."

"חיבור של תיבות האיימל של אנשי מכירות כחלק אינטגרלי מהמערכת גרם לאיש המכירות להגיב מהר יותר"

"מנגד זאת חיבור מספרי וואטסאפ של אנשי מכירות טרם חוברו באופן מלא למערכת ה-CRM."

איך זה משפיע על הארגון?

"השפעה העיקרית של מקרה שכזה היא שהתקשורת עסקית לא מנוהלת ונאבדת עם הזמן"

"נתקלנו בבעיה זו לפני שנים במהלך ניהול חברת פרויקטים בתחום תוכנה" מספר לנו ישי.

"בדיוק בגלל זה הקמנו את TimelinesAI לאוטומציה ואינטגרציה של ערוץ וואצאפ בתהליכים עסקיים."

ישי איזה פתרונות נוכל להציע ללקוח שרוצה לשלב את המערכת CRM שלו עם וואצאפ?

"קודם כל עלינו להגדיר את היעדים שנרצה להשיג, לדוגמא:

  • סנכרון כלל מספרי וואטסאפ של אנשי מכירות בארגון  עם CRM
  • קבלה ושמירה של כל הודעות וואטסאפ מלקוח בCRM
  • מענה בוואטסאפ ללקוח מתוך ממשק הCRM

אוטומציות – שליחת הודעות וואצאפ בצורה אוטומטית ללקוח על סמך טריגר ממערכת ה-CRM

לאחר שהגדרנו את היעדים עלינו לתת פתרונות וזה מה שאנחנו יודעים לעשות:

  1. אינטגרציות נייטיב (מובנות, ללא צורך בפלטפורמה מגשרת כדוגמת Zapier או כתיבת קוד) עם מערכות CRM פופולריות, המאפשרות לסנכרן מספרי וואטסאפ של אנשי מכירות בקליקים בודדים (Plug & Play).
  2. תוסף כרום המאתר מספרי טלפון בכל עמוד ווב ומאפשר לפתוח חלון שיחת וואטסאפ על גבי אותו דף בלי צורך לעבור בין אפליקציות.
  3. תמיכה ב Webhooks/Zapier/Make לקבלת ושליחת הודעות וואטסאפ, דבר המאפשר לשלב וואטסאפ בתהליכים עסקיים בגמישות רבה.
  4. דאשבורד סטטיסטיקה ידידותי למעקב ומדידה (מספר הודעות  שנשלחו /והתקבלו פר איש מכירות, אחוז פתיחת הודעות, זמן תגובה ממוצע ועוד)

לבסוף מציין לנו ישי כי "היום כל ארגון לא יכול שלא לתקשר עם לקוחות דרך וואטסאפ."

"זה מה שאנחנו יודעים לעשות ונוכל להעמיד את הכלים שלנו לרשותכם."

ישי מזמין אותנו ואתכם להיכנס לאתר של החברה ולהירשם לתקופת ניסיון בחינם בקישור.

שיתוף המאמר:
פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
אימייל

אולי יעניין אותך גם