אפיון מערכת ניהול לקוחות? תכירו את שיטת ״קלינובסקי״

israel crm Lead management

אפיון מערכת ניהול לקוחות זה אבן דרך ואף אפשר לומר, שזו אבן דרך חובה בכל הטמעת מערכת CRM.

באמצעות אפיון מערכת נוכל לדעת מה המטרה שלנו בכל שלב ושלב וכמובן באיזה אמצעים להשתמש.

למרות זאת בעת הכנת אפיון מערכת לניהול לקוחות ישנם הרבה מערכות וכמובן הרבה שאלות.

שאלות כגון: כיצד נדע שכללנו את כלל המחלקות? האם יש חשיבות למתודולוגיה כלומר שיטת עבודה? או רק לנהלים?.

שאלות אלו הם רק על קצה המזלג ובוודאי שישנם שאלות שלא ציינו פה.

נקודה למחשבה – האם גם אתם ידעתם איזה שאלות לשאול ולא רק איזה תוצאה חשוב לקבל מהמערכת?

אז חשוב לנו לציין שאתם לא לבד.

ממחקר שביצענו בישראל CRM נוכחנו לגלות כי מנהלים רבים שואלים שאלות שהם פשוט לא נכונות לאפיון המערכת ובעצם מסתמכים על ניסיון המטמיע.

אז כיצד ניתן לדעת שאנחנו שואלים את השאלות הנכונות? ואפיון המערכת מכיל את הדברים החשובים?ֿ

תכירו את שיטת ״קלינובסקי״!

שיטת ״קלינובסקי״

שיטת ״קלינובסקי״ לאפיון מערכת לניהול לקוחות הינה שיטת אפיון ייחודית ובלעדית של ישראל CRM.

שיטה זו פותחה באמצעות סיעור מוחות עם מנהלים מובילים במשק הישראלי ושילוב של מיטב המוחות בישראל CRM.

באמצעות שיטת ״קלינובסקי״ שפותחה ע״י לי קלינובסקי וממנה נגזר שמה של שיטה, הצלחנו להוביל למענה מקצועי עבור דרישות המנהלים בארגונים השונים.

הצורך לפיתוח השיטה וכתיבת המדריך נבע מכך שמנהלים רבים לא ידעו במדויק אלו שאלות צריך לשאול בעת האפיון.

בנוסף לזאת ברוב המקרים נוכחנו לגלות כי התייחסות של מרבית האפיונים התמקד בהתהליך הטכני(האמצעי) ולא הארגוני(המטרה).

מיקוד במטרה ולא באמצעי

כאשר אנחנו מתחילים אפיון מערכת לניהול לקוחות או במילים מוכרות יותר CRM צריך להתייחס גם לתהליך הארגונים.

מבדיקה שביצענו, נוכחנו לגלות שרוב של יותר מ-87% מאפיוני המערכות השונות התמקדו ביכולות הטכניות.

התמקדות ביכולות הטכניות הינו התמקדות לא נכונה ונמשל ליכולת של מטוס לטוס במקום להעביר אנשים מקום למקום.

בסופו של דבר אפשר לומר שחוסר מיקוד זה מוביל למשפט המוכר ״הניתוח הצליח אך החולה מת״.

בעקבות זיהוי זה הבנו שהחשיבות של שיטת ״קלינובסקי״ הינו הכרחי ויכול להקל על המון מנהלים.

אפיון מערכת לניהול לקוחות – המדריך.

אפיון מערכת לניהול לקוחות הוא פעילות שאפשר לעשות גם אם אתם לא מומחים בתחום.

מנגד זאת אין ספק שגם זה תחום שצריך ללמוד ולהתמקצע בו.

לכן אנחנו בישראל CRM החלטנו לכתוב מדריך ייעודי לנושא.

מדריך חמשת השלבים לאפיון מערכת ניהול לקוחות מכיל בתוכו כלים מקצועיים.

כלים אלו יעניקו לכל מנהל את האפשרויות לאפיון את המערכת שלו בצורה הטובה ביותר.

בעזרת אותם כלים תוכלו כמובן לחסוך זמן, כסף והכי חשוב טעויות!

לבסוף

לבסוף ביקשנו מלי קלינובסקי ממציאת השיטה לתת לנו את אינפוט(input) שלה לשיטה וכמובן להמשך.

israelcrm Lee Klinovsky
ממציאת שיטת ״קלינובסקי״ – ״סיכוי גדול יותר לארגונים להצליח באפיון הארגון״

לי אנחנו חושבים שזה פעם ראשונה שאת מתראיינת לבלוג ישראל CRM.

״כן, כמו שאתם יודעים אני מעדיפה להישאר בצד של העשייה״

לי חשוב לנו לשאול מה הנקודות המרכזיות שהובילו אותך להסדיר את נושא האפיון מערכות?

״חשוב לי קודם כל לומר שאין זה משנה איזה מערכת CRM תבחרו!.

כיום ישנם מספר רב של מערכות CRM ורבות המערכות שיודעות לתת מענה ואמצעים.

אך כמו שציינתם הבעיה היא בעיקר בהבנה הארגונית ולכן גם הרבה מנהלים מפספסים את המטרה של האפיון״

מה זה בעצם אומר?

״אפיון מערכת חייב להתמקד קודם כל במטרה שלנו כארגון או עסק, רק לאחר מכן צריך לחשוב על האמצעי.

בטח בעולם שהתפתחות הטכנולוגית כל כך גדולה.

ביחד עם זאת חשוב לומר כי מה שהיה רלוונטי בעבר כמו הודעות SMS היום לא רלוונטי וכולם רוצים ווצאפ.

מנגד התוכן של ההודעה כנראה ישאר אותו דבר גם בעוד כמה שנים מהיום.״

ממשיכה לי ומציינת בפנינו

״בדיוק כאן נכנס אפיון נכון.

לבנות את התוכן ולהכניס אותו לתהליך באמצעות הכלים הקיימים הוא הדבר הנכון״.

לסיום לי מציינת שבדיוק בשביל זה נועד המדריך לענות.

״אני אישית חושבת שמאמר של 400 מילים ממוקד וטוב ככל שיהיה פשוט לא מספיק.

ישנם משתנים רבים שצריך להתייחס אליהם,

באמצעות השיטה שפיתחנו הצלחנו לרכז את עיקר הנקודות הרלוונטיות ובאמצעותם תוכלו להשיג הרבה יותר.

בוודאי עבור הארגון או העסק.״

מעוניינים לרכוש את מדריך 5 השלבים לאפיון מערכת ניהול לקוחות? כנסו לקישור!

שיתוף המאמר:
פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
אימייל

אולי יעניין אותך גם

0