אפיון מערכת CRM לא יכול להתמקד רק ב…

ISRAELCRM

במשפט "אפיון מערכת CRM לא יכול להתמקד רק ב…" אנחנו נתקלים לא מעט.

ארגונים ועסקים שפונים אל ישראל CRM, מבקשים לפעמים להתמקד רק במחלקה ספציפית.

ההתמקדות במחלקה ספציפית בלבד יתכן ונראה הגיוני למנהלים רבים.

הרי בסופו של דבר, עבורם הכי חשוב להתמקד בנקודה הכואבת.

חשיבה זו הינה חשיבה נכונה עם הם רוצים "לכבות שרפות." ואפילו מובנת.

כמו שנהוג לומר "פרה, פרה!"

למרות זאת האם זה נכון לעבוד בשיטת "כיבוי שרפות" כל מנהל יגיד לכם שלא!.

אז אם התשובה ברורה לרוב המנהלים למה הם מבקשים להתמקד רק במחלקה או נושא ספציפי?

את התשובה לשאלה זו, כנראה שלא נוכל להעניק לכם.

אך מה שכן נוכל להעניק הוא הסבר למה חשוב לא להתמקד "באפיון מערכת CRM רק ב…"

אפיון מערכת CRM

אפיון מערכת CRM או במילים מוכרות יותר מערכת ניהול קשרי לקוחות הוא תהליך ארוך.

כאשר מבצעים אפיון מערכת אנו בעצם מפרקים את הפעילות הארגונית לפרטי פרטים.

אותה פעילות, היא בעצם לב ליבו של הארגון או העסק ומצריכה חשיבה והבנה מקיפה.

לכן כאשר אנחנו מבקשים להתמקד רק ב… אנחנו בעצם מתעלמים מכלל הארגון.

כתוצאה מכך אנחנו בוחרים מערכת CRM שלא בטוח תענה לנו על הצרכים ותוביל להוצאה כספית גבוהה יותר.

  • נקודה למחשבה – תחשבו שאתם מתכנים טיול לחו"ל וכרגע אתם רק יודעים לאן אתם טסים. האם גם אז היית עולים על המטוס אל הלא נודע?

כיבוי שרפות

אז נכון לא תמיד צריך לרתום את העגלה לפני הסוסים וצריך להתמקד בבעיה העיקרית.

אך זכרו כאשר אנחנו פועלים לכיבוי שרפות בארגון אנחנו לא באמת מטפלים בבעיה האמיתית לכן סוף מעשה במחשבה תחילה.

ממחקרים שבצענו בחברת ישראל CRM נוכחנו לגלות את הממצאים הבאים:

ארגונים שביצעו הטעמת מערכת CRM וביצוע אפיון מקיף לארגון הצליחו ב-26.7% יותר בפעילות העסקית.

כלומר תחשבו שאם מכרתם עסקאות בשווי של 100 ש"ח בעזרת אפיון נכון הייתם מצליחים למכור 126.7 ש"ח.

יצירת שפה ארגונית

כאשר אנו מבצעים אפיון מקיף ולא מתמקדים רק בבעיה הכואבת אנחנו בעצם יוצרים שפה ארגונית.

יצירה של שפה ארגונית גורמת לארגון לדבר בשפה אחת שכולם מבינים.

תהליך שכזה מוביל את הארגון לקבל תמונת מצב עדכנית וניהול מקסימלי של המידע הקיים בו.

בנוסף לזאת יצירת שפה ארגונית אחידה תסייע לנו בקשר שלנו עם הלקוח ותעניק לו בטחון.

לסיכום

לסיכום כמו שציינו ברוב המאמרים שלנו, אין זה משנה איזה מערכת CRM תבחרו אלה איזה דרך תבחרו.

בחירת מערכת CRM או הטעמת מערכת CRM היא פעילות המצריכה חשיבה וניסיון.

אז אפשר לבחור אנשים שיטפלו לכם בבעיה והתמקדו רק ב…

אך מנהלים רבים כבר יודעים את התשובה אי אפשר באמת להתמקד רק בנקודה הכואבת אלה צריך לפתור את הבעיה.

שיתוף המאמר:
פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
אימייל

אולי יעניין אותך גם