האם אייקאונט – iCount היא רק מערכת חשבונאית? או גם CRM?

אייקאונט - iCount - ISRAELCRM

בעלי עסק או מנהלים? כמה ממכם בוודאי שמעו על המערכת החשבונאית אייקאונט – iCount? אנחנו מעריכים שלא מעט.

אז לאחר שהם החליטו לצאת במיתוג חדש ולמתג את עצמם כמערכת חדשנית במגוון רחב של תחומים החלטנו לבדוק האם היא גם CRM או לא?

מה זה אייקאונט – iCount?

אייקאונט – iCount הינה מערכת הנהלת חשבונות אשר מציעה מגוון רחב של כלים לצורך ניהול העסק או הארגון וגם את האפשרות למערכת CRM.

המערכת אוחדה לפני מספר שנים משתי חברות המתמחות במערכות מידע וחברה נוספת המתמחה בתחום הנהלת החשבונות.

מתפארת בזה שהאיחוד שבוצע בין החברות העניק להם את הידע הנדרש להקים מערכת חשבונאית שיכולה לתת מענה "in house".

הפקת מסמכים - iCount

אייקאונט – iConut או מערכת CRM?

אז כמו שציינו מערכת אייקאונט – iCount הינה מערכת להנהלת חשבונות ולכן חשוב לציין כבר מהתחלה שהיא לא מתאימה לכל ארגון או עסק.

כאשר אנחנו מדברים על ניהול לקוח עלינו להבין שיש מספר רב של פרמטרים שצריך להתייחס אליהם לדוגמא פרטי הלקוח.

מערכת אייקאונט – iCount נותנת לנו מבט על פרטי החברה ופחות על פרטי הלקוח הקלאסיים, כלומר התייחסות של המערכת היא בעיקר לעסק ופחות ללקוח.

שימוש במערכת זו יטיב עם עסקים וארגונים שהלקוח שלהם רוכש מהם מוצרים כלומר הם הספק של העסק והלקוח שלהם רק מבצע הזמנה.

דוגמא נוספת היא המעקב לאחר הלקוח שגם פה מערכת אייקאונט – iCount מאפשרת לנו לשים תזכורת אך לא באמת נותנת לנו את הכלים לבצע מעקב.

לסיכום

לסיכום אנחנו יכולים לומר שמערכת אייקאונט – iCount היא אחת מהמערכות הטובות ביותר לניהול חשבונות.

למרות זאת אנחנו לא היינו ממהרים לקבל את העובדה שהיא גם מערכת CRM או לחילופין מציעה לנו אפשרות למודול של CRM.

לכן ההמלצה שלנו היא לשלב בין מערכת CRM מובילה לבין מערכת הנהלת החשבונות אייקאונט – iCount.

שילוב של המערכות יעניק לרוב הארגונים בדיוק את החלק החסר בניהול החשבונות שחסר במערכת CRM ואת ניהול הלקוח שמערכת CRM מציעה.

רוצים לנסות את אייקאונט – iConut?

שיתוף המאמר:
פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
אימייל

אולי יעניין אותך גם