הטמעת מאנדיי הינה פעולה יחסית פשוטה למי שניסה לעשות זאת בעצמו.
המערכת הצומחת בעולם בהחלט מאפשרת לעשות זאת בצורה חלקה ולא מסובכת.
במצב שכזה יתכן ובאמת הרבה יבחרו לבצע את הטמעת המערכת באופן עצמאי וללא עזרה מקצועית.
למרות זאת בכנס שביצעו לאחרונה בחברת מאנדיי – Monday ניתן דגש מיוחד על הטמעת מאנדיי לארגונים.
אז רגע לפני שנציין מה הדגש החשוב ומה הם עושים מול ארגונים גדולים,
נסביר כי הטמעת מערכות מידע זה מקצוע לכל דבר וכך צריך להתייחס אליו!
הטמעת מערכת CRM
לפני שצוללים לדגשים של חברת מאנדיי בואו ננסה להבין קודם ובקצרה מה זה הטמעת מערכות.
הטמעת מערכות מידע זה תהליך של אפיון, יישום והטמעה של תהליך טכנולוגי בדגש על מערכות מידע.
במקרה שלנו אנחנו מתמקדים בהטמעת מערכות CRM ובאופן כללי בהטמעת מאנדיי – Monday.
באמצעות מטמיע מערכות ארגונים יכולים לזהות את המערכות הרלוונטיות עבורם וכמובן לצפות פני עתיד.
בעזרת מטמיע מערכות נוכל להבין איזה מערכת CRM תהא נכונה לארגון, מטמיע מקצועי יסייע גם בשיפור שיטת העבודה.
בנוסף לזאת מטמיע מערכות בעל הכשרה דומה לפעילות שלכם יכול גם לסייע בפרודוקטיביות.
- חשוב לנו לציין – ישנם מספר נקודות נוספות חשוב לדעת לפני מתחילים לעבוד עם מטמיע מערכות וציינו את זה במאמר המצורף – לחצו למאמר!
כעת לאחר שאנחנו מבינים כי הטמעת מערכות מידע זה תהליך שיכול לסייע בעוד פרמטרים מלבד החלק הטכני.
השבוע בכנס של מאנדיי, הם החליטו לקחת את נושא הטמעת המערכת צעד קדימה.
הטמעת מאנדיי לארגונים
הטמעת מערכת crm לארגונים זו אינה משימה פשוטה גם עם מדברים על הטמעת מאנדיי.
לא בגלל תהליך העבודה, אלה בגלל כמות הדרישות של העובדים.
כמות עובדים גדולה מצריכה מענה רחב יותר, מה שמצריך התייחסות גדולה יותר של מטמיע המערכות.
כאשר אנחנו מדברים על הדרישות של העובדים איננו מתכוונים רק לתהליכי עבודה אוטומטים או לאינטגרציות.
זה דווקא החלק הפשוט.
הכוונה שלנו היא לשיטת העבודה.
תתארו לכם לרגע, כי עובד שהיה רגיל לעבוד מספר חודשים ואולי שנים בשיטת עבודה מסוימת? צריך כעת צריך לבצע שינוי.
- חומר למחשבה – האם גם אתם חוויתם שינוי בשיטת העבודה ואם כן איך הגבתם?
את הבעיה הזאת זיהו במאנדיי והחליטו כי במידה ויש ארגון מעל כמות עובדים מסויימת, עליו לעבוד עם מטמיע מקצועי.
הסיבה שמאנדיי פעלו בשיטה זו נובעת ממספר נקודות.
נקודה מספר 1 – היכרות עם המערכת
בתחילת המאמר ציינו כי הטמעת מאנדיי היא יחסית פשוטה.
ולמרות עדיין אין תחליף לאיש מקצוע שמכיר את היתרונות והחסרונות של המערכת.
באמצעות שילוב של מטמיע מערכות תוכלו לדעת איזה פיצ׳רים רלוונטים עבורכם ואילו לא.
בנוסף לזאת היכרות עם מערכת יכולה לתת לכם פתרונות מחוץ למערכת ושילוב של מערכת חיצוניות
נקודה מספר 2 – מענה לדרישות עובדים
אחת הבעיות העיקריות זה נושא הזמינות של שירות הלקוחות של חברות התוכנה.
בסופו של דבר חברות כמו מאנדיי, יש להם עשרות אלפי לקוחות ואולי מיליוני משתמשים.
מצב זה מצריך מענה ונגישות גבוהה.
מנגד זאת ארגונים עם מאות עובדים בוודאי צריכים מענה מיידי.
עבודה עם מטמיע מערכות בהחלט יכולה לענות על הזמינות ולהעניק ערך מוסף
נקודה מספר 3 – שילוב של מערכות חיצוניות
כאשר עובדים על מערכת ללא מטמיע אנחנו נתקלים בסיטואציות מורכבות שאין לנו פתרון.
פתרונות שהיו יכולות להיפתר באמצעות ניסיון או היכרות עם עולם התוכנה ומערכות כמו Make.com.
אותם מערכות מאפשרות להתחבר למערכות נוספות ללא צורך במתכנתים.
וכך אותם משתמשים מקבלים מענה לבעיות מחוץ למערכת ומצליחים לבצע את תפקידם בצורה טובה הרבה יותר.
לבסוף
לבסוף אפשר לומר כי מאנדיי שוב מצליחה להוביל על המתחרות שלה בשביל עם חדשנות.
אין ספק שהיא כנראה תהפוך למערכת ה-crm המובילה בעולם בעוד מספר שנים.
בוודאי אם תמשיך בקצב התפתחות שהיא מציגה.
רוצים לקבל פרטים נוספים? מעוניינים שנחזור אליכם? צרו איתנו קשר.