וויסנטר Voicenter מרכזיית הענן המובילה בישראל

VoiceCenter-ISRAELCRM

"הסיפור שלי עם וויסנטר (Voicenter) מתחיל לפני מספר שנים עוד מהעסק הראשון שהקמתי" מציין גיל חיים מנכ"ל קבוצת HGC וחברת ISARELCRM.

"חיפשתי מרכזיה טלפונית שתעניק לי את האפשרות לפקח על נתוני המוקד ווויסנטר (Voicenter) מיד ידעה לתת לי את הפתרון הרצוי".

אז מה היא מסוגלת לעשות? שאלנו את ערן אמרג'י סמנכ"ל שיווק ומכירות שלהם.

תכירו את וויסנטר (Voicenter)

וויסנטר (Voicenter) הינה חברה טכנולוגית הפועלת משנת 2007 בתחום הטלקום.

"מתחילת דרכה, מטרתה של Voicenter היא הנגשת הטכנולוגיה עליה מבוססות מרכזיות-על חכמות ומוקדים טלפוניים משוכללים שנחשבו נחלתם של ארגוני ענק בלבד" ערן אומר.

חברת וויסנטר (Voicenter) היא אחת החברות הבודדות בישראל שגם משווקת את שירותי התקשורת, גם מפתחת ומייצרת את הטכנולוגיה בעצמה.

איך מתחילים לעבוד עם וויסנטר (Voicenter)?

מערכת הטלפוניה של וויסנטר (Voicenter) תפורה "לפי-מידה" ומאפשרת התאמה מלאה לצרכים העסקיים של כל ארגון. לוויסנטר (Voicenter) מערכת מתקדמת שאינה דורשת חומרה ייעודית, התקנות תוכנה, עדכוני גרסה או עלויות תחזוקה ובכך מקטינה משמעותית את עלויות התפעול ומגדילה את ההכנסות בהתאם.

"בעיקר בימים מורכבים אלו בהם המשק נדרש לסגל את המעבר לעבודה מרוחקת, למרכזייה בענן של וויסנטר (Voicenter) יתרונות משמעותיים ביכולות של עבודה מבוזרת שנותנים מענה על הצורך העסקי החדש" מציין ערן סמנכ"ל השיווק של החברה. חשוב לציין כי לצד פתרון המרכזייה המשרדית בענן, וויסנטר (Voicenter) מספקת שלוחות ביתיות, שלוחות סלולריות בענן אשר מחברות את הטלפון הנייד למרכזייה הארגונית ומקנות לו תכונות של מרכזייה (הקלטה, ניטור, בקרה, אינטגרציה עם מערכות מידע), ממשקי ניהול , מסכי מוניטור ואלפי דו"חות. כל אלו ועוד, מקנים לנציגים את היכולת לעבוד מהבית ולהישאר מחוברים לארגון ולמנהלים את היכולת לבצע בקרה בזמן אמת, באופן שוטף ומכל מקום על פני הגלובוס (שיש בו אינטרנט כמובן).

הכלים העיקרים שחברת Voicenter מספקת

המציאות מחייבת את הארגונים להיצמד לקדמת הטכנולוגיה ומי שלא מיישם את היכולת של חיבור בין מערכות CRM שונות עלול למצוא את עצמו משתרך מאחור. "בבחירת מרכזייה בענן חשוב לוודא כי קיימים כלי API פשוטים וקלים ליישום וניסיון באינטגרציות מול מערכות מידע ופלטפורמות CRM וזה בדיוק מה שווויסנטר (Voicenter) יודעת לעשות" אומר ערן לסיום.

להלן מספר כלי API עיקריים שחברת Voicenter יודעת להציע:

  • חיוג ישיר בלחיצה (Click2Call) –  מחייגים ישירות ממסך המחשב! אינטגרציה פשוטה שמצמצמת זמני חיוג וטעויות הקלדה ומשפרת פלאים את נוחות העבודה.
  • הקפצת מסך (Pop-Screen) – מקפיץ את כל פרטי המתקשר ממערכת ה-CRM עוד לפני המענה לשיחה הנכנסת ומאפשר לך לתת מידע רלוונטי ואישי בהתאם ללקוח.
  • העברת פירוטי שיחות לכרטיס הלקוח (CDR2CRM) – תיעוד מלא של פרטי השיחה כולל קישור להקלטת השיחה בתוך כרטיס הלקוח מאפשרת בקרה ושיפור איכות השירות בקלות וביעילות.
  • חייגן (Productive Dialer) – מאפשר יצירת קמפיינים של שיחות יוצאות לרשומות הלידים\לקוחות הקיימות במערכת המידע ומקצרות את המרווח שבין השיחות במוקד ויוצרות אוטומציה של תהליך חיוג.

סיכום

לאחר שיחה עם ערן אנחנו מבינים שעולם הטלקום ממשיך להתפתח ולהתקדם ואנחנו עדיין בתחילת הדרך של השילוב בין מערכות CRM לעולם הטלקום. חשוב לנו ציין כי כיום יש כלים חכמים יותר ממה שוויסנטר (Voicenter) מציעה בשוק אך אם ממשק UI פשוט וקל לתפעול אין הרבה מתחרים שיכולים להוביל את השוק כמו שוויסנטר יודעת לעשות. לכן לפני שאתם ממהרים לבחון או לבחור מערכת CRM נסו להבין קודם כל מה הצרכים שלכם ואילו כלים חשוב לכם לקבל מהמערכת.

  • גילוי נאות – קבוצת H.G.C הינה שותפה עסקית של חברת וויסנטר(Voicenter).
שיתוף המאמר:
פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
אימייל

אולי יעניין אותך גם