זוהו ניהול לקוחות או במילים מוכרות יותר Zoho crm היא ממערכות ה-CRM המובילות בעולם.
המערכת ההודית שלפני מספר שנים נכנסה לפעילות רשמית בישראל מתחילה לצבור תאוצה.
האפשרות לקבל מספר כלים במערכת אחת יצר מהפכה בשוק הישראלי.
שילוב של כלי עבודה נוחים ופרודוקטיביים בשילוב של עלות סבירה הוביל למהפכה.
כיום יותר ויותר ארגונים ועסקים נחשפים למערכת וכל זה ביחד הוביל לכך שזוהו ניהול לקוחות היא אחת מהמערכות המומלצות בישראל!
מה הופך את זוהו למערכת מומלצת על פני האחרות ומה החיסרון המשמעותי שיש לה?
היכרות עם זוהו ניהול לקוחות!
זוהו אפשר לומר שינתה את ענף מערכות ה-CRM בישראל!
החשיפה למערכת הובילה לכלים חדשים שלא נפוצים במערכות הישראליות.
לדוגמא כלים אנליטיים כמו זוהו אנליטיקס או זוהו סושיאל לניתוח הרשתות החברתיות.
כלים אלו ועוד כלים כגון ניהול טכנאים וכמובן שירות לקוחות, חשף עולם חדש של אפשרויות.
ארגונים שרצו מערכת אחת שתסייע להם בניהול הלקוח סוף סוף הצליחו לקבל אחת כזאת.
ביחד עם מערכות נוספות כמו סיילספורס – Salesforce או האבספוט הצליחו להוביל את הענף הבינלאומי.
היכולת לקבל את הכל תחת מקום אחד הוביל ליצירה של שפה משותפת שלא היתה קיימת במערכות התוכנה הישראליות.
יצירת שפה משותפת!
השילוב של כלים שמעניקים פתרונות לכלל המחלקות מוביל ליצירה של שפה משותפת.
יצירה של שפה משותפת מוביל לנקודות נוספות שיכולות להשפיע על בחירת המערכת.
ממחקרים שביצענו בישראל CRM נוכחנו גלות כי 65.3% מארגונים ששאלנו ביקשו מערכת CRM שנותנת מענה מלא לכלל המחלקות.
יכולת לקבל מערכת אחת שמעניקה פתרון למספר מחלקות מוביל לכך שארגון הופך להיות פרודוקטיבי יותר.
כל זאת ביחד עם הכלים שזוהו מעניקה אפשר להטמיע את המערכת כמעט באופן עצמאי.
נקודות אלה הם רק קצה המזלג של המערכת ואם רק תחשבו שיש כל כך הרבה כלים אז השמיים הם הגבול.
לבסוף
לבסוף והרצון לצנן את התלהבות על המערכת חשוב לומר שהממשק של זוהו עדיין לא בשיאו.
המערכת אומנם תומכת בעיברית אך לא באופן מלא.
ממשקים רבים שלה לא תומכים בשפה וממשק ה-UI נראה קצת מיושן.
לכן רגע לפני שאתה ממהרים לבחור בחנו מה יותר חשוב לכם?
ליצור שפה משותפת ופרודוקטיביות? או נוחות עבודה וממשק נעים לעין?
התשובה לנו ברורה ואם לכם עדיין לא? צרו איתנו קשר!