חפשו את מדד "נסטיה" של ISRAEL CRM לדירוג מערכות CRM

מערכת CRM מומלצת

בחירת מערכת CRM הינה דבר פשוט כלל וישנם כל כך הרבה דברים שחשוב לבדוק לפני שיוצאים לדרך בהטעמת מערכת CRM חדשה. לכן אצלנו בחברת ISRARL CRM פיתחנו את מדד "נטסיה" לדירוג מערכות CRM. אך לפני שמתחילים חשוב לנו לומר שמדד "נסטיה" מתייחס למספר פרמטרים מצומצם שהם העיקר במערכת CRM ולכן למרות ההמלצה שלנו חשוב להתייעץ עם מטמיע מומחה או איתנו על מנת לקבל אינדיקציה שהמערכת אכן עונה לכן על הצרכים. אז מה זה מדד "נסטיה" כיצד הוא נוצר? ואיך אפשר להסתייע בו על מנת להטמיע מערכת CRM איכותית שתסייע לארגון בניהול פרויקטים, קבלת החלטות ותעניק בקרה ופיקוח למנהלים?

מה זה מדד "נסטיה" וכיצד הוא פותח?

הסיפור של מדד נסטיה מתחיל מספר חודשים לפני שחברת ISRAEL CRM הוקמה וכל נושא הטמעת המערכות היה באחריות קבוצת H.G.C שהיא הקבוצה שחברת ISRAEL CRM נמצאת בבעלותה.

עסקים רבים היו פונים אלינו במטרה לשדרג את מערכת ה-CRM שלהם והרצון לבחור מערכת CRM שתוכל לסייע בהגדלת המכירות, תמיכה באוטומציות וכמובן אפשרות לבצע אינטגרציות ואוטומציות למערכות חיצוניות.

לאחר מספר פניות החלטנו להתחיל לפתח את מדד "נסטיה" שהוא מדד שמדרג 5 פרמטרים עיקרים במערכת CRM שאותה בחנו והם:

  1. User interface (UI) – ממשק משתמש (30%)
    השאלה הראשונה ששאלנו את עצמנו היא כיצד המשתמש יכול להינות מהממשק נוח תוך כדי שימוש במערכת CRM?. לכן לא היה לנו ספק שברגע שנחליט לפתח את מדד "נסטיה" אחד הפרמטרים העיקרים זה ממשק המשתמש (User interface (UI)) וקלות השימוש במערכת.
  2. User experience (UX) – חווית משתמש(30%)
    שאלה נוספת ששאלנו בכל הקשור למערכת CRM היא נושא חווית המשתמש (User experience (UX)). לפעמים אנחנו נתקלים במערכת CRM שמעוצבות בצורה מאוד יפה ומזמינה אך לבסוף חווית המשתמש בתוך המערכת היא נוראית ולא מאפשר לנו ליצור תהליך זרימה פשוט שיעניק למשתמש את הכלים לזרום בתוך מערכת ה-CRM מבלי להרגיש שהוא עובד בשבילה.
  3. תמיכה ושירות לקוחות(15%)
    שירות לקוחות ותמיכה תמיד היום חלק בלתי נפרד מהטעמת מערכות ולכן החלטנו להוסיף את הפרמטר של השירות לכל מערכת על מנת לגרום ל-2 שינויים עיקרים בתחום הטמעת מערכות CRM. הראשון הוא איכות השירות וקצב מתן הפתרונות. מדד נסטיה מדרג את השירות כחלק מעבודה השוטפת של חברת ISRAEL CRM מול חברות ה-CRM השונות שמולם אנו עובדים.
  4. מחיר משתמש(10%)
    דירוג המחיר מתבצע על ידי השוואה שוטפת מול החבילות שמציעות מערכות ה-CRM.
  5. API – ממשק (15%)
    הפרמטר האחרון של מדד "נסטיה" הוא API WEB או במילים אחרות היכולת להתממשק למערכות חיצוניות. כאשר מדובר על מערכת CRM עלינו להבין שלא תמיד נוכל לפנות לחברת התוכנה שפיתחה את המערכת ועלינו לפנות למתכנת חיצוני. מדד "נסטיה" מדרג את מערכות ה-CRM שמעניקות גישה מהירה וקלה לממשק API שלהם ומאפשרות לבצע שינוים באופן רציף וללא התערבות חברת התוכנה.

כיצד מדד "נסטיה" מסייע לי לבחור מערכת CRM?

כאשר אנחנו מעוניינים לבחור מערכת CRM ההמלצה שלנו היא להתייעץ עם מומחה בתחום. נכון שיש לא מעט אנשים שיכולים להטמיע מערכת אך תזכרו לפעמים הניסיון מהשטח הוא זה שיכול לחסוך לנו המון זמן. למרות זאת מכיוון שלא כל עסק יכול לבצע הטמעה על ידי מומחה החלטנו שמדד נסטיה יעניק למנהלי הארגונים או בעלי העסקים את היכול לבחור את המערכות שאנחנו ממליצים עליהם לפי הפרמטרים שציינו.

מה מקור השם של מדד "נסטיה"

מאז שהקמנו את ממד "נסטיה" לדירוג מערכות CRM רבים פונים אלינו ושואלים את השאלה למה דווקא "נסטיה" ולא שם אחר?. אז הסיפור שעומד מאחורי השם של מדד "נסטיה" מתחיל כמה שנים טובות כאשר התחלנו לעבוד מול חברת פאוורלינק (powerlink) ואחת העובדות במערך התמיכה הטכנית של חברת פאוורלינק היתה נסטיה. לאחר מספר שנים של עבודה משותפת ביחד השם של נסטיה היה עבורנו בקבוצת H.G.C ובחברת ISRAEL CRM בפרט שם נרדף למצויינות ומתן שירות איכותי ולכן לא היה לנו צל של ספק וברגע שהחלטנו לפתח את המדד לדירוג מערכת CRM ידענו שהשם שלו יהיה "נסטיה".

לסיכום חפשו את מדד נסטיה במאמרים שלנו על מנת להבין שמערכת ה-CRM שאתם מחפשים עונה על הקריטריונים הבסיסים למדד "נסטיה".

מחפשים מערכת CRM? מעוניינים להטמיע מערכת CRM? צרו איתנו קשר ואחד המומחים שלנו כבר יחזור אליכם.

לחצו ליצירת קשר

לוגו של מדד "נסטיה"
שיתוף המאמר:
פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
אימייל

אולי יעניין אותך גם