טירוף! ענף מערכות ה-CRM ממשיך לשבור שיאים!

שוק מערכות ה-CRM ISRAEL

ענף מערכות ה-CRM נמצאה בצמיחה מתמדת של 10% בכל שנה ומחקרים מראים כי עד שנת 2028 שווי השוק של מערכות ה-CRM יהיה כמעט 100 מיליארד דולר.

על פי דו"ח חדש של Grand View Research, Inc הדרישה הגוברת לחדשנות וניהול דאטה במטרה לאסוף מידע אודות הלקוחות, ניתוח נתונים והפיכתם לכלי אסטרטגי טוב יותר וזאת על מנת לשפר את חווית הלקוחות בארגונים מניעים את הענף ומאתגרים אותו למצוא פתרונות רחבים יותר. עוד מצוין כי השילוב של פתרונות CRM עם טכנולוגיות מתקדמות כגון ניהול מאגרי מידע(BIG DATA), אוטומציות שיווקיות, בינה מלכותית(AI) עשויות להיות בעלות השפעה נוספת על הענף ה-CRM ובכך יסייע לחברות נוספות לפתח מוצרים שיתרמו להגדלת הביקוש שכבר קיים בעקבות המגפה שפרצה בשנת 2020.

על פי הדו"ח של GVR, ניתן לראות כי אימוץ פתרונות נוספים בשילוב מערכת CRM יסיעו לענף לשגשג בשנים הבאות ובכך יוכלו להפחית עלויות שיווק בארגונים, לשפר את הפרודוקטיביות של העובדים ולהגדיל את השימוש במידע שמבוסס על נתונים.

בנוסף לביקוש הגובר לשימוש במערכות CRM ישנו ביקוש נוסף לתהליכי אוטומציה מתקדמים כגון שילוב של מערכות BI/AI, וואטסאפ (WhatsApp) ועוד כלים נוספים שיתרמו למקסם את התהליכים התפעולים בארגון באמצעות מערכת CRM.

המובילה בתחום כמו שמצויין בדוח היא מערכת ה-CRM סיילפורס(SALEFORCE) שהובילה פיתוחים חדשנים כמו אפליקציה Anywhere שמאפשרת לנציגי מכירות ושירות הלקוחות לשתף פעולה בצורה טובה יותר באמצעות אופטימיזציה של תהליכים ושיפור הקשר עם הלקוח ובכך היא מצליחה להגיב מהר יותר ולהעניק שירות טוב יותר.

שיתוף המאמר:
פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
אימייל

אולי יעניין אותך גם