יצירת הזמנה במערכת CRM פיירברי – Fireberry!

פיירברי - Fireberry CRM - ISRAELCRM

שנת 2024 נפתחת בסערה בעולם מערכות ה-CRM ופיירברי – Fireberry Crm לא מחכה.

החל מהשנה החדשה נוכל לקבל ממשק הזמנות חדש של מערכת ה-CRM אולי המובילה בישראל.

הממשק החדש משפר בצורה משמעותית את העבודה במערכת ומכניס אותם למשחק של הגדולים.

אז מה השינויים המתבקשים שקרו ומה מאכזב? נתחיל!

מעבר למערכת REACT

השינוי המתבקש ביותר היה המעבר למערכת REACT.

בפיירברי – Fireberry CRM כבר מספר שנים הם מתנהלים על מערכת React מה שהפך אותה למערכת מובילה.

לעומת זאת ממשק ההזמנות נותר מאחור ולצערנו לא נכנס לעדכונים האחרונים של המערכת.

כעת שממשק ההזמנות עודכן לשימוש במערכת React ניתן לעשות במערכת דברים נוספים שלא התאפשרו.

שימוש בממשק החדש יאפשר למשתמשים לעדכן הזמנות מבלי לרענן את המערכת.

פעולה זו משמעותית בוודאי למי שעבר בתחום הרכב או בתחומי החניות מסחר.

סיכום הזמנה ופרטי הזמנה

שינוי נוסף במערכת הוא ויתור על טבלת המוצרים ומעבר לסיכום הזמנה!.

אותו שינוי שבגללו פיירברי בחרו לוותר על הטבלה האייקונית שלהם בממשק ההזמנות מוביל את הלקוח לחשיבה.

עליו להבין כיצד לבצע את ההזמנה ואיך לעדכן את המוצרים החדשים.

אם בעבר היה קל מאוד לרשום את שמו של המוצר בטבלה, כיום אנחנו נצטרך להזין כל מוצר בנפרד.

השינוי אותו אנו מציינים הופך את המשתמש במערכת ליותר מסודר וגורם לו לעבוד נכון.

כתוצאה מכך אנחנו יכולים להתחיל לנהל מחירונים, עלויות יחידה וכמובן יחסי רווחיות.

  • חשוב לציין – אנו חושבים שהיה נכון לשלב בין הטבלה האייקונית לבין פעילות של בחירת מוצרים כמו במערכת ZOHO או SALESFORCE.

יצירת הזמנה בפיירברי הפכה למסורבלת!

לאחר שהצגנו לכם מספר שינויים בסיסים ניתן לומר כי המעבר התבצע בצורה מסורבלת.

משתמשים רבים התלוננו שלא קיבלו הודעה על השינוי ובגלל זה לא היו גם מוכנים.

תקלה נוספת שיוצרת בעיה היא נושא המע"מ.

כרגע המערכת מחשבת לנו מע"מ בין עם נגדיר כולל או לא כולל מעמ.

כך שהתהליך עדיין יוצר בעיות בשוטף וסרבול.

כתוצאה מכך פאוורלינק הוציאו מסמך וסרטון מסודר כיצד ליצור הזמנות בממשק החדש.

החלטנו לשתף את המסמך הזה פה על מנת לעשות סדר בתהליך ולהקל על חיפשו.

לקראת סיום נוכל לומר שהשינוי באמת היה מתבקש אך הדרך שבא זה נעשתה גנבה את הפוקוס מהשינוי.

ולמרות זאת אנו ממליצים להמתין עוד כמה ימים לחכות להתאמות שחברת פייברי – Fireberry יעשו.

עד אז? ממליצים לעבור על המסמך שהם שיתפו.


אז איך הממשק עובד?

שלב ראשון:

גשו לאובייקט הזמנות ולחצו על כפתור חדש על מנת ליצור הזמנה חדשה במערכת.

בשלב זה עליכם לבחור את הלקוח המקושר להזמנה ולהזין את פרטיו.

יתר השדות תחת מקטע ״סיכום הזמנה״ יתעדכנו בהמשך רק לאחר השלב השני.

בסיום העריכה לחצו על שמור ועברו לשלב הבא.

להסבר נוסף על השדות הקיימים באובייקט הזמנות לחצו כאן

שלב שני:

בשלב זה עליכם להוסיף להזמנה את המוצרים המוזמנים.

בשביל לעשות זאת לחצו על כפתור חדש תחת רכיב פרטי הזמנה והוסיפו מוצר חדש להזמנה.

לאחר הלחיצה יפתח בפניכם פריט הזמנה חדש.

מלאו את פרטיו הכוללים את שם המוצר הרצוי, כמות היחידות המוזמנות, המחיר ליחידת מוצר ועוד.

בסיום, שמרו את השינויים על ידי לחיצה על שמור.

חזרו על שלב זה שוב ושוב בהתאם לכמות המוצרים המוזמנים שצריכים להתווסף להזמנה שנוצרה.

להסבר נוסף על השדות הקיימים באובייקט פרטי הזמנה לחצו כאן

שלב שלישי:

הדפיסו את ההזמנה או לחלופין שלחו אותה ללקוח במייל.

בשביל להדפיס, בחרו בהדפס מתבנית ואז בחרו בתבנית ההדפסה הרצויה.

בשביל לשלוח אותה ללקוח במייל, בחרו בשליחה בדוא״ל ולאחר מילוי הפרטים, המייל ישלח ישירות ללקוח.

שימו לב שדה ״תבנית הדפסה״ איננו רלוונטי עוד.

להסבר מעמיק בנושא יצירת הזמנות במערכת לחצו כאן

יצירת הזמנה במערכת פיירברי – Fireberry CRM – הפכה למסורבלת!
שיתוף המאמר:
פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
אימייל

אולי יעניין אותך גם