מדידת נתונים זה אחד הדברים העיקרים שרוצים לעשות בשימוש עם מערכת CRM.
מטרת המערכת בסופו של דבר לספק לנו מידע או נתונים שבזכותם נוכל לקבל החלטות.
איזה החלטות? כמעט בכל תחום בארגון או בעסק.
אז למה מדידת נתונים לא יכולה להתמקד במחלקה אחת? מה כן חשוב לבדוק?
וכמובן כיצד AI משפיע על הנושא?
מדידת נתונים במערכת CRM
נתונים מאז הוא מתמיד היו גורם שמסייע לנו לקבל החלטות בארגון או בעסק!
הרי בסופו של דבר לפני שנוכל להחליט עלינו להבין מה המצב שלנו ואיפה אנחנו עומדים.
תחשבו לרגע האם הייתם מפטרים נציג מכירות עם לא הייתם יודעים כמה הוא מכר?
או נציג שירות שלא הייתם יודעים לכמה שיחות הוא ענה או הפיק?
כנראה שלא!
בדיוק פה נכנסת מערכת ה-CRM לתמונה.
אחת ממטרות העל של מערכת לניהול קשרי לקוחות (CRM) היא לפתור לנו את בעיית הנתונים.
המערכת מעניקה לנו אפשרות לרכז את הנתונים תחת מקום אחד, שבעזרתו נוכל לקבל תמונת מצב עדכנית.
בעזרת תמונה זו נוכל לקבל החלטות נכונות יותר ולהבין איפה אפשר להשתפר.
אל תתמקדו במחלקה אחת!
בתור חברה להטמעת מערכות מידע אנחנו נתקלים לא מעט בארגון שרוצים להתמקד במחלקה אחת בלבד!
החלטה זו שגויה בבסיס שלה.
הרי כיצד ניתן להבין עם איש המכירות שלנו מוכר בצורה טובה או לא עם לא נתעד את העלות המכירה?
כיצד נוכל לבדוק את ה-UPSELL על לקוחות קיימים עם אנחנו לא מתעדים את זה במערכת?
כעת יתכן וחלק ממכם קוראים את השורות האלה ואומרים לעצמם? מי לא עושה את זה?
אז מבדיקה שביצענו בישראל CRM נוכחנו לגלות כי יותר ממחצאית הארגונים בוחרים להתמקד במחלקה אחת כאשר מדובר בהטמעת מערכת CRM.
כך שבעצם מידע רב בארגון כלל לא מנוהל ויתכן שהולך לאיבוד!
לכן, במידה ואתם מתחילים להטמיע מערכת CRM, התייחסו לכלל המחלקות!
הכינו אפיון מקדים וחברו את הנקודות השונות(המחלקות).
כך תוכלו לנסות להבטיח לכם חיבור של כלל הנתונים בארגון או בעסק.
והתוצאה? מדידת נתונים נכונה יותר ולא רק של מחלקה אחת!
מדידת נתונים באמצעות בינה מלאכותית AI?
בינה מלאכותית(AI) שינתה ומשנה את העולם זה אין ספק!
כולנו מבינים ויודעים כי היום מי שלא ישתמש במערכת AI כזאת או אחרת פשוט ישאר מאחור.
גם במדידת נתונים אנחנו רואים שימוש גובר במערכות AI.
קבלת דוחות והפקת נתונים מעולם לא היתה פשוטה יותר בעזרת המערכות השונות.
אפשר לומר כי משיכת המידע תתבצע באופן אוטומטי על הבסיס מיידי והדוחות שהורגלנו אליהם?
פשוט יעלמו כי כל מידע שנרצה נוכל לקבל אותו בשליפה.
לבסוף
לבסוף אפשר לומר הרבה על מדידת נתונים בארגון או בעסק.
אך חשוב לזכור כי אפשר להתמקד רק במחלקה אחת כי המידע קיים במגוון מחלקות.
חיבור של כלל הנקודות למערכת CRM אחת יוביל לכך שהנתונים היו נכונים יותר.
כל זה ביחד עם שילוב של AI ישיא את התוצאות של הארגון והעסק בוודאות.
רוצים לדעת איך עושים את זה נכון? צרו איתנו קשר.
