מה חדש בגרסת אוק' 2021 של מערכת פאוורלינק (POWERLINK CRM)

הודעת עדכון פאוור לינק

באוקטובר 2021 חברת ה-CRM פאוורלינק (POWERLINK CRM) הוציאה עדכון גרסה נוסף לאחר בתחילת היוני הציגה לנו מערכת CRM בעיצוב חדש ונוח יותר לשימוש. אז מה חדש בעדכון האחרון ומה צפוי לנו בעתיד?

חידוש מספר – 1 – יומן פגישות חדש

חברת פאוורלינק (POWERLINK) עדכנה את יומן הפגישות שלה לאחר מספר שנים. חידוש היומן במערכת CRM של פאוורלינק בהחלט מעניק תחושה של רעננות ונוחות גבוהה הרבה יותר מהגרסה הישנה. בעדכון גרסה זו של פאוורלינק (POWERLINK) של היומן פגישות נוכל סוף סוף לבחור אילו מיומנים אנחנו רוצים לראות ממש כמו ביומן גוגל וקביעת הפגישות מתבצעות ישירות מתוך היומן כולל האפשרות לראות את הלו"ז מבלי לפתוח שני חלונות. לבסוף שינוי זה הוא המשמעותי ביותר במערכת ובהחלט צעד מבורך.

יצירת פגישה ביומן הפגישות

חידוש מספר – 2 – שעון המשימות

בעדכון גרסה זו פאוורלינק החזירו עטרה ליושנה בכל הקשור לשעון המשימות. בגרסה ששוחררה על ידי פאוורלינק (POWERLINK) בחודש יוני 2021 ניסתה פאוורלינק (POWERLINK) לחדש את שעון המשימות שלה בכך שהיא צמצה את האפשרות של המשתמש לפחות את זמני המשימות שהפתוחות שלו מתצוגה פשוטה בעלת הגדרות קבועות לבחירה של אפשרויות בתוך חלון גלילה. שינוי זה היה לא מספיק ולא מספק לקוחות רבים ולאחר קבלת ביקרות בנושא הם החליטו לשלב את השעון המשימות הישן בעל הבחירות הקבועות ביחד עם עיצוב חדשני שתואם את מערכת ה-CRM.

הכירו את שעון המשימות והפגישות החדש של פאוורלינק

חידוש מספר – 3 – תבניות SMS

החידוש האחרון שאנחנו נדבר עליו במערכת CRM פאוורלינק (POWERLINK) הוא נושא שליחת SMS. פאוורלינק (POWERLINK) עדכנו בגרסה האחרונה שלהם את האפשרות להכין תבניות SMS מוכנות כך שבמידה והמשתמש מעוניין לשלוח תבנית SMS מוכנה מבלי צורך בתהליך עבודה כמו שהיה דרוש עד כה יכול לבצע זאת באמצעות לחיצה כפתור נוחה ובכך לחסוך זמן. חידוש זה הוא הפחות משמעותי מכיון שהמגמה בענף מערכות ה-CRM היא לעבור למערכות חכמות הרבה יותר כמו צ'ט בוטים כגון Manychat או chatfuel שמעניקים לנו את האפשרות לשלוח ללקוח הודעות ישירות למערכת WHATSAPP של הלקוח, טפסים וכמובן לבצע תהליך הרשמה או מכירה מלא מבלי להיות מעורב כלל בתהליך.

יצירת תבניות מוכנות מראש לשליחת הודעות SMS

סיכום ומסקנות

לאחר שציינו את שלושת החידושים האחרונים אנחנו יודעים לומר שבחברת ה-CRM פאוורלינק (POWERLINK) לא קופאים על השמרים ובהחלט עוסקים בלפתח דברים חדשים בכל רגע ורגע.

בחידושים הבאים אנחנו מצפים שבחברת ה-CRM יציגו משתמש כלים טובים יותר בכל הקשור לפעילות המכירות בארגונים ומתן מענה לאתרי ECOM שצברו תאוצה בעקבות מגפת הקורונה. לסיכום דיברנו רבות על מערכת CRM פאוורלינק (POWERLINK CRM) ואנחנו מבינים כי הם עובדים על פיתוחים חדשים ומשמעותיים עבור המשתמש. לנו נותר לומר שהחידוש האחרון הוא מרענן ומעניק חדשנות למערכת ובהחלט מציג את הכיוון שחברת פאוורלינק (POWERLINK) רוצים ללכת בו

שיתוף המאמר:
פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
אימייל

אולי יעניין אותך גם