"מי שלא ייפתח אפליקציה למערכת CRM יישאר מאחור!"

israel crm monday

אפליקציה למערכת CRM או אתר מותאם לנייד זה כנראה חובה בכל מערכת.

האפשרות לגשת למערכת ה-CRM מכל מקום זה כנראה השינוי משחק העיקרי בעולם מערכות המידע.

באמצעות אפליקציה לנייד או אתר מותאם אנשי המכירות יכולים להקים לקוחות חדשים ולעדכן עסקאות.

אנשי המכירות והשירות יכולים ליצור מכירות וקריאות שירות בכל מקום ואפילו בעבודה מהבית.

כמובן שלא רק הם יכולים לעבוד על האפליקציה אלה גם כלל הארגון וזה מביא אותנו לשאלה הבא.

מי צריך אפליקציה למערכת CRM?

אם עד לפני תקופת הקורונה, העבודה מהשטח היתה נחלת אנשי המכירות בלבד כיום המצב שונה.

השימוש הגובר במערכת ה-CRM מהטלפון הנייד, מוביל את חברות התוכנה למצוא פתרונות.

הפתרון הטוב ביותר שהן יכולות להציע הוא אפליקציה למערכת CRM עבור הטלפון הנייד.

אותן חברות CRM מציעות אפליקציה במטרה להנגיש את המידע לעובדים בכל מקום וזמן.

בעקבות פיתוחים אלו תפקידים חדשים החלו לעבוד מרחוק ובוודאי מהטלפון הנייד.

לדוגמא אדריכלים, מנהלי פרויקטים, מהנדסים, אנשי שירות וכמובן אנשי מכירות.

האפשרות להנגיש את המידע, גרם להתייעלות העבודה הארגונית וכמובן להגברת הפרודוקטיביות.

  • חשוב לציין – למרות האפשרות ישנם תחומים שפשוט לא יכולים לעבוד דרך הטלפון הנייד כגון מעצבים, השתלטות מסך אינה אפשרות ועוד.

אך עדיין צריך לשאול האם לרכוש מערכת CRM ללא אפליקציה או להסתפק באתר מותאם?

israelcrm and monday
"עבודה ללא גבולות" גם דרך הנייד – מערכת מאנדיי – Monday.com

אתר מותאם או אפליקציה?

כעת שאנו יודעים כי שימוש באפליקציה מקל על העבודה מהשטח ומהבית.

עלינו להבין כי ישנם מערכות CRM שעדיין לא פיתחו אפליקציה ייעודית למערכת.

במצב שכזה האפשרויות שעומדות לפני הארגון היא אתר מותאם לנייד או עבודה עם טאבלטים.

אפשרויות אלו לעומת אפליקציה ייעודית הם טובות עד גבול מסויים

לדוגמא השימוש בטאבלט הינו מסורבל ולא נוח מספיק, מה שמקשה על רצף עבודה.

ואילו השימוש באתר מותאם למערכת מאפשר לאותם משתמשים להיכנס למערכת CRM דרך הנייד.

הכניסה לאתר המותאם דרך הנייד כמו השימוש באפליקציה בעזרת שם משתמש וסיסמה.

ברוב המקרים המראה דיי זהה וכמעט ולא נרגיש בהבדל ועדיין חשוב לוודא כמה דברים רגע לפני בוחרים לעבוד על מערכת CRM ללא אפליקציה.

  1. הזנת נתונים – כאשר אנו מעוניינים להזין נתונים באפליקציה, התהליך אמור להיות דיי פשוט.
    מנגד זאת באתר מותאם לנייד הפעולה קצת יותר קשה מפני בכל לחיצה תוביל להטענה של דף.
  2. לוחות בקרה – אחד החסרונות של אתר מותאם זה לוחות הבקרה של המערכת, בדקו וודאו היטב שהאתר המותאם מעניק לכם את הדוחות שאתם רוצים ולא 50%.
  3. התראות ומשימות – באתר מותאם אישית אין לנו אפשרות לקבל התראות לביצוע משימות ואילו באפליקציה ייעודית נוכל לקבל התראות בכל פעם שיגיע תאריך ביצוע של משימה.
  • חשוב לציין – ברגע שאתם בוחרים מערכת CRM לא משנה לאיזה פעילות במידה ואין לה אפליקציה למערכת CRM בדקו טוב טוב את התהליך באתר על מנת לקבל תמונת מצב עדכנית.

לבסוף

לבסוף כמו שאנחנו תמיד אומרים, אין זה משנה איזה מערכת CRM אתם רוצים לבחור.

העבודה על המערכת מצריכה חשיבה ארגונית ועבודה יעילה.

שימוש באפליקציה כיום הוא חובה בכל מערכת ולצערי חברות שלא יפתחו זאת בקרוב ישארו מאחור.

  • חשוב לזכור – המגמה העולמית היא מעבר מלא לנייד או לשעון החכם ופחות ופחות למחשבים נייחים.

כך שבכל בחירת מערכת CRM עליכם לשאול האם יש להם אפליקציה למערכת CRM עבור הנייד?

שיתוף המאמר:
פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
אימייל

אולי יעניין אותך גם