מערכות דיוור – ניוזלטר לעסק שלכם

black laptop computer on brown wooden table

מרגישים כי הקשר עם הלקוחות שלכם הוא כבר לא אותו קשר כמו שהוא היה בעבר? לשמחתכם אתם לא צריכים להשלים עם המצב כמו שהוא, ישנן פעולות שונות שתוכלו לנקוט כדי לחזק את הקשר עם הלקוחות. לעיתים דווקא כאשר הלקוח מרגיש שאכפת לכם ממנו, הוא ירגיש מחויב להמשיך לרכוש מכם מוצרים. אם הלקוח ירגיש שהקשר הוא כבר לא אותו הקשר, לא תהיה לו בעיה לרכוש מוצרים מחברות אחרות.

ניוזלטר או מערכות דיוור זוהי אחת מהאפשרויות לשמירה על קשר אפקטיבי עם הלקוחות. מהם היתרונות של המערכת הזאת בהשוואה לאפיקי תקשורת אחרים? על זה בדיוק אנו עומדים לדבר במאמר הבא. כך שתוכלו לעשות את הבחירה שתאפשר לכם להחזיר את התקשורת עם הלקוחות למסלולה התקין. כל סטייה קטנה מהנתיב, עלולה להפוך בדיעבד לטעות קריטית.

מערכות דיוור מגדילות את היקף המכירות 

יצא לכם מבצע חדש שאתם רוצים שכל הלקוחות יהיו מודעים אליו? לא תוכלו להתקשר לכל לקוח באופן פרטני על מנת לעדכן אותו בפרטי המבצע. כדי שתוכלו לשלוח את העדכונים החמים ביותר לכמות גדולה של לקוחות בעת ובעונה אחת, יהיה עליכם לעשות זאת על ידי ניוזלטר.

כך בלחיצת כפתור כל אחד מהלקוחות יוכל להתעדכן בכל הפרטים הכי חמים. וכל לקוח גם יוכל לבצע את ההחלטות הנכונות לו, מבלי שהוא ירגיש שמישהו כופה עליו. כך שפתאום הסיכויים להצלחת העסקה יהיו גבוהים באופן ניכר בהשוואה לסיכויים שהיו קיימים לפני כן.

תוכלו להזכיר ללקוחות על קיומכם 

לא מעט בעלי עסקים מתייחסים לנושא של מערכות דיוור כאפשרות אידיאלית לשמירה על הגחלת חמה. פעם בשבוע או פעם בכמה ימים יהיה ניתן לשלוח ללקוחות תזכורת על קיומכם. כך הם תמיד ידעו כי אם הם צריכים מוצר כזה או אחר, הם יוכלו לפנות אליכם כדי לקבל שירות.

לעיתים פתאום כאשר אתם תשלחו את ההודעה בדואר האלקטרוני, אותם לקוחות יזכרו כי הם צריכים אתכם. אם לא תשמרו על הגחלת חמה, לא מן הנמנע כי הלקוחות יישכחו אתכם בשלב כזה או אחר. אל תביאו את עצמכם למצב שבו לקוחות קיימים פשוט שוכחים מעצם קיומכם.

קל להשיג נתונים ממערכות ניוזלטר

כל קמפיין שאתם מוציאים לפועל הוא חייב להיות קמפיין שתוכלו למדוד אותו בסופה של הדרך. אם לא תוכלו למדוד את הקמפיין שאתם מריצים, לא תהיה לכם אפשרות לדעת מה יהיה עליכם לשפר. בשונה מדרכים שונות ליצירת קשר, מערכות דיוור מציעות דרך אידיאלית לעקוב אחרי כל מה שקורה. כך יהיה לכם קל להבין עד כמה הקמפיין שאותו אתם מריצים הוא אפקטיבי.

כמובן שתוכלו תמיד לעשות שינויים בזמן אמת, ולהפוך את הקמפיין כולו להרבה יותר אידיאלי. זה מה שהופך ברוב המקרים את הקמפיינים של הדיוור לקמפיינים עם תועלת גבוהה. היכולת לנתח את הנתונים ולבצע את השינויים בזמן אמת, הופכים כל קמפיין פשוט להיות קמפיין מנצח. מוטב שתדעו זאת לפני שתקבלו החלטה כזאת או אחרת.

עלויות כספיות משתלמות אל מול התועלת

כאשר אתם בוחרים אפיק יצירת קשר עם הלקוחות הרלוונטיים, יהיה עליכם לבחור את האפיק עם העלויות הכי כדאיות שיש. ההשוואה של העלויות חייבת להיות השוואה אל מול התועלת שאותה מערכת ככל הנראה צפויה להביא איתה. כאשר אתם משווים את העלויות של מערכות דיוור אל מולך התועלת, אתם מבינים כי מדובר כאן על נוקאאוט לכל שאר המערכות האחרות.

תוכלו כמובן לשלב את המערכת הספציפית הזאת עם מערכות אחרות. אך עדיין יהיה עליכם לדאוג כי לא תחרגו מהתקציב שאותו הקצבתם לעצמכם בתחילת הדרך. אם יצא לכם לקבל הצעות מחיר מחברות המציעות מערכות ניוזלטר אל מול חברות המציעות מערכות אחרות – לא יהיה לכם מקום לספק. כך לא תסבכו את עצמכם יתר על המידה, או תביאו את עצמכם למצב שבו ההוצאות הכספיות יהיו כאלה שלא תוכלו לעמוד בהן.

לקוחות יעדיפו לקבל הודעה לדואר האלקטרוני

עוד הסתכלות חשובה שיהיה עליכם לבחון אותה היא הרצון של הלקוחות. אותם לקוחות שאתם שולחים להם הודעה על המבצעים או על השירותים השונים של החברה. באופן מוכח רק הלקוחות ישמחו לקבל הודעה בדואר האלקטרוני, ולא באף אמצעי תקשורת אחר. כך הם יקבלו את ההודעה בהבנה, ולא ירגישו כי מדובר על הטרדה שעשוי להביא אצלם את התוצאה ההפוכה.

מערכות דיוור מציעות גם את האפשרות של הסרת המשתמשים מהרשימה. כלומר אם לקוח איננו ירצה לקבל יותר מיילים על מבצעים או פרטים חדשים, הוא יוכל להסיר את עצמו על ידי לחיצת כפתור מהרשימה. לא מדובר על פרוצדורה מורכבת, וזוהי עוד אחת מאותן סיבות שמערכות דיוור הן כדאיות. כמובן שבסוף הבחירה היא בחירה אישית של כל אחד מבעלי העסקים שמכיר את לקוחותיו בצורה הכי טובה שיש.

מחפשים חברה לשליחת ניוזלטר?

מערכת הדיוור הראשונה שתוכלו לבחור בה נקראת סמוב. Smoove הינה מערכת דיוור מתקדמת המציעה שליחת הודעות דואר אלקטרוני אל רשימת תפוצה מוכנה מראש. בנוסף לכך המערכת מציעה גם שליחת SMS, בניית דפי נחיתה וגם אוטומציה שיווקית. כל זאת כדי לספק לכל בעל עסק את כל הכלים הדרושים לו להצלחה.

מערכת הדיוור השנייה שתוכלו לבחור בה נקראת אקטיב טרייל. אקטיב טרייל גם היא מציעה מגוון רחב של אפשרויות. החל משליחת הודעות דואר אלקטרוני לרשימות תפוצה, דרך הכנת תבניות דואר אלקטרוני ועד בניית אתרי אי-קומרס מקצועיים להשלמת החוויה.

מערכת הדיוור השלישית שתוכלו לבחור בה נקראת מייל צ׳ימפ. מייל צ׳ימפ שמוכרת בעולם כולו, ומציעה כמו כל המערכות האחרות הקמת קמפיין מערכות דיוור מקצועי. בנוסף תוכלו לנהל רשימות תפוצה, ולקבל דוחות מפורטים שיאפשרו לכם להיות עם יד על הדופק.

שיתוף המאמר:
פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
אימייל

אולי יעניין אותך גם

0