מערכות crm לסטארטאפים? הינה 3 דברים שחשוב לדעת!

Israelcrm_Review,Concept,Illustration,Idea,Of,Feedback,And,Rating.

מערכות crm לסטארטאפים הם מוצר מאוד מבוקש בעולם העסקים של היום.

ישנם לא מעט סטארטאפים המחפשים מערכת CRM שתסייע להם לנהל את הפעילות בצורה מהירה ונכונה יותר.

בנוסף לזאת חשוב להם שהמערכת תהיה במחיר סביר ולא בעלות גבוהה מדי.

עדיין מדובר בחברת הזנק בתחילת דרכה שצריכה להוכיח את עצמה קודם כל.

לכן החלטנו לציין מהם 3 הנקודות החשובות רגע לפני שבוחרים מערכת crm לסטארטאפים.

נקודה מספר 1 – חדשנות

בתור אומה שמייצרת סטארטאפים בקצב מסחרר אנחנו צריכים גם פתרונות בקצב שכזה.

בדיוק בגלל זה חדשנות ומתן מענה במערכת ה-CRM הוא חובה.

חברות בתחילת דרכם צריכות מערכות שמכילות חדשנות בדיוק כמו שהמציעות.

זה אומר שקודם כל מערכת CRM צריכה להיות עבורם כלי חדשני, עם כלים יחודיים.

כלים כמו ממשק AI מובנה במערכת שיכול לענות על מספר שאלות במקביל ולתת תשובה מהירה.

בנוסף לזאת המערכת לא צריכה כרגע לדבר עם כל המחלקות אלה לתת מענה מהיר!

חפשו מערכות לניהול תהליכים ומשימות.

מערכות כמו מאנדיי – Monday.com, קליק אפ – Clickup ואפילו אסנה – Asana יכולות לתת מענה.

חדשנות היא מילת המפתח במערכות אלו.

Monday-crm-israelcrm
המובילה ביותר עבור מערכות crm לסטארטאפים

נקודה מספר 2 – KISS – Keep It Simple, Stupid

לאחרונה קיימנו פגישה עם אחת הלקוחות שלנו שאמרה לנו את המשפט הבא:

״מערכת crm לסטארטאפים צריכה להיות פשוטה ומהירה״.

המשפט שלה הניע אותנו לרשום את המאמר המדובר, כי היא פשוט צודקת.

חברות סטארט-אפ פשוט צריכות מערכות CRM מהירות להטמעה ופשוטות לשימוש.

אין להם זמן עכשיו להתחיל לחשוב על כיצד כל המחלקות צריכות להתחבר אחת לשניה.

בדיוק בגלל זה המערכות שציינו בסעיף הקודם יכולות להתאים להם.

מי שניסה לעבוד על האחת מהמערכות שציינו יודע שהם קלות מאוד לשימוש, מהירות וכמעט ללא צורך בטמעה.

לכן חפשו את המערכות הפשוטות.

חשוב לציין להימנע ממערכות מורכבות לשימוש בתחילת הדרך של החברה.

מערכות כמו סיילספורס – Salesforce או האבספוט – Hubspot אולי טובות מאוד.

אך לא לתחילת הדרך של הארגון.

המציעות מענה מלא לחברות גדולות ומבוססות אך הן לא מערכות crm לסטארטאפים.

לפחות לא בתחילת הדרך.

נקודה מספר 3 – מערכות crm לסטארטאפים במחיר סביר

מערכות crm לסטארטאפים במחיר זה סביר? יש חיה כזאת.

מערכות CRM טובה שיודעת לתת מענה מהיר וטוב לא צריכה לעלות יותר מ-50$ למשתמש.

כמובן שיש מערכות שגובות עבור המשתמש גם עלות של 150 ואפילו 200 דולר למשתמש.

אלה מערכות שבאמת נותנות מענה טוב מאוד לחברות.

אך האם זה מתאים לחברת הזנק בתחילת דרכה? לא נראה לנו.

לכן בחנו מספר מערכות אל תקחו מערכת אחת שתעשה הכל.

לא יקרה כלום עם תעבדו בתחילת הדרך על 2 מערכות עד שתגבשו את התהליך הארגוני.

שילוב של אסטרטגית CRM ביחד עם האסטרטגיה של החברה תסייע לבחור מערכת בעלות סבירה.

לבסוף

לבסוף ישנם מספר לא מועט של מערכות וכמובן שאיננו מכירים את כולם.

אך אנחנו מכירים לא מעט מערכות ויש לנו את היכלות לזהות את הצרכים של מספר חברות שונות.

כעת נסו לעבור על הנקודות שציינו.

תפנו אלינו במידה ותרגישו שאתם צריכים עוד הכוונה וכמובן סיוע בבחירת מערכת CRM.

שיתוף המאמר:
פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
אימייל

אולי יעניין אותך גם

0