מערכת CRM בעברית? אלו מערכות ה-CRM המובילות!

Sales and IsrarlCrm

מערכת CRM בעברית זו אחת מהדרישות העיקריות שאנו שומעים מארגונים אשר פונים אל ישראל CRM.

הדרישה למערכת תומכת בעברית היא לגיטימית.

בסופו של דבר רוב רובם של החברות עובד מול המשק הישראלי דובר העברית.

אז אלו מערכות CRM מובילות יש לנו בישראל? ולמה הם מומלצות?

תכירו את שלושת המערכות המובילות לפי מחקרים של ישראל CRM!

מערכת CRM מספר 1 – אוריגמי CRM

המערכת הראשונה שנחשבת למובילה בישראל היא אוריגמי CRM.

אוריגמי CRM הינה מערכת CRM ישראלית מובילה המציעה מגוון רחב של שירותים ללקוחותיה.

בין השירותים ניתן למצוא ממשקים לניהול לקוחות (CRM), ניהול משימות, פרויקטים ועוד.

בדיוק בגלל סיבה זו ביקשנו משירן אפרתי מחברת אוריגמי להרחיב:

origami - israel crm
לוגו חברת אוריגמי CRM

שירן תודה רבה שהסכמת לספר לנו על המערכת

בשמחה רבה שמחתי מאוד לסייע ולהסביר לקוראי מגזין ישראל CRM ולקהילת ישראל CRM בפרט על המערכת.

זה לא סוד שאוריגמי CRM היא אחת מהמערכות המובילות בישראל, אך מה עושה אותה כזאת?

אוריגמי הינה פלטפורמת NoCode שמשנה את הדרך בה ארגונים בונים ומתפעלים מערכות מידע.

היא מציעה כלים חזקים לבניית מערכות CRM.

הפלטפורמה פונה לארגונים בכל גודל, החל מכמה משתמשים בודדים ועד לעשרות אלפים.

היום אוריגמי CRM פרוסה על פני 18 מדינות ובשפות שונות.

נקודות אלו הופכות אותה למערכת בעלת אפשרויות רבות לעומת המתחרים.

שירן ממשיכה ומציינת בפנינו

מערכת אוריגמי מספקת פתרון הוליסטי לניהול קשרי לקוחות רב-ערוצי.

שילוב של מספר תחומים כמו מכירות, תפעול, כוח אדם, איכות, תחזוקה ועוד.

הטכנולוגיה שמייחדת את אוריגמי CRM מאפשרת בנייה והתאמה אישית של המערכת ללא צורך בידע טכני.

כך שהתהליך אינו מורכב ובאמצעות שימוש בממשקי גרירה ושחרור (drag and drop) פשוטים קל מאוד לעבוד על המערכת.

דשבורד ניהול במערכת אוריגמי בשפה האנגלית.

איזה תכונה מיוחד יש לאוריגמי CRM?

אחת התכונות הבולטות של אוריגמי היא יכולתה לאפשר אוטומציה רחבה ודיוק בהגדרת הרשאות.

זה מאפשר לארגונים לנהל בקרה מדויקת על גישה למידע ולשמור על רמות ביטחון גבוהות.

מערכת הדוחות והדשבורדים מספקת תובנות מקיפות, שמסייעות למנהלים לקבל החלטות מושכלות.

וכל זה על בסיס מידע עדכני ומדויק.

יתרון נוסף של אוריגמי הוא היכולת לאינטגרציה חלקה עם מגוון רחב של פלטפורמות תקשורת.

באמצעות שילוב של תוכנות צד שלישי כגון מייק או זאפייר הפלטפורמה מאפשרת להפיק הרבה יותר מהמערכת.

מערכת CRM בעברית – אוריגמי CRM.

לאחרונה כתבנו על טלפוניה ומרכזיות איך אוריגמי CRM עם זה?

היום באוריגמי אפשר להתחבר למערכות טלפוניה, שירותי מסרים מיידיים, רשתות חברתיות ועוד.

מה שמאפשר לארגונים לנהל במרכזיות את כלל התקשורת עם לקוחותיהם.

זוהי יכולת קריטית בעידן בו הלקוחות צופים לקבל שירות רציף ואחיד דרך כל ערוץ תקשורת אפשרי.

אינטגרציה נוספת שרואים כיום בעולם מערכות ה-CRM היא בינה מלאכותית.

השילוב שלנו באוריגמי CRM עם בינה מלאכותית מעשירה את הפלטפורמה.

עם יכולות ניתוח ולמידה עמוקה, כל זה מאפשר לשפר את האינטראקציה עם הלקוחות.

לסיום אוריגמי CRM מציעה כלי חזק וגמיש לארגונים המעוניינים לשדרג את יכולות ה-CRM שלהם.

שירן תודה רבה על הזמן שלך, שמחנו מאוד לקבל ממך סיקרה קצרה על המערכת.

מערכות נוספות

בחלק הבא של המאמר נרחיב על מערכות CRM נוספות.

אך בינתיים אנחנו מזמינים אתכם לעקוב אחרינו בכל הפלטפורמות החברתיות השונות.

קהילת ישראל CRM הינה קהילת ידע מובילה בתחום מערכות ה-CRM ומציעה ערך מוסף עצום לחברים בה.

בנוסף לזאת אנחנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם אוריגמי CRM ולראות כיצד המערכת שלהם יכולה להזניק את הארגון שלכם קדימה.

ליצירת קשר עם אוריגמי CRM השאירו פרטים ונדאג לחזור אליכם עם פרטים נוספים.

שיתוף המאמר:
פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
אימייל

אולי יעניין אותך גם

0