מערכת CRM לא יכולה לשפר את המכירות, אבל ניהול נכון כן!

הטעמת מערכת CRM - ייעוץ ארגוני

ניהול נכון בארגון הוא אחד הדברים היותר קשים שיש לעשות בפעילות הארגונית.

בסופו של דבר כולם רוצים להשיא את התוצאות ולכבוש פסגות חדשות.

למרות זאת חשוב לזכור כי מערכת CRM לא משפרת את המכירות אלה ניהול נכון כן.

חשיבות מערכת CRM הינה גדולה לארגון או לעסק אך על המנהלים לוודא תקינות נתונים בכל יום ויום.

בדיוק בגלל זה מערכת CRM לא יכולה לשפר את המכירות.

זה מוביל אותנו לנקודה הראשונה ראשונה למה.

נקודה מספר 1 – מערכת CRM היא לא הבעיה

אחד הכלים החשובים ביותר עבור המנהל זו מערכת CRM.

האפשרות לקבל מידע תקין או לבצע אוטומציות ואינטגרציות עבור הפעילות הארגונית יכול להשפיע המון.

אך האם ברגע שהמערכת לא מציגה לנו את הנתונים הנכונים עלינו להבין שהיא לא הבעיה.

כמו כל מערכת CRM היא מבוססת על עדכון נתונים.

מנהלים רבים שעובדים על מערכות CRM השונות נוטים לחשוב כי המערכת היא הבעיה.

נהפכו!

רוב מערכות CRM יודעות להציג את המידע כפי שהוא מוזן מאנשי המכירות ועובדי החברה בפרט.

כך שקודם כל עלינו להבין "המערכת היא לא הבעיה".

  • חומר למחשבה – האם גם אתם אמרתם לעצמכם "המערכת פשוט לא מספיק טובה!"?

בעקבות המידע הלא תקין, מנהלים רבים גם מאבדים את האמון במערכת.

לכן רגע, לפני שאתם ממהרים לבחור מערכת CRM חדשה או להאשים את המערכת עצרו.

זכרו כי ניהול נכון יכול להוביל אתכם לצור תהליך של ווידוא ביצוע בכל יום ובכך תשפרו את התוצאות.

נקודה מספר 2 – חוברת תהליכי עובדה

מנהלים רבים יודעים כי על מנת לבצע את העבודה בצורה נכונה צריך לדעת כיצד לעשות זאת.

חוברת תהליכי עבודה תסייע לעובדים לדעת מה צריך לעשות בכל שלב ושלב.

חוברת שמטרתה ליצור סדר וארגון בעבודה השוטפת.

לדוגמא "נוהל קביעת פגישות" יסייע לנו לוודא שכל פגישה שנקבעה בדיוק לפי תהליך עבודה.

כך המנהלים יוכלו לקבל מידע עדכני לפי מה שהם קבעו.

והתוצאה? מערכת CRM שעובדת הרבה יותר טוב עבור הארגון ומנהלים.

נקודה מספר 3 – ניהול נכון ולא מערכת CRM

ניהול נכון בהחלט יכול לשפר את מערכת ה-CRM.

הרי בסופו של דבר אין משהו שמנהלים לא יכולים לעשות ומערכת יכולה.

לדוגמא אינטגרציות למערכות אחרות יכולה להוביל להתייעלות של המערכת וגם של העובדים.

דבר נוסף שניתן לעשות הוא לוודא את תקינות הנתונים על בסיס קבוע.

אין זה משנה איזה מערכת CRM תחברו בסוף מישהו צריך לוודא שמידע נכון כך שניהול בהחלט הוא פתרון.

ולבסוף הדבר החשוב ביותר למנהלים זה דוחות.

הפקת הדוחות מהמערכת יכולה להיות כמעט זהה ברוב מערכות ה-CRM הקיימות.

אך חשוב לזכור כי המידע תלוי במידע, שתלוי בווידוא הביצוע של המנהלים.

שיתוף המאמר:
פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
אימייל

אולי יעניין אותך גם