רשימת תפוצה במערכת סמוב – Smoove? או במערכת ה-CRM?

logo_SMOOVE_ISRAELCRM

מנהלי השיווק יודעים כי מערכת הדיוור סמוב – Smoove היא אחת מהמערכות הדיוור המובילות בתחום.

בדיוק בגלל סיבה זו הם בוחרים להשתמש בה לא מעט לצרכי השיווק.

אך מה קורה שיש התלבטות היכן לנהל את רשימת התפוצה של הארגון?

ההתלבטות היכן לנהל את רשימת התפוצה מוביל להחלטות חשובות מאוד עבור הארגון.

לכן רגע לפני שאתם מחליטים היכן לנהל את רשימת התפוצה, הינה כמה נקודות חשובות שיעזרו לכם להחליט.

נקודה מספר 1 – סוג השירות

כל עסק או ארגון מציע מגוון רחב של שירותים.

כתוצאה מכך גם הדרישות של הארגון משתנות בהתאם לשירותים.

מערכות דיוור ביסודם מתאימות בעיקר לארגונים אשר מוכרים מוצרים ולאו דווקא שירותים.

ארגונים אשר יבחרו לנהל רשימת תפוצה עבור לקוחות שרכשו עליהם להעדיף את סמוב – Smoove.

לעומת זאת אילו הארגון היה מציע שירותים עדיף להכין את רשימת התפוצה במערכת ה-CRM.

הסיבה שאנו אומרים זו היא מכיוון שניהול שירותים תלוי סטטוס לקוח ואילו רכישה היא חד פעמית.

  • חשוב לציין – רכישה או מכירה יכולה להתבצע מספר פעמים אך כל רכישה או מכירה היא בפני עצמה.

נקודה מספר 2 – כמות המידע

ניהול המידע הוא חלק בלתי נפרד ממערכת ה-CRM זה כולם יודעים.

עכשיו נותר לכם להחליט מהיכן תרצו לבצע את שליחת ההודעות או הדיוור.

אם יש לכם בארגון עד 5 אלפים רשומות, בחרו לעבוד במערכת ה-CRM.

עבודה על מערכת אחת תחסוך לעובדים זמן ומעבר בין המערכות.

אם הארגון מכיל יותר מ-5 אלפים רשומות עדיף לבצע את הדיוור ממערכת ייעודית.

סיבה נוספת לבחור במערכת ייעודית היא מכיוון שמערכת CRM מוגבלת ברוב המקרים.

כמות גדולה של מידע מעמיס על השרתים.

השרת של המערכת אינו יודע להתמודד עם כמות גדולה של קריאות וזה מוביל לקריסה של המערכת.

הבחירה תסייע לכם לקבל שליטה על כלל הפעילות השיווקי ותעניק לכם מידע רב אודותיו.

נקודה מספר 3 – הבחירה בסמוב – Smoove?

בתור חברה להטמעת מערכות אנו נתקלים במספר רב של מערכות ממגוון תחומים.

ואין זה סוד שסמוב – Smoove היא אחת מהמערכות האוהבות עלינו.

בנוסף לזאת היא אחת מהמערכות אשר מעניקות מעטפת מלאה בתחום המרקטינג אוטומיישן.

היא מאפשרת לנו לשלוח הודעות SMS או ווצאפ, לדוור, ליצור אוטומציות ועוד.

הבחירה במערכת שכזו לצורך ניהול רשומת התפוצה אמורה להיות מובנת מאליו.

וכמו שאמרנו בתחילת המאמר מנהלי השיווק בוחרים בה.

כל מי שעובד על המערכת יודע כי זו מערכת שלא מצריכה רקע טכנולוגי מקדים.

פשוט השימוש והמידע הרחב הקיים באינטרנט מאפשר למידה עצמאית.

כל זה ביחד עם מערכות כגון מייק – Make או זאפייר – Zapier תוכלו לעשות פלאים.

לסיכום

לסיכום אנו יכולים לומר שבנייה של רשימת תפוצה זו עבודה.

היכולות להבין ולדעת מה הדבר הנכון עבור הארגון מוביל למצב של A/B TESTING.

ועדיין העבודה על סמוב – Smoove פשוט לוקחת את הארגון צעד אחד קדימה.

כך שניהול נכון של הרשימה ובנייה שלה יכולים להוביל את הארגון או עסק להצלחה.

ומה היא הצלחה? חסכון בזמן, עבודה על מערכת נכונה יותר לארגון וכמובן להשיא את המכירות.

שיתוף המאמר:
פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
אימייל

אולי יעניין אותך גם