תכירו את מאנדיי (Monday) המערכת שמשגעת את העולם

Monday_israelcrm

לאחרונה אין אחד בעולם שלא נתקל בשם של המערכת שמשגעת את עולם ה-CRM וניהול המשימות והיא מאנדיי(Monday). במאמר הקצר הזה ננסה להסביר למה מערכת מאנדיי (Monday) היא כוכב עולה בעולם CRM.

מהי מערכת מאנדיי (Monday)?

מלבד היותה חלק מגל ההנפקות שמקיף אותנו לאחרונה, מאנדיי (Monday) היא מערכת לניהול משימות ופרויקטים שהצליחה לשלב מספר רב של פרמטרים תחת מקום אחד. רבים אינם יודעים שמאנדיי היא מערכת ניהול משימות שנולדה מתוך חברת WIX במטרה לתת מענה למשימות המצטברות בארגון. לאחר מספר שנים וכמה גלגולים מאנדיי (Monday) הגיעה למותג שכולנו מכירים. מאנדיי(Monday) מצליחה לשלב את הניהול השוטף של הלקוח ביחד עם שילוב קליטת נתונים דינאמית מה שאפשר לה להיות מערכת רלוונטית יותר ביחד למתחרות. על היתרונות וחסרונות של מאנדיי (Monday) כבר ציינו בדף המערכת שלנו.

למי מערכת מאנדיי (Monday) מתאימה?

בוא נניח כי אתם מנהלים ארגון בתחום עיצוב המטבחים שנמצא בצמיחה אדירה לאחרונה לאור העובדה שהתחלנו לבלות יותר שעות בבית בעקבות הקורונה. יש לכם את מחלקת המכירות שתפקידה למצוא את הדרך הטובה ביותר להגיע ללקוחות חדשים או במילים אחרות פוטנציאלים שמעוניינים לעצב את מטבח החלומות שלהם. לאחר מכן במידה וסגרנו עסקה אותו לקוח מועבר למחלקת השירות שתפקידה לתת את הערך המוסף ללקוח ולחזק את חווית המכירה עד לכאן כולנו יודעים בדיוק איך התהליך צריך להיראות. כעת כמה ממכם עושים את המעקב הזה דרך גוגל שיטס(Google Sheets) או אקסל(EXCEL)? אם אמרת לעצמם אני! אז בדיוק פה נכנסת מערכת מאנדיי (Monday).

מערכת מאנדיי (Monday) מאפשרת לנו לבצע מעקב כלפי תהליך המכירה וניהול הלקוח בצורה כזאת שמאפשרת מעקב בין שלבים תוך כדי ניהול משימות. חשוב לנו לציין כי מאנדיי (Monday) אינה מערכת CRM רגילה אלה מערכת ניהול משימות שמאפשרת לנו מספר כלים נוספים על מנת שנוכל לנהל את הלקוח ולכן המעבר בין השלבים צריך להיות תלוי פר משימה ולא ברמת סטטוס פרויקט או לקוח. לכן על מנת שנבין אם מערכת מאנדיי (Monday) מתאימה לנו עלינו לבין קודם כל היא מה מוביל את הארגון סטטוס הלקוח או המשימה שלו או במילים אחרות מאקרו(סטטוס פרויקט) או מיקרו(ביצוע משימות). לסיכום מאנדיי(Monday) יכולה להתאים מספר רב של ארגונים ועסקים אך חשוב לאפיון אותה קודם לפני שנכנסים לתהליך בניית המערכת.

מה מיוחד במערכת מאנדיי (Monday)

אצל מאנדיי (Monday), שם המשחק זה פשטות. קל לבצע פעולות וקל להיות בשליטה מכל מקום ובכל זמן. הפלטפורמה של מאנדיי (Monday) מתמחה בניהול פרויקטים ומשימות ומציעה סביבה שיתופית שמאפשרת לחברי הצוות ואף לאורחים חיצוניים לתקשר, לשתף קבצים ולהתממשק למערכות חיצוניות נוספות. בנוסף, היכולת לבצע אוטומציות ותהליכי עבודה מעולם לא הייתה פשוטה יותר.

לדוגמה, כאשר נסגרת עסקה עם הלקוח יתעדכן הסטטוס לקוח שלו, תישלח הודעת דוא"ל "ברוך הבא" ללקוח וייווצר זימון ביומן לאספקת המטבח 60 יום קדימה לכל הגורמים המעורבים בתהליך.

סיבות לדאגה ממערכת מאנדיי (Monday)?

חשוב לנו לומר כי מערכת מאנדיי (Monday) אינה מושלמת. על אף התחושה שאנחנו מכירים את העסק שלנו הכי טוב, אינספור המבנים, האפיונים והתוכניות שהיא מציעה בצורה ויזואליות יוצרים תחושה של בלבול וחוסר דיוק. מלבד זאת, מצאנו שכל פרויקט עומד בפני עצמו. המערכת מחולקת למספר לוחות בקרה, כאשר כל  אחד מורכב מקבוצות משימות ופריטים אחרת. בסופו של דבר, נרצה לייצר רצף עבודה אחיד לארגון כולו בכל פרויקט, כאשר שלב בתהליך מדבר עם השלב הבא וההוא שלפניו. אם ניקח את מחלקת המכירות, התפעול ושירות הלקוחות, נצפה לפתוח תיק לקוח אחד שמאגד את כל התהליך שהלקוח עבר בחלוקה ברורה לשלבים מה שלא קורה במערכת מאנדיי (Monday).

לסיום

כיום ישנם מגוון רחב של מערכות המתחרות בשוק מערכות ה-CRM מה שיוצר אפשרויות בלתי מוגבלות ולעיתים מבלבלות. נכון גם לומר שלכל מערכת CRM או ניהול משימות היתרונות והחסרונות שלה, ועסקים שמצליחים לרתום מערכות אלה לטובתם צומחים בקצב מסחרר, ואלו שטובעים בין האפשרויות מפספסים את הפוטנציאל הטמון.

שיתוף המאמר:
פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
אימייל

אולי יעניין אותך גם