תכירו את מערכת קולבוקס (CALLBOX)

את מערכת ניתוח הנתונים והשיחות קולבוקס(CALLBOX) מעט מאוד אנשים מכירים בתור לקוחות אך כמנהלי שיווק ומוקדים כולם יודעים שזאת המערכת שהיא יותר מחובה בעסק. קולבוקס(CALLBOX) הינה מערכת למדידת שיחות וניתוח נתונים שמעניקה למנהל השיווק מידע שלא נגיש לו בעת כניסת ליד פוטנציאלי למערכת CRM או למאגר הנתונים של הארגון. אז מי עומד מאחורי החברה? מה הם עושים וכיצד הם מסייעים למערכות CRM.

מה זה CALLBOX?

קולבוקס הוקמה על ידיד אייל גרשון וחנן אב צוק לפני מספר שנים כאשר החליטו להקים את חברת W2C לקידום ושיווק עסקים באינטרנט. לאחר מספר שנים הצליחו אייל וחנן להוביל את מערכת קולבוקס(CALLBOX) למצב של מדידת נתונים אדירה עבור מנהלי השיווק ומספקים להם היום שירותים כגון:

  • התממשקויות ואינטגרציות – בעזרת התממשקויות ואינטגרציות תוכלו לחבר מספר רחב של מערכות למערכת CALLBOX ובכך לקבל מידע או להעביר מידע ממספר מערכות למקום אחד או ישירות לתוך מערכת ה-CRM שלכם.
  • ניתוח לידים – ניתוח נתונים ישירות עם מידע מתוך GOOGLE או FACEBOOX
  • מעקב אחר שיחות – קולבוקס (CALLBOX) מספקת קווים וירטואלים ונותנת ללקוח מעקב מלא אחר השיחות
  • היזונים חוזרים למערכי מכירות – לדעת ברגע נתון איזה מילת חיפוש הובילה למכירה.

לקולבוקס(CALLBOX) מגוון רחב של שירותים נוספים ובהחלט יכולים להעניק לארגונים את הכלים החסרים להצלחה.

למה צריך CALLBOX בארגון?

כחברת הטמעת מערכות CRM אנחנו נתקלים בלא מעט מנהלי שיווק שפונים אלינו בדרישה "חייב לדעת ROI שלי" אך לפעמים ובגילוי לב אנו אומרים להם שמערכת CRM לבדה אינה מספיקה ויש לשלב מספר כלים נוספים על מנת לקבל תמונת מבט מלאה.
בדיוק פה נכנסת CALLBOX להשלים את התמונה. כמו שציינו המערכת של CALLBOX מעניקה לארגונים כלים רבים ומאפשרת לו מדידה רחבת היקף ובעזרת שילוב נכון של מערכת CRM הכלים שמנהלי הארגון מקבלים יכולים להפתיע ולספק תוצאות מדהימות עבור הארגון.

קישור למערכת CALLBOX

מעוניינים לקבל פרטים נוספים על מדידת שיחות? או מרכזיות טלפוניות? צרו קשר

להצטרפות לקהילת ISRAEL CRM בפייסבוק – לחצו כאן!

שיתוף המאמר:
פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
אימייל

אולי יעניין אותך גם