בעולם העסקים של ימינו החשיבות לכלים שיווקים בשילוב AI הוא הכרחי.
את זה בדיוק זיהו בחברת התוכנה פיירברי – Fireberry והחליטו לפתח את המודל Fireberry Marketing .
מודול זה בהחלט עושה שינוי משמעותי ומסייע להם להמשיך להוביל את ענף מערכות ה-CRM בישראל.
אז מה היתרונות של המודול Fireberry Marketing? ולמי הוא מתאים?
מה זה Fireberry Marketing?
Fireberry Marketing הינו מודול שנועד לנהל מסע לקוח במערכת פיירברי.
באמצעות מודול זה ניתן לחסוף זמן רב ולוותר על שימוש של אוטומציות ואינטגרציות חיצוניות.
בנוסף מודול זה מאפשר לנו לנהל את הלקוח בצורה מלאה מתוך המערכת בכל התהליך השיווקי.
כך שאין ספק שכלי זה מסייע לנו במספר פרמטרים כמו תהליך שיווקי חכם יותר, שילוב של AI ועוד מספר פיצ׳רים נוספים.
לבסוף אפשר לומר כי Fireberry Marketing בהחלט עושה שינוי במערכת ומפצה על חלק שהיה חסר למשתמשי התוכנה במשך זמן רב.
למי מתאים המודול החדש?
אף לקוח לא אוהב להיות זה שעושים עליו ניסוים ולנסות להבין באופן עצמאי מה נכון לו ומה לא.
לכן יש להבין כי הכלי החדש של חברת התוכנה פיירברי – Fireberry הוא בהחלט כלי מבורך.
אך האם הוא מתאים לכל אחד? לא בטוח.
ועדיין חשוב להכיר את הכלים המרכזיים ובאמת להחליט האם זה יגרום לכם לרכוש את המודול?
כלי מספר 1 – מסעות לקוח
מסע לקוח (CX) הוא תהליך מתבקש כמעט בכל ארגון ובוודאי כאלה שמשתמשים במערכת CRM.
זה בדיוק הערך המוסף של Fireberry Marketing.
אותו מודול מאפשר לנו לנהל מסע לקוח בצורה מלאה, ללא שילוב של מספר אוטומציות(תהליכי עבודה) במערכת.
אפשרות ליצור טריגרים מתוזמנים או קבועים בהחלט מסייע משתמשים וחוסך להם המון זמן!.
כרגע זהו גם הפיצ׳ר המרכזי של המודול!
כלי מספר 2 – תבניות
אחד החסרונות היותר גדולים של מערכת ה-CRM פיירברי – Fireberry הוא שליחת המיילים המובנים.
כעת עם החידוש של Fireberry Marketing בהחלט אפשר לומר שהוא משנה את המשחק בכל הקשור לשליחת מיילים.
מודל זה מאפשר לנו ליצור תבניות מוכנות מראש והכי חשוב מעוצבות.
זה מעניק למשתמש אפשרות לשלוח חומרים מעוצבים בנראות טובה יותר, להכין תבניות מוגדרות מראש ועוד.
כל זה מצליח לשפר את הנקודה הכי כואבת שהיתה לפיירברי – Fireberry בשליחת המיילים ללקוחות.

כלי מספר 3 – שילוב AI
שילוב של AI במערכות ה-CRM השונות הוא כיום הכרחי בטח בעולם העסקים של ימינו!
גם פה פיירברי – Fireberry לא נשארו מאחור.
הם משלבים כיום AI בכל המודול של מסעות הלקוח שלהם ובכך מצליחים להיצמד לחברות הגדולות באמת.
שאנחנו אומרים הם משלבים זה לא דרך Make.com או תוסף חיצוני.
זה ממש בתוך המערכת שלהם וזה בדיוק הערך המוסף שלהם.
לבסוף
לבסוף אפשר לומר כי המודול החדש של המערכת בהחלט מעניק ערך מוסף לכל המשתמשים.
מנגד השילוב של המודול החדש מצריך תשלום נוסף ולא בטוח שזה שווה את הסכום למי שיש לו עשרות משתמשים ואולי גם מאות.
הסיבה לכך היא כי לא כל עובד צריך את מודול הזה ובטח צריך להיכנס ולערוך את התהליך.
לכן במידה ואתם עסק של עד 10 עובדים, אנו מציעים לרכוש את המודול עבור משתמשים סצפיפים בכל מצב.
במידה ואתם ארגון גדול יותר ובעל עשרות או מאות עובדים היינו מציעים לבחון שילוב של כלים נוספים בתחום המרקטינג.
אך בסה״כ מדובר על מודול מבורך שבהחלט ידחוף את הארגון שלכם קדימה בטח למשתמשי המערכת.

כתבה זו נכתבה על ידי הכותב עצמו, וכל הנאמר בה מבטא את חוות דעתו האישית והמקצועית בלבד בנוגע לגופים עסקיים המוזכרים בה. המידע מובא לצורכי מידע כללי, דיווח ועניין ציבורי, בהתבסס על מקורות גלויים, פרסומים רשמיים ודיווחים פומביים. אין לראות בתוכן זה ייעוץ מקצועי, משפטי, פיננסי או אחר, ואין בו משום קביעה עובדתית חותכת, ייחוס אשמה או הבעת דעה נחרצת כלפי גוף עסקי כלשהו.
בהתאם לחוק איסור לשון הרע, תשכ"ה–1965, סעיף 15(4), כותב הכתבה מביע דעה בתום לב על פעילות גוף עסקי, כאשר הדעה מבוססת על עובדות נכונות הידועות לו ופורסמו כדין. הפרסום נעשה בתום לב, מתוך עניין ציבורי ולשם שמירה על זכות הציבור לדעת, כחלק מחופש הביטוי והעיתונות במדינה דמוקרטית.
אין בפרסום זה כוונה לפגוע, להכפיש או להשמיץ גוף עסקי כלשהו, ואם גוף עסקי המוזכר בפרסום סבור כי קיים בו אי־דיוק או נגרם לו נזק – אנו מזמינים את נציגיו לפנות אלינו לצורך בירור, הבהרה ותיקון בהתאם לדין ובהקדם האפשרי.
סימוכין: חוק איסור לשון הרע, סעיף 15(4) – "הבעת דעה בתום לב על התנהגותו או אופיו של אדם או גוף, כשהדעה הובעה על בסיס עובדות נכונות הידועות למפרסם".