68% מהמנהלים קבעו "תותח שיחות שורף לנו רשומות!"

VOIP_ISRAELCRM

תותח שיחות הפך בשנים האחרונות לכלי שיווקי נפוץ בכל הקשור לתחום המכירות.

השימוש בכלי שכזה אמור להגדיל את התפוקה של העובדים ולסייע להם להוציא יותר שיחות.

אך בפועל ממחקרים שביצענו ממש לאחרונה נוכחנו לגלות נתון מדהים!

68% מהמנהלים שעובדים מול ישראל CRM ציינו בפנינו כי תותח השיחות בפועל שורף להם רשומות.

איך הפך כלי שהיה אמור להיות בשורה לתחום המכירות, לכלי שמנהלים סולדים ממנו?

לכן אנו מציינים בפניכם 3 נקודות חשובות שיעניקו לכם ערך מוסף בשימוש במערכת!

נקודה מספר 1 – בחירת מערכת תותח שיחות

חייגן אוטומטי כמו שציינו נהיה כלי מאוד נפוץ במוקדי השירות והמכירה.

כל מנהל או מנהלת היו מעוניינים שהנציג שלהם יוציא יותר שיחות, משמע יותר מכירות.

בסופו של דבר מדובר על חוק המספרים הגדולים!

לכן רגע לפני שאתם רצים לבחור מערכת שמבטיחה לכם שתצליחו להפיק יותר שיחות עצרו!

בחירת המערכת צריכה להתבצע לאחר בדיקה של מספר פרמטרים:

פרמטר ראשון – שילוב עם מערכת CRM

בחרו תותח שיחות שיודע לדבר עם מערכת ה-CRM שלכם.

חברות תוכנה רבות מציעות לנו מערכות שונות שאינם מדברות באופן ישיר עם מערכת ה-CRM

מצב זה מוביל לכל שצריך לבצע חיבור API בין המערכות וליצור התאמות בין השדות.

פעולה זו יכולה להוביל לכך שתמיד נצטרך לעדכן ב-2 מערכות על מנת ליצור סכרון.

לכן בחנו אפשרות לחיבור מלא בין תותח השיחות למערכת CRM.

פרמטר שני – שילוב עם מרכזיה טלפונית

כמו שצריך לשלב את המערכת CRM שלנו עם תותח השיחות ככה גם עם המרכזייה.

מערכות שמציעות לנו תותח שיחות בדרך כלל גם מאפשרות להוציא שיחות.

כך שרוכשים עמדת עבודה המאפשרת לנו לחייג ללא הפסקה וללא צורך בחיבור מרכזייה.

לכן אם אין לכם מרכזייה חכמה, השימוש במערכות שכאלה יכול להטיב אתכם.

נקודה מספר 2 – קליטת נתונים

קליטת נתונים בתותח שיחות היא די פשוטה.

חיבור הנתונים לתותח השיחות יכול להתבצע באמצעות מערכת כגון מייק – Make.com

או לחילופין מערכות המציעות חיבור ישיר למערכות ה-CRM.

אך לפני שאנחנו רצים לחבר את המערכת לספקי המדיה השונים עלינו להבין שלא כדאי לחבר כל מקור.

ממחקר שביצענו בישראל CRM גילינו כי רוב המנהלים מציינים שהמערכת "שורפת להם רשומות"

מבדיקה לעומק של הנושא נוכחנו לגלות כי אותם מנהלים בחרו לחבר את מאגר הלידים החמים לתותח השיחות.

זה הוביל למצב שלקוח שבחר להשאיר פרטים מקבל כמות גדולה של פניות יזומות ואף מציקות.

והתוצאה? לקוח שלא רוצה לדבר, מספר טלפון שמדווח כספאם וכמובן הפסד כספי!

כך הפך כלי שנועד לסייע לנו להשיא את הפעילות של מוקד המכירות לכלי לא אפקטיבי.

מה ניתן לעשות?

לכן במידה וכבר בחרתם לעבוד עם תותח שיחות נסו להזין בתוכו קודם כל הרשומות הישנות יותר.

ארגונים ועסקים אוגרים מידע רב שלא מנוצל.

שילוב של רשומות קרות בתותח השיחות יוביל לכך שלא תשרפו רשומות חדשות וחמות.

מנגד זאת תוכלו לרענן את מאגר המידע של הארגון ותחסכו לכם עלות כספית גדולה.

נקודה מספר 3 – חייגן אוטומטי בהכשרת עובדים

הנקודה אחרונה שניגע בה היא הכשרת עובדים.

כאשר אנו מתכוונים להכשרת עובדים, איננו מתכוונים לכיצד לעבוד על תותח השיחות.

אלה להוסיף את השימוש במערכת כחלק מהתוכנית הכשרת העובדים.

  • נקודה למחשבה – האם אתם משלבים את המערכת בהכשרת העובדים שלכם?

שילוב של המערכת להוצאת שיחות בתהליך הכשרת העובדים תוכלי לסייע לנו במספר נושאים:

נושא מספר 1 – הגברת המקצועיות

עובד בתחילת דרכו צריך לצבור ניסיון בטלפון או מול לקוחות כמה שיותר.

אם תתנו לעובד בתחילת דרכו לעבוד על תותח שיחות, בשילוב של לידים קרים תקבלו תוצאה מדהימה.

אותו עובד או עובדת יפיקו יותר שיחות, ינהלו יותר אינטרקציות מול לקוחות וכך גם השתפרו מקצועית.

זוכרים את חוק המספרים הגדולים כן?

נושא מספר 2 – חסכון בעלויות

תחשבו לרגע על נקודה של קליטת הנתונים שציינו בפניכם.

אם ניתן לנציגים חדשים לחייג לרשומות קרות שהם מלכתחילה לא להיט.

נוכל למנוע "שרפת" נתונים ובזבוז כספי.

כך עובדים חדשים בעצם יחסכו לנו בעלויות ולאחר שיצברו ניסיון נעניק להם אפשרות לחייג לרשומות חמות.

נושא מספר 3 – חימום לידים

מנהלים רבים נוטים לחשוב שאם יוציאו יותר שיחות אז יהיה להם יותר סגירות.

חשיבה זו היתה נכונה בעבר.

כיום המצב הוא שללקוח שלנו יש אפשרות לבדוק אותנו, כלומר לאחר השיחה הוא יכול לציין בפינינו שהוא צריך זמן.

הזמן שהוא מבקש אינו נועד בהכרח לחשוב על התהליך אלה לבדוק האם הנציג דיבר אמת או לא.

כך שהגברת קצב השיחות לא תמיד הולך ביחד עם כמות סגירת העסקאות.

כעת במצב זה הכניסו את תותח השיחות לחימום הלידים.

השתמשו במערכת לחמם את הפניות ולהציע שירותים או מוצרים.

במידה והלקוח מעוניין לשמוע הצעה, נסו להעביר את השיחה לנציג ותיק ובעל ניסיון.

אך הכי חשוב, נציג שלא עובד על חייגן אוטומטי!

תנו ללקוח שלכם יחס אישי ובתמורה תקבלו יותר עסקאות, משמה יותר לקוחות.

שיתוף המאמר:
פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
אימייל

אולי יעניין אותך גם

0