מאנדיי ניהול קשרי לקוחות (monday CRM) זו כנראה מערכת ה-CRM הצומחת ביותר.
אותה מערכת שהתחילה את דרכה מערכת לניהול תהליכים עשתה קפיצה משמעותית.
המערכת שבעבר הציעה לנו רק אפשרויות שונות לניהול משימות עם ממשק משתמש (UI) נוח מאוד.
החליטה עם התפתחות הפעילות שלה להיכנס לענף מערכת ה-CRM.
הכניסה לענף מערכות ה-CRM הינו טבעי ואף נדרש בטח שענף מערכות ה-CRM ממשיך לצמוח.
הכניסה לענף לוותה בקשים בוודאי בהתמודדות עם מערכות CRM מובילות כגון סיילספורס או הבספוט.
השוק אשר היה שנים בשליטתם החל להתנדנד ואנחנו רואים בוודאי בישראל.
הבחירה מאנדיי ניהול קשרי לקוחות (monday CRM) הפכה כמעט להיות עדיפה על שאר המערכות השונות.
אז מה הופך את מאנדיי ניהול קשרי לקוחות (monday CRM) למערכת מובילה? הינה כמה סיבות!
מאנדיי ניהול קשרי לקוחות (monday CRM) – אמון הציבור
הצמיחה של מערכת מאנדיי ניהול קשרי לקוחות(monday CRM) באה לידי ביטוי קודם כל באמון של הציבור.
כידוע מאנדיי – monday.com נסחרת בבורסה בארצות ברית במדד בנאסד"ק.
מניית מאנדיי צמחה בשנת 2024 ועד נכון לכתיבת שורות אלה ביותר מ-35%.
נתון זה מוכיח את האמון של הציבור וכמובן המשקיעים שמאמינים שיש פוטנציאל עצום למערכת.
מאנדיי CRM – CRM שמתאים לכל תהליך!
כחלק מתהליך היכרות שלנו עם חברת מאנדיי – monday.com.
ביקשנו מדנה אביב מנהלת אסטרטגית CRM להסביר לנו קצת על מה הופך את מאנדיי CRM למערכת צומחת.
דנה תודה רבה שהסכמת לענות לנו על השאלה "מה הופך את מאנדיי למערכת צומחת?"
"בשמחה"
"אני חייבת לציין שבהחלט הנקודה של האמון שאנו רואים עד כו מציבור היא מדהימה!.
האמון של מאנדיי CRM מתחיל כחלק מאמון במאנדיי.קום. שהיא מערכת לניהול תהליכים מובילה בפני עצמה."
אין, ספק אנחנו בהחלט רואים את זה בפניות אלינו ובוודאי גם אליכם.
דנה אנו בישראל CRM מקבלים המון פניות לגבי מאנדיי CRM, מה כל כך מיוחד במערכת?
"תראה גיל, המערכת מאפשרת למשתמש גמישות מוחלטת.
באמצעות גמישות זו, ניתן להתאים את המערכת בדיוק לתהליך שלכם בארגון.
בנוסף לזאת המערכת מאוד פשוטה לשימוש.
כך שמי שכבר עובד עם מאנדיי.קום בוודאי יצליח להסתדר גם עם מאנדיי CRM"
דנה, הרבה פעמים פונים אלינו גם להטמיע מאנדיי.קום, אך חשוב לשאול האם אפשר לעשות זאת לבד?
"בהטמעת מערכת תמיד עדיף שתהיה יד מקצועית שתכוון ולא משנה באיזו מערכת אנחנו בוחרים לעבוד.
אך כמו שציינתי המערכת מאוד פשוטה לשימוש ולא מצריכה הטמעה סופר מתוחכמת"
כלומר אפשר להטמיע אותה באופן עצמאי?
"בהחלט, ועדיין חשוב לציין אצלנו במאנדיי – monday אנחנו מעניקים למשתמשים מרכז ידע רחב.
כך שגם במקרה ואתם לא יודעים איך להתחיל כניסה למרכז הידע שלנו בהחלט יוכל לסייע."
שילוב בין מודולים ומערכת – מאנדיי CRM ומאנדיי.קום
דנה ציינה בפינינו שמאנדי ניהול קשרי לקוחות (monday crm) היא חלק בלתי נפרד ממאנדי.קום
שאלנו את דנה "כיצד השילוב בין המערכות בא לידי ביטוי?"
"ה-CRM שלנו הוא חלק ממאנדיי.קום כך שאתם יכולים לנהל תהליכים נוספים.
"תהליכים כגון ניהול לקוחות וכמובן תיעוד המכירות שלהם."
חלק חשוב שאנו שמים לב בשילוב בין המערכות הוא היכולת לנהל את הפרויקט לאחר המכירה.
לפני כן תהליך שכזה היה קצת יותר מורכז ונראה שמאנדיי – monday בהחלט הצליחו לתת על זה את המענה.
"כיום במאנדיי ניהול קשרי לקוחות(CRM) ובאמצעות השילוב בין המערכות אפשר לנהל פרויקט שמגיע לאחר המכירה"
מציינת בפנינו דנה.
"תהליך המכירה שמתנהל במערכת מאנדיי CRM שמשולבת עם מאנדיי.קום יוביל את הארגון ליצירת קשרים בין המחלקות וכמובן המערכות.
כתוצאה מכך ניתן יהיה לראות סכרון גדול יותר בין העובדים וכמובן ניהול זמנים טוב יותר."
לסיום
לסיום שאלנו שאלה אחרונה את דנה וזה נושא העלויות.
"מאנדיי CRM במחיר נוח ביחס למתחרים.
היכולות שמערכת מעניקה כגון אינטגרציות ואוטומציות פנימיות ביחד עם ממשק API, מאפשרות לנו להתחבר כמעט לכל מערכת."
דנה נרצה לומר לך תודה רבה על המידע הענייני שציינת בפנינו ובהחלט נשמח לארח אותך אצלנו בשנית.
מעוניינים לקבל עוד פרטים על המערכת ולדעת האם מאנדיי ניהול קשרי לקוחות מתאימה לארגון שלכם?
השאירו פרטים ונחזור אליכם למתן מענה ומקצועי בכל נושא לגבי המערכת.
- גילוי נאות ישראל CRM הינה שותף בלתי תלוי של חברת מאנדיי ומעניקה שירותי תמיכה והטמעת מערכות באופן עצמאי ובלתי תלוי.