כל ארגון או עסק יודע כי הוא צריך מערכת לניהול לקוחות או במילים מוכרות יותר מערכת CRM.
אך איך עדיין קורה שעסקים וארגונים לא ממהרים להשקיע בכלי ניהולי חשוב זה?
אז כמובן שיש המון סיבות שבגינם הם בוחרים לא להשקיע והמרכזית היא עלות הפיתוח.
רוב החברות חוששות לעשות שינוים ועלות הפיתוח היא הגורם המעכב ביותר עבורם.
אך בדיוק פה מתחילה הבעיה ואנחנו נסביר
למה צריך מערכת CRM?
אז כל מנהל בארגון או בעלים של עסק יודע למה הוא צריך מערכת לניהול קשרי לקוחות.
בסופו של דבר המטרה היא לנהל את הלקוחות ולקבל תוצאות, האומנם?
בעולם העסקים של היום ניהול הוא חלק בלתי נפרד מפעילות המערכת.
לפני מספר שבועות פנתה אלינו חברה שמעוניינת לשדרג את המערכת שלה.
אותה חברה היתה בטוחה שמדובר שינוים פשוטים ואפילו קוסמטיים בלבד.
אך בפועל היה עליהם לשנות את תהליך עבודה בארגון.
תחילה הם חששו ונרתעו בעיקר מעלות הגבוה לשינוי, אך לאחר מכן?
הם הבינו את החשיבות והבינו שבזכות שינוי זה הם יחסכו כ-30% בעלות הפרסום השנתית.
מערכת CRM עלות אל מול תועלת
כמו כל דבר בחיים אנחנו מסתכלים על עלות מול תועלת.
השקעה במערכת תסייע ותשרת את הארגון למספר שנים ולכן זה שווה את ההשקעה.
ארגונים שרוצים לקבל כלי ניהולי צריכים להשקיע בו כמו שמשקיעים בכח האדם בארגון.
השקעה קבועה על מערכת CRM, תוביל את הארגון ועסק לתוצאות טובות יותר.
למה אנחנו מתכוונים? יותר מידע, יותר עסקאות וכמובן מדידת עובדים!
דוחות ניהוליים
דבר נוסף שחשוב בניהול השוטף הוא דוחות ניהוליים.
נסו להשקיע זמן במערכת ה-CRM בכך שתפיקו דוחות טובים יותר.
חפשו דרכים לקבל את המידע בצורה שתיתן לכם כלים מבלי לחשוב פעמים.
לחשוב פעמיים זה אומר שאנחנו לא צריכים לנסות לתמרן את המערכת בשביל לקבל דוח.
דוגמא נוספת – היא לקוח שעבד על מערכת CRM וניסה להוציא יחסי המרה.
הוא הצליח בסוף אך באיזה מחיר?
בין יום ליומיים שלמים של עבודה בסוף החודש רק בשביל להבין מה יחס ההמרה בארגון.
בעזרת השקעה ושדרוג מערכת ה-CRM הצלחנו לחסוך לו 18 שעות חודשיות.
כמה זה בכסף? תחשבו כמה עולה שעת עבודה שלכם ותכפילו ב-12 חודשים.
וזה רק על מחלקה אחת כן?
אז לסיכום נסו להשקיע במערכת ותבינו כי היא הכלי הניהולי החשוב ביותר שלכם.
- חשוב לנו לציין לא כל השקעה במערכת היא נכונה ותוביל לשיפור התוצאות לכן תנסו להתייעץ לפניכן.