כל כך הרבה תלוי בתוכנת ה-CRM שלכם!

3 tip - israelcrm

בעולם העסקים של ימינו המידע הקיים בתוכנת ה-CRM בארגון שווה הרבה מאוד כסף.

אז איך יכול להיות שמעט מאוד מארגונים באמת מנהלים את המידע?

את התשובה לשאלה הזאת אנחנו בוודאי לא נצליח להכניס למאמר אחד.

אך בהחלט נוכל לתת 3 טיפים קטנים שייסעו לכם לתחזק את המערכת בצורה טובה יותר.

CRM-ISRAELCRM

טיפ 1 – אפיון תוכנת ה-CRM לא רק בהתחלה

בתחילת העבודה על המערכת אנחנו מכינים אפיון צרכים ומבינים כי ככל שיש לנו יותר הבנה על הצרכים כך נוכל לקבל מערכת טובה יותר עבור הארגון.

למרות זאת אפיון צרכים שבוצע בעת רכישת תוכנת ה-CRM אינו רלוונטי יותר לארגון לאחר כשישה חודשים.

הסיבה המרכזית היא מכיוון שבתחילת הדרך אפיון הצרכים מתמקד בעיקר בצרכים הטכניים של הארגון וכמעט ואינו מתמקד בפרודוקטיביות שלו.

ככל שהעבודה על המערכת מתקדמת וממשיכה להתפתח כך גם הצרכים משתנים ולכם צריך לתת מענה לבעיות של פרודוקטיביות והתייחסות שונה מתחילת התהליך.

לכן ארגון שרוצה לפתח את עצמו ולהשיא את הרווחים שלו צריך בכל חודש לבחון את הפעילות השוטפת בתוכנה ולזהות האם צריך לבצע שינויים.

זכרו כי אפיון צריכים ברמה הטכנית הוא החלק הפשוט הרי בסופו של דבר כל מנהל יודע שעולם הניהול דינאמי ולכן גם המערכת צריכה להיות.

טיפ 2 – תגייסו מנהל CRM או דאטה אנליסט

על חשיבות המידע הקיים בארגון אנחנו מדברים לא מעט בקהילת ISRAELCRM ומסבירים על החשיבות האדירה שלו.

למרות זאת ארגונים רבים אינם ממהרים לגייס מנהל מידע או מנתח נתונים (data analyst) שיכול לסייע לארגון להשיא את התוצאות שלו.

מנהל מידע או מנתח נתונים (data analyst) יסייע לארגון להבין כיצד ניתן לשפר את הפעילות ובאיזה כלי כדי להשתמש לצורך שיפור הנתונים.

היתרון בגיוס לתפקיד זה יכול להיות הבדל של עשרות אלפים ואפילו מאות אלפים. כמובן שיש חשיבות לגודל הארגון ולכן ההבדל הוא משמעותי בכזאת דרך או אחרת.

דוגמא: נניח יש לנו 100 פניות ביום או לחילופין מאה ניסיונות חיוג.

תתארו לכם שבכל יום אין מי שיבצע בקרה על התהליך מה שיוביל לבזבוז מטורף של כספי החברה ובכך לא נצליח להגיע לתוצאות הרצויות.

אז לפני שנמשיך לטיפ הנוסף כמובן חלקכם אומרים לעצמם "יש לנו מנהל מוקד וזה תפקידו" או לחילופין "זה תפקידו של המנהל" אך בסופו של דבר כמה פניות אפשר לבקר ביום?.

אנחנו

אז האם אנחנו מרווחים או מפסידים בגיוס עובד שזה תפקידו? התשובה היא ברורה.

טיפ 3 – אוטומציות ארגוניות

הטיפ האחרון שאנחנו רוצים לתת לכם הוא לדעת כיצד להשתמש באוטומציות בתוך הארגון ולא רק ברמת הלקוח או הפעילות הקשורה אליו.

ארגונים רבים מנסים להיות יותר פרודוקטיביים מול הלקוחות ופחות ברמת הארגון ובכך מפספסים את החלק החשוב ביותר בשימוש במערכת CRM וזה התייעלות ארגונית.

לכן אנו ממליצים לפני שאנחנו רצים לעשות אוטומציות מול הלקוח ולנסות לייעל את התהליך הזה בדקו האם קודם כל הארגון מתנהל נכון.

כאשר תבצעו בדיקה מסודרת האם הארגון מתנהל נכון תוכלו לחסוך זמן, כסף וכמובן להגביר את הפרודוקטיביות של הארגון.

  • למאמר בנושא פרודוקטיביות ארגונית ומערכת CRM לחצו.
שיתוף המאמר:
פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
אימייל

אולי יעניין אותך גם

0