פיירברי שירות לקוחות? הינה 3 נקודות חשובות לדעת!

פיירברי - Fireberry CRM - ISRAELCRM

פיירברי שירות לקוחות זה מילה נרדפת לכל מי שמתעניין במערכת ה-CRM פיירברי – Fireberry.

אין זה סוד שעקב האכילס של חברת התוכנה הישראלית היא שירות הלקוחות שלהם.

רבים הקוראים את שורות אלה ועובדים עם מערכת פיירברי – Fireberry יודעים על מה אנו מדברים.

האפשרות לקבל מענה ברמה גבוהה ושירות טוב כנראה לא החלק החזק שלהם.

למרות זאת אנו חייבים לציין כי השירות השתפר לאורך השנים.

אז מה ניתן לעשות וכיצד אפשר לשפר את הקשר שלנו מול חברת התוכנה? הינה 3 נקודות שצריך לדעת!

נקודה מספר 1 – פתיחת קריאת שירות במערכת פיירברי – Fireberry

השיפור המשמעותי ביותר של חברת פיירברי בשירות הלקוחות שלהם הוא האפשרות לפתוח קריאת שירות מתוך מערכת ה-CRM.

אם בעבר היינו צריכים לשלוח מייל ישירות לשירות הלקוחות והתמיכה.

כיום תהליך זה פשוט הרבה יותר לכלל המשתמשים.

ניתן ללחוץ על כפתור העזרה במערכת שנראה בצורת סימן שאלה ומופיע בתפריט העליון.

לאחר הלחיצה נקבל תפריט רחב של אפשרויות ליצירת הקשר עם פיירברי.

כפתור העזרה מופיע בצד ימין למעלה.

האפשרויות הרבות ייסעו לכם להתמודד עם הבעיה ולבקש מספר רחב של פתרונות.

כך תוכלו להיות במעקב אודות הטיפול הקריאה, תוכלו לדבר בצ'ט עם נציג וכמובן לתאם שיחת ייעוץ.

אין ספק שזה צעד מבורך של חברת התוכנה הותיקה.

נקודה מספר 2 – מקצועני פיירברי – Fireberry

קהילת מקצועני פיירברי – fireberry Crm experts הינה קהילת בת של קבוצת הפייסבוק של ישראל CRM.

הקהילה נוצרה במטרה פשוטה, לתת מענה ללקוחות חברת פיירברי – Fireberry.

הקבוצה מעניקה פתרונות תמיכה רחבים, סיוע בבעיות אינטגרציה ואוטומציה למערכת.

בנוסף הקהילה מסייע במגוון רחב של נושאים המצריכים התייעצות לגבי תהליכי העבודה.

כך שהתחברות לקהילה והיכרות שלה מעניק ערך עצום לכל מי שמכיר אותו ורוצה לקבל פתרונות.

נקודה מספר 3 – פיירברי שירות לקוחות – מטמיעים וחבילות תמיכה

הנקודה האחרונה שאנו רוצים לדבר עליה היא מתן מענה ישיר לארגונים ועסקים שצריכים מענה שוטף.

פיירברי – Fireberry היא מערכת ה-CRM המובילה בישראל ויש לה קהילת שותפים עסקיים גדולה.

רוב השותפים ידעו לתת מענה טוב יותר ומקיף יותר לארגונים ועסקים, מאשר נציגי שירות הלקוחות.

אין זה יומרני לומר זאת מכיוון שרבים מנציגי השירות באותן חברות הם בתחילת דרכם המקצועית וכולנו היינו בזה.

לכן נסו למצוא לבחור מטמיע מערכות המתמחה בחברת פיירברי – Fireberry שידע לתת לכם מענה.

בנוסף לזאת אנו בישראל CRM מציעים מספר חבילות תמיכה לארגונים וחברות.

החבילות הללו מעניקות לארגונים ולעסקים ראש שקט ויודעים שיש להם מי שיכול לסייע להם במערכת.

מעוניינים לקבל פרטים נוספים? ורוצים של נחזור אליכם? השאירו פרטים ונשמח לסייע בכל שאלה.

שיתוף המאמר:
פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
אימייל

אולי יעניין אותך גם

0