תמיכה טכנית למערכת CRM? הינה 3 נקודות שצריך לדעת!

תמיכה טכנית ישראל CRM

תמיכה טכנית מאז הוא מתמיד היתה דרישה של כל ארגון אשר עובד על מערכת CRM כלשהי צריך.

החשיבות של קבלת מענה וזמן התגובה עבור טיפול בתקלות יכול להיות קריטי לארגונים מסוימים ואף בעל משמעות כספית גבוה.

בדיוק בגלל זה חברות התוכנה השונות משקיעות לא מעט על מנת לתת מענה מקצועי ומהיר ללקוח.

אותו מענה יכול להיות בזמן תגובה ראשוני(FRT) ואף יכול להיות בהגדרה של SLA.

כל זה יכול גם יכול להשפיע על איזה מערכת נרצה להשתמש עבור הארגון או העסק שלנו.

אז מה צריך לבדוק בתמיכה הטכנית של מערכת ה-CRM? כיצד זה משפיע על המערכת שנבחר?

וכמובן איזה חבילות יש לנו בישראל CRM להציע לכם?

3 נקודות חשובות בתמיכה טכנית

רבים בוחרים מערכות CRM על סמך המלצות או כמובן לפי מותג.

חברות כמו מאנדיי(Monday), סיילספורס(Salesforce), זוהו(Zoho) ואבספוט(Hubspot) נחשבות למובילות בעולם.

אך התמיכה אצל כל אחת מהם שונה לפי החבילות שתבחרו.

ריכזנו לכם 3 נקודות שאנו חושבים שהן החשובות ביותר.

נקודה מספר 1 – זמן תגובה ותחושת זמינות

כאשר אתם עובדים על המערכת CRM כל תקלה יכולה להיות קריטית.

לכן אל תסתפקו בלקבל את ההודעה ״קיבלנו את פנייתך״ אלה נסו ממש להבין מה ה-SLA.

בדקו את זמני התגובה של התוכנה שאתם רוצים להתחיל לעבוד איתה.

נסו לחפש בתוך תנאי השימוש האם יש זמן SLA מוגדר!

כלומר תגובה ראשונית תוך 15 דקות / פתרון תוך 4 שעות.

לאחר מכן תשאלו האם יש תאריך או שעה ספציפית לטיפול בבעיות אל תשארו באוויר.

  • חשוב לציין שלפעמים עדיף מענה מהיר ולא מושלם, מאשר שתיקה ממושכת.

נקודה מספר 2 – תקשורת אנושית ושקופה

תקשורת עם המשתמשים שרובם הגדול כלל אינו טכני הינה חשובה מאוד.

משתמשים רבים נתקלים בבעיות שונות במערכת ובסה״כ רוצים לדעת שהם בידיים טובות.

בדיוק בגלל זה חשוב שתהיה תקשורת אנושית אמיתית ולא בוט או מערכת AI.

בנוסף לזאת חשוב לוודא שבאמת יש מוקד שירות אנושי שמעניק שירות גם טלפוני ולא רק דיגיטלי.

נקודה מספר 3 – סגירת מעגל

רבים נוטים לחשוב כי הסיום בתקלה מסתיים ברגע שקיבלנו פתרון.

אך לא ככה המצב באמת.

ארגונים רבים יודעים כי לפעמים פתרון של תקלה ספציפית מוביל לתקלות אחרות.

נסו לוודא כי בתמיכה הטכנית שאתה מקבלים יש גם סגירת מעגל ווידוא ביצוע.

כלומר לאחר שטיפלו בכם תנסו לשאול או לבקש שיחזרו אליכם.

כך לא תצטרכו חלילה לעבור שוב את התהליך של יצירת קריאת שירות.

  • חשוב לציין כי רבים מהחברות מעדיפות כי תעברו שוב את התהליך מחדש על מנת לוודא שלא פספסו שום פרט לגבי התקלה

חבילות התמיכה של ISRAELCRM

אז לאחר שריכזנו מספר נקודות מהותיות בדרישה לתמיכה טכנית.

כעת נאמר שגם ישראל CRM מציעה שירותי תמיכה ושירות.

כחלק מהשירותים אותם מציעה חברת ישראל CRM אנו מעניקים תמיכה שוטפת לארגונים ועסקים.

השירותים שלנו כוללים פתרון בעיות, קבוצת ווצאפ ייעודית והכל בשילוב של מקצועיות ברמה הגבוהה ביותר.

כל זה ביחד עם ניסיון רב שנים יעניק לכם מענה לרוב הבעיות הקיימות מול מערכת ה-CRM עמה אתם משתמשים.

המערכות שאנו תומכים בהן:

וניתן להתאימו לצרכים הארגוניים שלכם.

לא רוצים לחכות? רכשו ישירות את חבילת השירות שמתאימה לכם מתוך החנות שלנו – לחנות לחצו!

רוצים שנחזור עליכם? השאירו פרטים ואנחנו כבר נתקשר!

🔒 גילוי נאות ודיסקליימר – הבעת דעה אישית על גופים עסקיים:
כתבה זו נכתבה על ידי הכותב עצמו, וכל הנאמר בה מבטא את חוות דעתו האישית והמקצועית בלבד בנוגע לגופים עסקיים המוזכרים בה. המידע מובא לצורכי מידע כללי, דיווח ועניין ציבורי, בהתבסס על מקורות גלויים, פרסומים רשמיים ודיווחים פומביים. אין לראות בתוכן זה ייעוץ מקצועי, משפטי, פיננסי או אחר, ואין בו משום קביעה עובדתית חותכת, ייחוס אשמה או הבעת דעה נחרצת כלפי גוף עסקי כלשהו.

בהתאם לחוק איסור לשון הרע, תשכ"ה–1965, סעיף 15(4), כותב הכתבה מביע דעה בתום לב על פעילות גוף עסקי, כאשר הדעה מבוססת על עובדות נכונות הידועות לו ופורסמו כדין. הפרסום נעשה בתום לב, מתוך עניין ציבורי ולשם שמירה על זכות הציבור לדעת, כחלק מחופש הביטוי והעיתונות במדינה דמוקרטית.

אין בפרסום זה כוונה לפגוע, להכפיש או להשמיץ גוף עסקי כלשהו, ואם גוף עסקי המוזכר בפרסום סבור כי קיים בו אי־דיוק או נגרם לו נזק – אנו מזמינים את נציגיו לפנות אלינו לצורך בירור, הבהרה ותיקון בהתאם לדין ובהקדם האפשרי.

סימוכין: חוק איסור לשון הרע, סעיף 15(4) – "הבעת דעה בתום לב על התנהגותו או אופיו של אדם או גוף, כשהדעה הובעה על בסיס עובדות נכונות הידועות למפרסם".
שיתוף המאמר:
פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
אימייל

אולי יעניין אותך גם

0
העגלה שלך
  • No products in the cart.