פיתוח מנהלים הוא חלק בלתי נפרד מניהול העסק בעולם העסקים הדינאמי של ימינו.
אז כיצד ויתכן שמעט מאוד מהמנהלים באמת משתמשים במערכת לניהול קשרי לקוחות?
התשובה לזה כנראה נמצאת בתרבות הארגונית והרצון של הארגון ללמד דברים חדשים את מנהליו.
כיצד אפשר ללמוד דברים חדשים? ואיך גורמים למנהלים להתפתח?
יכולות שעדיין לא זיהיתם
לא מעט מנהלים עברו תהליך ארוך בשביל להגיע למקום שהם נמצאים היום.
מנהל טוב זה אדם שכולם הולכים אחריו בעיניים עצומות.
אך כדי שזה יקרה יהיה על המנהל לדעת כיצד להשיג זאת ואחד הכלים הוא שליטה במערכת CRM.
מנהל צריך לסחוף אחריו את העובדים עליהם הוא אחראי, ולכן הוא חייב להכיר את הכלים שעומדים לרשותו.
מנהלים רבים חוששים משימוש בטכנולוגיה מכיוון שהם הורגלו לחשוב שהם לא טכנולוגים.
בעזרת למידה מתמדת הרמה הניהולית והרמה הטכנולוגית תמיד משתפרת.
כתוצאה מכך מהנהלים יכולים ללמוד הרבה יותר ולפתח את היכולות החלשות שלהם.
לכן חשוב לנצל את כל הכלים שמערכת ה-CRM מעניקה להם בשביל לעשות זאת.
חשיפה לדברים חדשים
ארגון שמאמין בפיתוח מנהלים, בוודאי היה רוצה שמנהלים ועובדים שלו ילמדו כל הזמן דברים חדשים.
שילוב של מערכת CRM עם פיתוח מנהלים יוביל את הארגון ללמידה מתמדת ובכך להיחשף לתוכנות חדשות.
באמצעות חשיפה זו וע"י פיתוח הפן הטכנולוגי הם ישפרו את ביצועים וישלטו במידע שהמערכת מספקת.
לאחר מכן וברגע שהם ילמדו דברים חדשים הם יכול לקבל פידבק גם מעובדים שלהם.
כך הוא גם יוכל להתוודות לכל התכונות הפחות טובות וגם יקבל פידבק חיובי על תכונות טובות.
פתאום כל מנהל יוכל לדעת מהן נקודות החוזק שלו ומהן נקודות החולשה בוודאי בפן הטכנולוגי.
פיתוח מנהלים עם מערכת CRM
כל מנהל צריך לדעת להתאוורר מידיי פעם, ולצאת מתוך גבולות הארגון כדי לאפשר לאחרים לעבוד.
במהלך הזמן שמנהל יקדיש לטובת הפרוצדורה הזאת, הוא יוכל גם להתנתק קצת מהעבודה בתוך הארגון.
ההתרעננות הזאת יכולה לעשות טוב גם למנהל וגם לעובדים.
כך כל אחד מהצדדים יוכל לעשות חישוב מסלול מחדש, עד למפגש המחודש תוך מספר ימים.
לבסוף
לבסוף ניתן להבין כי מערכת CRM מלבד היותה כלי ניהולי היא גם אמצעי לפיתוח מנהלים.
בעזרת מערכת ניהול קשרי לקוחות תוכלו להשיג מספר כלים נוספים:
סדר יום קבוע
בכל יום שהמנהל מגיע לעבודה, הוא יהיה מוכרח לבצע פעולות מסוימות כדי למצות את היום עד תום.
כדי שזה יקרה המנהל יהיה חייב לעשות לעצמו סדר יום קבוע ומאורגן.
ניהול משימות במערכות כמו מאנדיי – Monday.com או מערכת CRM תסייע למנהל כיצד לבנות סדר יום אפקטיבי.
סדר יום שלא רק יהיה כזה שהוא ייהנה ממנו, אלא כזה שהוא יצליח גם לקצור ממנו לא מעט פירות.
יכולת התנהלות אל מול העובדים והלקוחות
ארגון מצליח הוא ארגון שהלקוחות וגם העובדים בו מרוצים, והמנהל הוא זה שאחראי על כך בצורה ישירה.
אך מה לעשות שלא כל המנהלים יודעים כיצד להתנהל עם לקוחות או עובדים?
מדובר על התנהלות שהיא מעט שונה מאשר התנהלות עם קולגות אחרים.
באמצעות הסיוע והעזרה הנכונה, כל מנהל יוכל לדעת כיצד הוא יתנהל בצורה אפקטיבית מכל כולם.
כך פתאום מארגון שהלקוחות בו לא מרוצים והעובדים רוצים לעזוב, העסק הופך להיות כזה שכולם רק רוצים להגיע אליו.
מערכת CRM מתאימה לכולם
בעבר תוכנת CRM הייתה מתאימה בעיקר למנהלים בעלי רקע טכנולוגי, כיום אפשר לומר שהיא מתאימה לכולם.
מנהל שנמצא בדרגה ניהולית כזאת או אחרת, יהיה חייב לעבוד תוכנת CRM או ERP.
כך שכל מה שאתם צריכים לעשות זה לצאת מהקופסא ולנסות להכיר תוכנות שיהיה לכם קל לעבוד איתם.
כך תוכלו לראות איך פתאום קבלת ההחלטות הניהוליות הופכת להיות קבלת החלטות פשוטה ונוחה במיוחד.
והתוצאה? כמו שכבר תציינו תטייב עם הארגון ותוביל אותו להשיא את רווחיו!
