במאמר הקרוב ננסה להסביר לכם כיצד עולם מערכות ה-CRM ובכלל עולם הדיגיטל השתנה בעקבות ריבוי ערוצים או במילים מוכרות יותר Omnichannel.
מי שעוקב אחרינו יודע שעולם מערכות המידע בכל יום הופך להיות מורכב יותר ויותר.
ולמרות זאת עם כל היתרונות של מערכות ה-CRM הקושי לעקוב אחרי המידע בצורה נוחה יותר לא נהייתה פשוטה, שלא נדבר על נוחה.
מעקב אחר התנועות, האופנות המשתנות, המדיות המשתנות ואפילו עד רמת הפרט של משפיעני רשת.
בדיוק בגלל מצבים שכאלה המושג – Omnichannel התפתח.
הצורך של הברור של הארגונים להיות קיים במספר פלטפורמות שונות גרם לתהליך של ריבוי ערוצים והוביל אותם לדרוש פתרונות יחודים.
צורך זה נאחז חזק יותר על האפשריות שמציעה לנו Omnichannel עד כדי שמילת חיפוש זאת הפכה לבין המובילות בין השנים 2020-2022 .
הנחות הבסיס לשימוש ב-Omnichannel
- לתת ללקוח לבחור את דרך ההתקשרות החביבה עליו: הודעות, וואצאפ, מיילים, רשתות חברתיות וכו'.
- לתת ללקוח כל אפשרות נוחה אשר בהכרח תוריד את הצורך במוקד טלפוני.
לאחר הנחות בסיס אלו ניתן לומר כי תפקיד ה Omnichannel הוא להוות מקום ריכוז של פניות לחברה.
החל ממקורות ההגעה שלהן שהתרכזו תחת מקום אחד ועד סכומי המכירות שביצע כל נציג בכל פלטפורמה בארגון.
למעשה השימוש ב-Omnichannel יעניק לארגון את האפשרות לנהל מחלקות בצורה אפקטיביות יותר.
חשוב לנו לציין כי השימוש בריבוי ערוצים אינו פשוט כלל וכרגע כמו בכל המקרים Omnichannel הוא הכוכב העולה.
אך יתכן והזמן יגיד שריבוי ערוצים הוא דבר נכון לארגונים אך ברמת הניהול עדיין ותמיד נעדיף מערכת CRM אחת שתדע לרכז את הפניות.
המלצה שלנו לפני שרצים לרכוש מערכת שמציע אפשרות של Omnichannel חכו! בדקו האם באמת צריך מספר רב של ערוצים?
האם לא מספיק להסתפק בערוצים הקלאסיים כגון דואר אלקטרוני או קריאות שירות? זה הזמן יגיד ועד אז אנחנו מזמינים אתכם להתייעץ איתנו.
