למה אני אוהב/ת את כוורת CRM

ISRAELCRM "הכוורת"

מערכת כוורת CRM היא אחת ממערכות ה-CRM המובילות ביותר בישראל בזה אין ספק.

לכן כאשר החלטנו לצאת בסדרת המאמרים "למה אני אוהב/ת את מערכת ה-CRM שלי" תהילה בר היתה מעוניינת לספר לנו למה.

מיד לאחר הפרסום בקהילת ישראל CRM קיבלנו לא מעט פניות כולל זאת של תהילה והינה ה-3 סיבות למה היא אוהבת את המערכת.

סיבה מספר 1 – ממשק

הסיבה הראשונה שבגלל אני אוהבת מערכת כוורת היא בגלל הממשק הצבעוני.

ששונה ממערכות CRM אחרות כוורת CRM מאפשרת למשתמשים לסמן בצבע את השורה בתצוגה.

צביעה של השורה בצבע מסייע למשתמשים במערכת להבין באיזה סטטוס נמצא הלקוח או המשימה ובכך לקבל החלטה מהירה יותר.

שימוש נכון בצבעים יכול גם לסייע בהגדלת מכירות ע"י זה שנציג המכירות מבין מי פנייה חמה ומי לא.

  • חשוב לנו לציין – יש עוד מערכות CRM וניהול משימות שמאפשרות לצבוע שורה בצבע אך כוורת CRM היא בין הראשונות שאפשרה זאת ללקוח.

סיבה מספר 2 – פיתוח כחול לבן

תהילה מציינת שהסיבה הנוספת היא הגאוות יחידה בתוך החברה וזה בזכות שהכוורת CRM היא פיתוח כחול לבן.

ישנם לא מעט מערכות בעלות פיתוח ישראל אך רובם הגדול פונה לקהל בחו"ל ואילו הכוורת מתמקדת בצרכים של הקהל הישראלי.

ISRAELCRM "הכוורת"

סיבה מספר 3 – אומניצ'אנל לניהול לקוחות

השימוש במערכת כוורת CRM הוא יחודי אפילו בנוף הישראלי.

כוורת CRM מאפשרת ללקוחות שלה התממשקות לכל כך הרבה מערכות!

אם בעבר הייתם צריכים לעבוד על מספר מערכות שונות החל מ-MAKE או ZAPIER לחיבור אפליקציות שונות.

כיום כוורת מצמצמת את השימור במערכות אלה למינימום ומאפשרת חיבור למערכות כגון: פריוריטי, סאפ, חשבשבת, אספייר, אומני טלקום, וויסנטר, רב מסר, שלח מסר, סמוב וכו'.

לבסוף

לבסוף תהילה מסבירה לנו כי גם בכוורת CRM יש תקלות כמו בכל מערכת CRM גדולה או קטנה.

למרות זאת היא מסתכלת על זה ממקום חיובי ומספרת שבכל פעם שהם מפתחים ממשק חדש התרגשות בשיאה.

בנוסף לזאת תהילה מספרת שכמובן שיש עוד סיבות למה היא אוהבת את מערכת ה-CRM.

אך בשביל זה היא מזמינה אתכם ליצור איתה קשר באתר או בקהילת ישראל CRM ולספר לה מה הצרכים שלכם.

  • גילוי נאות – תהילה הינה עובדת של מערכת כוורת CRM
שיתוף המאמר:
פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
אימייל

אולי יעניין אותך גם

0