הכוורת – מערכת ה-CRM ששמה את הארגון במרכז

ISRAELCRM "הכוורת"

כמה ממכם לפני שמתחילים לקרוא את המאמר הזה מכירים את הכוורת CRM? אנחנו מעריכים שלא מעט ממכם.

בדיוק בגלל זה פנינו לרועי יוחננוף מחברת הכוורת וביקשנו ממנו לספר לנו למה הכוורת היא מערכת ה-CRM שכל ארגון צריך ואיך הם שמים אותו במרכז.

היכרות עם הכוורת CRM

"כל מנהל יודע שבשביל להצליח בניהול הלקוחות שלו בעסק או בארגון עליו להשתמש במערכת CRM שתסייע לו."

מציין רועי לפני שאנחנו מתחילים את השיחה שלנו.

"רועי לפני שאנחנו מתחילים רצינו לומר תודה רבה שהסכמת לספר לנו ולרשום מאמר שיסביר לנו קצת על הכוורת"

"בשמחה רבה אנחנו תמיד שמחים לסייע ולראות כיצד אפשר לעזור ללקוחות וכמובן לתת להם ידע מקצועי".

הכוורת - תוכנה לניהול חכם ISRAELCRM
לוגו חברת "הכוורת CRM"

מה זה בעצם "הכוורת" CRM?

"הכוורת הינה תוכנה לניהול קשרי לקוחות או במילים מוכרות יותר CRM מבוססת ענן, אשר מציע פתרונות בנושא ניהול קשרי לקוחות."

"הכוורת נוסדה בשנת 2006 ע"י חיים כדורי ומאז הציגה מספר גרסאות למערכת". – מספר לנו רועי

"לאור המהפכה הדיגיטלית בשנים האחרונות, החלטנו אצלנו להציב מטרה עיקרית ולרכז את כל הפתרונות שארגון צריך למערכת אחת "One stop shop".

"מערכת CRM אחת שיודעת להציב את הארגון במרכז תעניק לו יתרון ענקי בשוק הרלוונטי עבורו."

"אומניצ'אנל מלא (מודל שירות עם SLA לעובדים), שמחובר למערכת ה- CRM כמוצר אחד.

יחד עם ממשק גנרי מלא ל-ERP יסייע לארגונים להגיע למצב שכל המידע הקיים בארגון נמצא תחת מקום אחד."

כיצד זה בא לידי ביטוי?

"הכוורת יודעת לעשות הרבה דברים שמערכות אחרות מצריכות שילוב של שתי תוכנות ואף יותר".

"דוגמא ליכולות של המערכת:

  • קליטת ליד ישירה מכל פלטפורמה
  • בחינה פשוטה של יחסי המרה
  • מדידת יעילות עובדים, אשר יעילה למהלכי שיווק.
  • אוטומציה ליצירת קשר עם לקוחות
  • כלי יעיל ליצירת סדר וארגון במשימותיהם של נציגי הארגון
  • הכוורת מאפשרת תיעוד קל ונוח של כל התקשרות ומקיימת סנכרון עם היומנים
  • הקמת מוצרים וניהול מלאי
  • יצירת הצעות מחיר בקליק, הנהלת חשבונות מתקדמת עם אפשרות להוצאת חשבוניות במייל ועוד אינסוף אפשרויות.

"הכוורת מפנה לך זמן לניהול אפקטיבי, ומאפשרת לך להגדיל את הרווחים ולשמור על הלקוחות לאורך זמן."

אין ספק שלאחר שיחה קצרה עם רועי התרשמו מאוד מאפשרויות שהכוורת מציעה ללקוח הסופי וכמובן לארגון.

"רועי ראינו כי עולם המערכות CRM מתפתח בצורה מאוד מהירה וכבר ראינו תחזיות שאומרות ששווי השוק העולמי יגיע ל-160 מיליארד דולר ב-2030"

מה אתם יכולים להציע לארגונים?

"אני שמח ששאלתם!"

ברוכים הבאים לעולם ה – CRM

"הסיבה העיקרית לשימוש במערכות CRM היא כי הן מעניקות לניהול העסק דחיפה משמעותית ביכולת הראייה ההיקפית והרחבה של סך הלקוחות."

"בעלי עסקים קטנים ובינוניים אשר עלות כח האדם שלהם יכולה לעבור את ה-50 האחוזים מהוצאות העסק, עסוקים בלנצל את כח זה לעבודת מכירות אינטנסיבית."

"הסיבה לכך היא כי המכירה האינטנסיבית לא מגדירה מה מקור המכירה, באיזה מוצר התמקד הלקוח שהגיע ממקור המכירה, ויכול מאוד להיות שאתם מוכרים מוצר במלאי בכמות סבירה."

"אך למעשה האחוז מכירות ממנו בפועל דורש השקעה גדולה מדי."

"אחת החששות (המוצדקות לעתים) של לקוחות המתעניינים במערכות CRM היא עודף במידע אשר יגרום בסופו של דבר למישהו "שינתח את הנתונים הללו".

"כמובן שאת רוב החששות הללו ניתן להפיג בעזרת אנשים המתמחים במערכות מידע אשר יודעים לדייק את המידע הנדרש, לזקק את תמציתו ואף ליעל תהליכי איסוף מידע."                               

"למרבה האירוניה איש מערכות מידע איכותי ידע דווקא למחוק מהמערכת מידע אשר כבר אינו רלוונטי (ונמצא ברף הסיכון הנמוך אם יאבד) וישאיר את המערכת עם מידע רלוונטי."

"יתרון אדיר יהיה למערכת אשר נותנת ללקוח הקצה יכולת להכניס מידע משלו למערכת באופן חד צדדי, החל ממילוי פרטים אישיים ועד השאלון הרפואי אם יידרש."

מה החסרונות שיש לתהליך כזה?

"חיסרון של מערכות CRM (או יתרון, תלוי מנקודת המבט) הוא כי המידע המופק מהמערכת הוא מידע גולמי אשר יש לברור לפעמים את המשמעות שלו."

"פעילות זו דורשת ממי שצריך לעבוד עם המידע, זמן מה לתהות על קנקנו."

"אך מצד שני המידע הזה הוא בדרך כלל מה שמהמעסיק הממוצע ירצה לראות מולו כגון: תיעוד של התקשרות עם לקוח, מכירה שהתבצעה וכו."

"כדאי לציין שהטמעת מערכת CRM באמצע עבודת העסק אינה פשוטה ודורשת אורך רוח, סבלנות ומשמעת."

"לכן בין אם אתם עסק שכבר בשלב גיוס מתקדם של לקוחות או אם רק סיימתם היום את רישום העסק ברשויות המדינה"

לבסוף, קביעת תהליכים מוכתבת מראש, קביעת סטנדרטים לעסק שלך אשר יש לה פרמטרים מספריים , יעדי SLA, ורף אשר ממנו ניתן רק לעלות , הם אלה שלבסוף יזניקו את העסק שלך.

"ואני וצוות פה בשביל לעזור לארגונים להגשים את החלום הטכנולוגי שלהם!"

שיתוף המאמר:
פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
אימייל

אולי יעניין אותך גם