למה כל עסק וארגון חייבים מערכת CRM

למה כל עסק וארגון חייבים מערכת CRM

הדבר החשוב ביותר עבור כל עסק הוא לקוחות.

בסיס רחב של לקוחות יכול לסייע לארגון להתפתח בצורה משמעותית ובכך להוביל אותו להצלחה.

אך כמו שכל מנהל ובעל עסק יודעים שאם אתה לא יכול למדוד את זה אז אתה לא יכול לנהל את זה.

זאת הסיבה העיקרית שכל עסק וארגון חייבים מערכת לניהול לקוחות או במילים אחרות CRM (Customer relationship management).

אז מה זה בעצם מערכת  CRM (Customer relationship management) ולמה היא כל כך חשובה לעסק או ארגון שמנהל לקוחות?

מה זה CRM ומה זה בעצם אומר?

מערכת CRM, או בפירושה Customer relationship management, היא מערכת לניהול קשרי לקוחות המשמשת ארגונים ובעלי עסקים לנהל את הארגון.

מערכת CRM מאגדת בתוכה מספר רחב של נתונים אודות הלקוח לדוגמא: אנשי קשר רלוונטיים אודות הלקוח, לקוחות פוטנציאלים, תיעוד מכירות, הנהלת חשבונות, ניהול משימות ופרויקטים ועוד.

איסוף המידע הרחב זה מסייע לארגונים להגיע לתוצאות טובות יותר בהבנת הצרכים של הלקוח והשירות שאנחנו מעניקים לו.

עסקים רבים נוטים לחשוב שניהול ללא מערכת CRM הוא אפשרי אך בעולם של BIG DATA אין לנו אפשרות להצליח ללא מערכת שתסייע לנו לנהל את הלקוחות בצורה מיטבית.

מה היתרונות של מערכת CRM ובמה היא מסייעת לנו?

כאשר אנחנו מדברים על יתרונות של מערכת CRM עלינו להבין כי כל מערכת CRM מציעה מספר רחב של פיצ'רים שונים. לכן עלינו להבין קודם כל שישנם מערכות CRM שמתאימות יותר לניהול משימות ומערכי קשרי לקוחות כמו מערכת Monday וישנם מערכת CRM שמסייעות לאנשי המכירות בכל תהליך קדם המכירה כמו מערכת  PIPDRIVE. ישנם מערכות CRM שמשלבות מספר רחב של כלים כמו מערכת POWERLINK ומערכת HUBSPOT אשר מציעות שילוב של הכלים שציינו.

מערכת CRM מלבד היותה כלי חכם לניהול קשרי לקוחות ומשימות מציגה מספר רחב של היתרונות עבור הארגון ועסק. כמו שציינו היתרונות משתנים בין המערכות השנות אך הבסיס שלהם הוא זהה ומאפשר לנו לפתור בעיות נפוצות בתחומי הניהול, המכירות וביצוע המשימות. להלן מספר היתרונות שחשוב לדעת:

  • מערכת CRM מאפשרת לנו לבצע מדידה טובה יותר בתחומי השיווק והמכירה – מנהלים רבים מנסים להפיק דוחות על מנת לנהל את העובדים בצורה טובה ובכך להגדיל את המכירות.
  • מערכת CRM מאפשרת לנו לבצע תהליכי אוטומציה שיווקית – פעילות של אוטומציה שיווקית במאה ה-21 צוברת תאוצה וככל שנתקדם עם הטכנולוגיה ככה גם היו יותר תהליכים אוטומטים שנרצה שהתבצעו באופן אוטומטי.
  • מערכת CRM מאפשרת לנו לרכז את המידע תחת מערכת אחת ובכך מצמצמת את העבודה על מספר רב של מערכות ניהול שונות.
  • מערכת CRM מאפשרת לנו לחבר מרכזיות טלפוניות חכמות שמודדות ומקליטות את השיחות.

לסיכום

אין זה משנה אם אתם עסק או ארגון, קטן או גדול, ניהול נכון של דאטה והלקוחות יוביל אתכם להגדלת המכירות, שיפור הקשר עם הלקוח ועוד מספר כלים נוספים שרק מערכת CRM יכולה להעניק לכם. לכן הטיפ שלנו אליכם הוא רגע לפני שאתם מחליטים לבחור מערכת CRM נסו לבדוק כמה אלטרנטיבות אל תקבלו החלטה על סמך המלצה כי כמו שציינו כל מערכת CRM עם הפיצ'רים שלה כך מה שיכול להתאים לחברה אחת לא יכול להתאים לחברה אחרת. רוצים לקבל פרטים נוספים? בואו להתייעץ איתנו וביחד ננסה לעזור לכם להבין איזה מערכת CRM יכולה להתאים לכם בצורה הטובה ביותר עבור הארגון ועסק שלכם.

שיתוף המאמר:
פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
אימייל

אולי יעניין אותך גם