עובדים עם זוהו CRM? זאת המרכזייה הטלפונית שלכם!

ZOHO_ISRAELCRM

זוהו CRM ועולם מערכות המידע בכלל מתפתח בכל יום ויום.

עולם נוסף חשוב לא פחות הוא עולם הטלקום והמרכזיות הטלפוניות.

לכן החשיבות של ההתממשקות למרכזייה הטלפונית למערכת CRM חשובה מאוד.

במאמר הקרוב ננסה להתמקד בהתממשקות מרכזיה למערכת זוהו שהפכה לאחת המובילות בעולם.

מה זה זוהו CRM?

זוהו לניהול לקוחות (ZOHO CRM) הינה מערכת CRM הודית מובילה בעולם.

היא מאפשרת לקהל הלקוחות שלה לרכוש מספר מודולים ובכך לתת מענה על מספר פרמטרים.

זוהו CRM הופכת להיות נפוצה יותר ויותר בשוק הישראלי ויכולות הרבות שלה מעניקות ערך מוסף אדיר.

בנוסף ליכולות הרבות של חברת התוכנה ההודית ישנם כלים ייחודיים למערכת ושניתנות רק לשותפים מורשים.

אחד הכלים שאנחנו נתמקד בו הוא השימוש במרכזיה הטלפונית וכיצד מתממשקים אליה.

התממשקות למרכזיה טלפונית לזוהו

אחת הדרישות העיקריות של הארגונים כיום היא התתממשקות למרכזיה טלפונית ומערכת זוהו CRM.

דרישה זו לגיטימית מכיוון שכל קשר עם הלקוח צריך להיות מתועד במערכת CRM.

בעקבות דרישה זו עלינו למצוא פתרונות מתאימים להתממשקות המרכזיה ולוודא מספר דברים:

נקודה מספר 1 – ZOHO Phonebridge

זוהו כיאה לחברה בינלאומי מציע מספר אפשרויות להתממשקות למערכת שלה.

אחת האפשרויות היא ZOHO Phonebridge.

ZOHO Phonebridge מאפשר לחברות הטלקום השונות לגשת ישירות למערכת זוהו CRM מבלי לפתח אפליקציה ייעודית.

כלומר אם חברת התוכנה תסיים את התהליך הרישום ל-ZOHO Phonebridge היא תקבל גישה מלאה למערכת.

למה זה מעניין אתכם אתם בטח שואלים?

תחשבו שאם תבחרו מרכזיה שהיא מאושרת זוהו תוכלו להתחבר מכל מקום למערכת ולבצע שיחות.

הכל מהמחשב פשוט פלאג אין, ללא צורך בטלפון פיזי או הורדת תוספים למחשב.

נקודה מספר 2 – חיבור נייטיב או PBX

הרבה חברות טלקום מצהירות שהם מתחברות לזוהו אך בפועל זה לא באמת נכון!

כמו שציינו רק חברות מאושרות מתחברות נייטיב לזוהו CRM כלומר ממש מקבלות גישה.

כתוצאה מכך הם מציעות לנו אפשרות להתחבר למערכת שלהם דרך חנות של זוהו.

הגישה לחנות של זוהו עבור התממשקות טלפוניה היא דרך ממשק הניהול של המערכת.

שם תוכלו למצוא חברות נוספות שעברו תהליך של אישור מול זוהו CRM.

לעומת זאת אין זה אומר שחברות שלא עברו תהליך מול זוהו לא יכולות לגשת למידע במערכת.

חיבור באמצעות PBX מעניק לחברות הטלקום גישה למרכזיה וירטואלית או בענן.

בעזרת גישה זו תוכלו לתעד השיחות, לבצע שיחות ישירות מהמערכת באמצעות תוסף ייעודי ועוד.

החסרונות של חיבור שכזה יוביל אתכם לפתח אינטגרציות מאחורי הקלעים כמעט עבור כל דבר.

לדוגמא הקלטת שיחות וחיבור מערכת תצטרכו אינטגרציה.

נקודה מספר 3 – חברת וויספין Voicespin

כיום החברה הישראלית היחידה שמתממשקת ישירות לזוהו היא חברות הטלקום וויספין Voicespin.

וויספין – VOICESPIN הינה חברת הטלקום ישראלית המציע מספר שירותים בתחום המרכזיות.

החיבור לוויספין מתבצע באמצעות שם משתמש וסיסמה שמקבלים מהחברה לאחר התחברות.

באמצעות חיבור פשוט זה תוכלו לקבל הקלטת שיחות, CLIK TO CALL (C2C) ובקרוב מגוון פיצ'רים נוספים.

  • חשוב לנו לציין – שמלבד וויספין לא נתקלנו בחברה ישראלית שמציעה חיבור נייטיב למערכת.
וויספין בצד ימין בשורה הראשונה – החברה ישראלית היחידה שבאמת מתחברת לזוהו CRM
שיתוף המאמר:
פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
אימייל

אולי יעניין אותך גם