תכירו את ZOHO CRM

israelcrm-zoho

כמה ממכם שמעו על מערכת ZOHO CRM (זוהו)? אנחנו משערים לעצמנו שמעט מאוד. אז אם לא שמעתם אז המאמר הזה בשבילכם.

ZOHO הינה מערכת ניהול קשרי לקוחות מובילה בעולם ונמצאת בבעלות חברת טכנולוגיה הודית(Zoho Corporation) אשר מאגדת בתוכה מספר רחב של מוצרים כגון: ZOHO CRM, ZOHO ONE, ZOHO SIGN ועוד מגוון שירותים נוספים ש – ZOHO Corporation מספקת ללקוחותיה.

אז למה כל כך מעט שמעו על המערכת? האם היא מתאימה לכל עסק? איך זה שיש לה נציגות במדינת במדינת ישראל ועדיין מעט מאוד מארגונים עובדים איתה?

תכירו את ZOHO CRM ו- ZOHO ONE

תאגיד זוהו (Zoho Corporation) כמו שציינו מכיל מספר רב של מערכות והמובילה ביותר שלהם זה מערכת ניהול קשרי הלקוחות זוהו(ZOHO CRM). זוהו (ZOHO) מתחלקת לשתי מערכות עיקריות:

  • ZOHO CRM – היא מערכת CRM העיקרית של תאגיד זוהו והיא עיקר הפעילות של התאגיד. הבסיס של זוהו( ZOHO CRM) מתאים בעיקר לחברות קטנות ובינוניות(SMB) שמעוניינות לנהל את הלקוחות שלהן בצורה טובה יותר שתעניק לאותם ארגונים ועסקים את האפשרות לבצע מעקב טוב יותר אחר הלקוחות.
    היתרון המרכזי של זוהו(ZOHO CRM) היא האפשרות לפתח אפליקציות ייעודיות עבור המערכת מה שאפשר לנו הלקוחות לקבל כלים חדשים בכל עת וללא צורך להיות תלוים בפיתוח חיצוני או מתכנתים.
  • ZOHO ONE – היא האחות הגדולה של ZOHO CRM. זוהו וואן(ZOHO ONE) מאפשרת לנו בעלים הארגונים היותר גדולים לנהל את הלקוחות שלהם ברמה הכי גבוהה שיכולה להיות. המערכת של זוהו אינה מצריכה ממכם כמעט ולהוסיף אפליקציות חדשות למערכת והיא מכילה את רוב האפליקציות הדרושות לנו במנהלים, עובדים או מנהלי שיווק. שמה של ZOHO ONE נובע מ-ONE STOP SHOP והיא מרכזת בתוכה את כל הכלים שארגון צריך ולכן ההמלצה שלנו לארגונים גדולים היא להתחיל לעבוד ישירות עם המערכת הזאת.

למה לא שמענו על ZOHO?

הסיבה העיקרית שמעט מאוד אנשים מדברים על מערכת ניהול קשרי הלקוחות זוהו (ZOHO CRM) נובעת בעיקר מהתפתחות המערכת. זוהו כידוע בבעלות חברה הודית ואינה מרבה לפנות לשוק הישראלי ולכן עד לפני מספר שנים כלל לא דאגה לתמוך בשפה העברית ולתת מענה ללקוחות באופן ישיר. כיום המערכת זוהו (ZOHO CRM) תומכת באופן מלא בעברית למרות שלפעמים אפשר לזהות כי התרגום אינו בדיוק מה שהמשורר התכוון. מבחינת תמיכה טכנית לזוהו יש שיתוף פעולה עם חברת התוכנה holisticcrm והיא מעניקה את התמיכה לגופים במדינת ישראל. למען הסר ספק חברת ZOHO מאפשרת לפנות ישירות למוקד התמיכה שלהם שעובד 24/7 באנגלית והודית בלבד.

מסקנות

לאחר עבודה במערכת ZOHO CRM והיכרות מעמיקה עם המערכת אנחנו יכולים לומר שהיא מערכת סבירה פלוס שמאפשרת לנהל לקוחות בצורה מדויקת ונותנת לנו בדיוק את הכלים הדרושים עבור הניהול השוטף. מנגד זאת אנחנו יכולים לומר שהקושי של השימוש במערכת נובע מממשק UI לקוי שלא מאפשר עבודה שוטפת ואפילו יכול להוריד את המכירות בשירותי מדף.

שיתוף המאמר:
פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
אימייל

אולי יעניין אותך גם