איך השפיעה "כרמל" על ניהול עובדים ומערכות CRM?

לאחרונה כולנו שמענו על סופת הענק שמגיע אלינו בתחילת השבוע של 20/12/2021 והיא "כרמל". בעבר מידע זה היה מרגש המון אנשים שהיו בוודאי חושבים כיצד הם יגיעו לעבודה ואיך יצליחו לסיים את כל המטלות שיש להם לאותו יום ובכלל לאותו שבוע, הרי בסופו של דבר בעבר, כן בעבר הכל היה מתנהל מהמשרד והיום?

ניהול מהבית זה חובה!

סביר להניח שהיום כמעט ואיננו מתרגשים מהסופה הקרבה עלינו בשם "כרמל" והסיבה המרכזית היא כי אולי זאת הזדמנות לעבוד מהבית? הרי בסופו של דבר כל ארגון או עסק בשנתיים האחרונות ניסה או עדיין מנסה לעבור לעבוד מהבית כך שהאם הסופה באמת השפיע על ניהול העובדים? ממש לא!.

בעקבות מגפת הקורונה שהגיע אלינו בתחילת 2020 התחלנו להבין שאי אפשר להחזיק את כל המידע הקיים במקום אחד וכמובן אי אפשר להביא את כל העובדים לעבוד מהמשרד בזמן שיש מגבלות.

שינוי זה גרם ללא מעט ארגונים וחברות להגיב בהתאם ובכך למנוע מצב של "שיתוק" של המשרד בזמן המגפה וכיום בזמן הסערה.

כעת אתם וודאי שואלים איך כל זה מתייחס למערכות CRM?

סופה בפרדס חנה

לא להישאר מאחור!

אנו בישראל CRM מאמינים כי הסופה כרמל תרגום לארגונים שעדיין נשארו מאחור ולא ביצוע את השינוי המתבקש לעשות אותו.

בסופו של דבר כולנו מבינים יודעים כי שינוי זה נדרש לא מהצורך של ניהול הלקוחות אלה מצורך פשוט של ניהול עובדים ומעבר דוחות על מנת לקבל מידע אודות תהליך המכירה והשירות. זכרו כי גם אם אנשים עובדים מהבית הם עדיין דורשים לקבל שירות.

חשוב לנו לציין כי אין זה משנה אם תבחרו לעבוד במערכת CRM כזאת או אחרת עליכם להתכונן ולהבין שבשביל להישאר רלוונטיים ולהמשיך לשאוף למצוינות כך גם על המערכות בארגון להיות ברמה הטובה ביותר.

שיתוף המאמר:
פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
אימייל

אולי יעניין אותך גם