עבודה מרחוק באמצעות מערכת CRM, מה צריך לדעת?

עבודה מרחוק ISRAELCRM

בשנת 2020 עולם העסקים השתנה בצורה משמעותית בעקבות מגפת הקורונה ועבודה מרחוק הפכה לדרך עבודה מובילה.

מחקר של חברת flexjobs מראה לנו כי 51% מהנשאלים אמרו שהם מרגשים "יותר פרודוקטיביים" לעבוד מהבית מאשר במשרד הרגיל שלפני התקופה הזאת.

בעקבות שינוי זה הגיוני לצפות כי בשנת 2022 ארגונים רבים ימשיכו להעדיף לשלב עבודה מהבית ועבודה מרחוק באופן כללי מאשר לחזור לעבוד מהמשרד המסורתי בלבד.

אז כיצד ניתן לעבוד מרחוק? ואיזו מערכת CRM יכולה לסייע לנו.

כיצד ניתן לעבוד מרחוק?

עבודה מרחוק עבור הארגון הוא שינוי גדול ומשמעותי, אך האם כל המחלקות מגיבות באותה צורה לשינויים שמגפת הקורונה כפתה עלינו? לא בהכרח.

אנשי מכירות שמבלים את רוב הזמן שלהם בשטח או במוקד טלפוני סביר להניח יודעים להתמודד עם עבודה מהבית באמצעות מענה טלפוני או ממוחשב.

אך עבור שאר הארגון שינוי זה דורש התאמות רבות על מנת שיוכלו לעבוד מרחוק.

השינוי שהארגון צריך לבצע יכול להיות טכנולוגי כמו חידוש מערכת CRM או לשנות נהלי עבודה ארגונים.

על מנת שנוכל להבין איזה כלים בדיוק צריכים הינה מספר נקודות שיעזרו לנו כיצד ניתן לעבוד מרחוק בצורה טובה יותר.

שימוש בכלי תקשורת נכונים

שימוש נכון בכלי תקשורת יכול לחסוך לארגון הרבה מאוד זמן וכסף.

הטעמת מרכזית IP יכולה לסייע לכם לנהל את העבודה בצורה שוטפת וטובה יותר מאשר עם הטלפון האישי של העובדים.

כלי תקשורת לדוגמא: וויסנטר עבור הוצאת שיחות ומכרזיה חכמה, ZOOM לצורך ביצוע שיחות וידאו (video conference), זוהו דסק(ZOHO DESK) לביצוע השתלטות מרחוק עבור הארגונים שמציעים שירותים טכנולוגים

שיתוף פעולה ארגוני

הקפידו לעבוד עם מערכת CRM אחת שתוכלו לנהל הכל תחת אותה מערכת CRM ובכך תצרו שפה משותפת בארגון מבלי לעבוד על מספר מערכות.

חשוב לנו לציין לפעמים לא ניתן לרכז את כל הארגון למערכת CRM אחת מכיון שיש מספר רחב של צרכים.

הדרכות וקורסים

השתמשו בהדרכות וקורסים מוקלטים על מנת להעביר את הידע שלכם, לא תמיד חייבים להגיע למשרד ב-8 וחצי בבוקר ולהעביר את הדרכה לצוות.

נסו להקליט הדרכות מסודרות או לעשות קורס דיגטלי ארגוני לצורך הדרכות חוזרות כך תוכלו לחסוך המון זמן והעובד יכול לראות את זה במהלך היום.

איזה מערכת CRM יכולה להתאים?

אז מי שעוקב אחר בלוג והקהילה שלנו בפייסבוק, יודע שאנחנו מבצעים הטעמות למגוון רב של מערכות CRM.

אך כאשר אנחנו מדברים על עבודה מרחוק ומתן כלים לארגון אנחנו ממליצים על מספר נקודות חשובות שיש לבדוק ופחות על מערכת ספציפית.

להלן מספר נקודות שחשוב לבדוק לפני שבוחרים מערכת CRM לעבודה מרחוק:

מערכת ענן

חשוב להבין שהיום עולם מערכות ה-CRM או בהגהה המקצועית מערכות SAAS נשלט על ידי מערכות הענן המובילות.

שימוש במערכת ענן יקל על העבודה מרחוק ויאפשר כניסה למערכת מכל מקום ובכל זמן.

זכרו לבדוק את אבטחת המידע של הענן על מנת שתוכלו לדעת כיצד לשמור על המידע שלכם.

WEB API

רבות המערכות שמעניקות גישה לממשק הניהול שלהם ומאפשרות למשתמש הקצה לבצע שינויים אך זכרו עדיין עליכם לוודא שיש לכם גישה לממשק ה-API.

לכן לפני שאתם בוחרים מערכת CRM עבור הארגון וחושבים שהיא יכולה לנהל את העובדים מרחוק הקפידו לוודא שממשק ה-API שלה פתוח לעבודה מבחוץ.

לסיכום

אם למדנו משהו משנת 2020 ו-2021 היא שאפשר לסיים את העבודה מהבית ולהיות יותר פרודוקטיביים כל עוד לעובדים יש את הטכנולוגיה הנכונה.

שימוש במערכת CRM שמעניקה תמיכה לעובדים ומאפשרת להם להיות מחוברים לארגון בכל רגע נתונים תקל על העבודה השוטפת.

כמובן שמערכת CRM לבדה אינה מספיקה וצריך לתת לעובדים את האמון שהם דורשים והיכולת הזאת נמדד בניהול נכון.

אל תחששו לקחת חברת יעוץ ארגוני שתסייע לכם להגיע לתוצאות ניהוליות טובות יותר ובכך תצליחו לקדם את הארגון גם מעבודה מהבית.

שיתוף המאמר:
פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
אימייל

אולי יעניין אותך גם