התחייבות שנתית או חודשית? עושים סדר במחירון CRM!

ISRAELCRM PRICE

חברות תוכנה רבות מציעות מגוון רחב של חבילות עבור הלקוח ומציגות מחירון CRM מסודר.

המטרה של אותם חברות הינה פשוטה, להסביר ללקוח מה ניתן לו בכל חבילה, איזה הגבלות יש וכו'.

לכן אנו בישראל CRM החלטנו לעשות לכם סדר בנושא ולבדוק מספר נקודות חשובות לפני שמתחילים.

נקודה מספר 1 – סוג החבילה

כל מי שבדק או התעניין במערכת CRM בעבר בוודאי ראה שחברות התוכנה מציעה מגוון חבילות.

אותם חברות מציעות לנו מספר אפשרויות וככל שנעלה במחיר נוכל לקבל יותר ממערכת ה-CRM שלנו.

מחירון CRM שכזה הוא הנפוץ ביותר בעולם המערכות, בוחרים חבילת מערכת ומתחילים לעבוד.

ועדיין רגע לפני שיוצאים לדרך אנו צריכים לוודא מספר דברים חשובים על החבילה.

כמות רשומות

בכל מערכת CRM אתם מוגבלים לכמות רשומות מסוימת בוודאי בחבילות הנמוכות.

מצב זה יכול להוביל את הארגון לשדרג את המערכת מהר מהצפוי ולהוביל לעלויות גבוהות יותר.

בדיקה מקדימה של כמות הרשומות אליה אתם זכאים תוכל לחסוך לארגון כסף רב והפתעות.

גיבוי מידע

מי שעוקב אחרי בלוג ישראל CRM יודע שאנחנו כותבים לא מעט על גיבוי מידע.

בעולם העסקים של היום גיבוי מידע וניהולו יכול להקפיץ את הארגון גבוהה ולהשיא רווחים.

חברות התוכנה השונות זיהו את הנקודה ורבות מהן מציעות גיבוי מידע מובנה בחלק מהחבילות שלהם.

לדוגמא מערכת זוהו CRM (ZOHO) מאפשרת גיבוי דו חודשי בחבילת אנטרפרייז(enterprise) שלהם.

מצד שני מערכות כמו פיירברי(Fireberry) מציעות לנו את חבילת Safeguard.

  • נקודה חשובה – חשוב לוודא בכל חבילה שניקח מה האפשרויות לגיבוי ושחזור מידע.
מאפשרת לייצא את המידע בכל רגע נתון – פיירברי – Fireberry

שדות מיוחדים והתניות

כל מערכת CRM כזו או אחרת מציעה פיצ'רים מיוחדים.

אותן פיצ'רים מאפשרים לנו לבצע פעולות ייחודיות אך ורק לחבילה שבחרנו.

לדוגמא שדות מותנים שמעניקים לנו את האפשרות לעשות תנאים על שדות במערכת.

דוגמא נוספת היא האפשרות לבצע תהליכי עבודה עם תנאים קבועים כמו כל יום ב' תשלח הודעה ללקוח.

לכן חשוב לוודא כי פעולות שכאלה קיימות בחבילה שנבחר וזו במטרה שלא נופתע בהמשך.

נקודה מספר 2 – התחייבות שנתית? – רק אחרי שבטוחים!

נקודה נוספת שחשבון לשים לב אליה במחירון CRM היא נושא התחייבות.

תוכנות CRM כיום מציעות לנו אפשרות להתחייב לחבילה חודשית או שנתית בתמורה להנחה של עשרות אחוזים.

אין ספק שהנחה תמיד מתקבלת בברכה אבל זה רק לאחר שאנחנו נהיה בטוחים במערכת ה-CRM.

ארגונים רבים בוחרים מערכת CRM ומתחילים לעבוד עמה על סמך המלצות או היכרות מוקדמת.

כעת לאחר מספר חודשים ואפילו שבועות, מגלים כי מערכת ה-CRM אינה עונה על הדרישות.

ממחקרים שביצענו בשנת 2024 נוכחנו לגלות כי יותר מ-60% מהחברות בוחרים מערכת CRM שלא מתאימה.

לכן רגע לפני שאתם בוחרים את המערכת CRM ומתחייבים לשנים קדימה עצרו!

תתחילו במספר חודשים בתשלום חודשי ורק לאחר מכן תעברו לתשלום שנתי.

כך תוכלו לחסוך כסף רב במידה והמערכת לא מתאימה או שיש לכם חששות.

  • נקודה חשובה – אל תחששו לבחור בחבילה החודשית זה עדיף מאשר להישאר עם פיל לבן.

נקודה מספר 3 – שדרוגים

לבסוף הגענו לנקודה אולי הכי חשובה לנו ביחס למחירון CRM.

כמו שאתם כבר יודעים ישנם מספר רב של מערכת CRM שניתן לרכוש.

לכם עליכם גם להתייחס לנושא השדרוגים של המערכת וקצב התפתחות.

בדקו האם החבילה שלכם היא העדכנית ביותר.

העבודה על החבילה העדכנית ביותר תעניק לכם אפשרות להנות מפיתוחים חדשים.

פיתוחים כגון שליחת הודעות ווצאפ ישירות ממערכת ה-CRM תשפר את הפרודוקטיביות.

התממשקות של כלי AI יעניקו לכם מהירות תגובה ללקוח ותחסוך עליות לטווח רחוק.

אך הדבר הכי חשוב הוא שתשארו בקדמת הטכנולוגיה.

לבסוף

לבסוף כמו שאנחנו מסיימים כל מאמר שלנו אנחנו אומרים שאין הבדל באיזה CRM נבחר.

הפעילות הארגונית היא זו שקובעת מה הדרישות של הארגן כלפי הטכנולוגיה ולא ההפך.

בנוסף זכרו תמיד לבדוק את החידושים האחרונים בעולם מערכת ה-CRM.

חידושים ופיצ'רים חדשים יסייעו לכם לחסוך בהוצאות ולהינות מכלים חדשים שיתרמו לארגון.

וכל זה רק מהבנה ראשונה של מחירון CRM של כל תוכנת CRM.

שיתוף המאמר:
פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
אימייל

אולי יעניין אותך גם