חיבור וואצאפ (Whatsapp) למערכת CRM זה לא המלצה זה חובה!

וואצאפ ISRAELCRM

בעולם המכירות ושירות של היום כולם יודעים כי חיבור למערכת וואצאפ (Whatsapp) זה לא אופציה זה חובה. עסקים רבים מבינים שעל מנת שיוכלו לקבל יותר פניות מלקוחות פוטנציאלים, עליהם להיות יותר נגישים עבור הלקוח והיכן הלקוח נמצא הכי הרבה כיום? בטלפון הנייד שלו.

מה זה וואצאפ (Whatsapp)?

את חברת וואצאפ (Whatsapp) אין כמעט אחד שלא מכיר. החברה נוסדה בשנת 2009 על ידי היזמים יאן קום ושותפו בריאן אקטון ומאז עברה מספר גלגולים עד שנרכשה על ידי חברת פייסבוק (Facebook) בשווי כולל של 19 מיליארד דולר.;

מה זה וואצאפ Whatsapp API

ביקשנו מטל גולדשטיין שותף והמייסד של חברת טקסטר לעשות לנו קצת סדר ולהבין מה זה Whatsapp API? למה חשוב לבצע אינטגרציה למערכת CRM וכמובן מה היכולות של המערכת שלהם "טקסטר". "וואצפ API זו מערכת לשירות לקוחות ומכירות של וואצאפ. היא מצטרפת לשני מוצרים יותר מוכרים של ווצאפ, הווצאפ מסנג'ר והווצאפ ביזנס." מספר לנו טל.

שאלנו את טל מה חשוב לדעת לפני שמתחילים לעשות אינטגרציה בין המערכות? "ראשית עליכם לבצע אימות חשבון בפייסבוק ובוואצאפ." טל עוד מציין בפנינו כי הליך האימות הינו פשוט יחסית וניתן לבצע אותו דרך חשבון הפייסבוק שלכם. "חשוב לבצע אימות בתחילת הדרך לא רק בגלל שזה צעד הראשון שצריך לבצע אלה שישנם תחומים שפייסבוק אינה מאשרת ולכן איננו רוצים להגיע לשלב שאימות לא מאושר".

Profile photo of Tal Goldstein
טל גולדשטיין מייסד TEXTER

מה ניתן לעשות עם וואצאפ Whatsapp Api?

"אנו בחברת טקסטר לוקחים את Whatsapp לקצה מבחינת יכולות. אנו משתמשים במערכת שלהם על מנת לענות על הצורך של הלקוחות שלנו". בשיחה עם טל התמקדנו בעיקר בשירותים הקשורים למערכות CRM ומה ניתן לעשות. "שימוש במערכת ה-Api של חברת Whatsapp הינו מגוון וניתן לעשות בו מספר דברים

דוגמא ליכולות של מערכת TEXTER

שחשובים כיום בכל הקשור לגיוס לקוחות ושירות לקוחות בפרט לדוגמא:

  1. הפעלת בוט ייעודי לחברה ולתחום של הארגון ובכך לתת מענה מיידי ללקוח הפוטנציטלי של הארגון.
  2. התממשקות למערכת CRM כך שכל פניה תגיעה למערכת ישירות מתוך ה-Whatsapp תיכנס למערכת שלנו ותחסוך זמן רב באיסוף המידע.
  3. שליפה של מסמכים מתוך ה-Whatsapp לכל מערכת רלוונטית שנבחר.
  4. שליחת הודעות אוטומטית לתזכורת פגישה, התראה לתשלום חוב ו/או כל התראה אוטומטית אחרת.
  5. עבודה במקביל של כל נציגי השירות והמכירות על מערכת וואצאפ אחת (כלומר מספר טלפון אחד)
  6. הכנת הודעות מעוצבות עם כפתורי הנעה לפעולה

"כמובן שבנושא הזה השמיים הם הגבול ואנחנו יכולים לעשות כמעט כל דבר שאנחנו רוצים לעשות"

מה זה טקסטר (TEXTER) ?

לוגו חברת טקסטר TEXTER

חברת טקסטר – TEXTER הינה חברת הייטק המתמחה בחיבור מערכת CRM למערכות Whatsapp ועוד מגוון כלים נוספים. חברת TEXTER הוקמה בשנת 2019 על ידי טל גולדשטיין וגיל אור בעלי עבר עשיר בכל הקשור בהקמת חברות טכנולוגיות וכיום מעניקים שירות לקהל רחב של לקוחות.

לסיום טל מספר לנו "ממשק Whatsapp Api מעניק כלים אדירים ללקוחות שמעוניינים לקחת את מערכת CRM שלהם צעד אחד קדימה בכל הקשור לקשר עם הלקוחות שלהם הקיימים וכמובן הפוטנציאלים"

רוצים לשמוע פרטים נוספים ולדבר עם טל? לחצו כאן

שיתוף המאמר:
פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
אימייל

אולי יעניין אותך גם