כיצד לשלב את סמוב – Smoove במערכת ה-CRM שלכם

smoove_israelcrm

Smoove – סמוב הינה מערכת מרקטינג אוטומיישן(Marketing Automation) מובילה בישראל.

המערכת נחשבת לאחת המובילות בתחום הדיוור ומציעה מספר כלים כגון שליחת ווצאפ ודיוור במייל.

כלים אלה ביחד עם פשטות השימוש, הפכו את המערכת למובילה בישראל בכל הקשור לנושאים שציינו.

בנוסף לזאת סמוב – Smoove מציעה לנו גם אפשרות לתקשורת מול הלקוח אך היא לא מערכת CRM.

מצב זה מוביל לקוחות רבים להתלבט בין מערכת CRM לבין המערכת דיוור עצמה.

לכן החלטנו לעשות לכן סדר בנושא ולהסביר באילו מקרים היא יכולה לשמש אותנו לניהול לקוח(CRM) וכיצד לשלבה עם מערכת ה-CRM.

מתי סמוב – Smoove יכולה להחליף CRM?

נתחיל מהסוף סמוב – Smoove לא יכולה להחליף מערכת CRM נקודה.

למרות זאת היא כן יכולה לסייע לעסקים קטנים בתחילת דרכם שאינם יכולים לנהל לקוח ונסביר.

עסק קטן בתחילת דרכו לא צריך להשקיע במערכת CRM בעשרות אלפי שקלים ושעות תכנות.

לפעמים עסקים יכולים להתחיל בזה שהם מתעדים את שמות הלקוחות והפרטים הבסיסים.

איסוף של פרטים בסיסים כגון שם, טלפון, דואר אלקטרוני ואפשרות להפיק משימה.

פרטים אלו יכולים להספיק בוודאי בתחילת הדרך העסקית.

כמובן שצריך לזכור כי כל עסק צריך מערכת CRM אך לפעמים לא כל עסק מנהל לקוח.

בדיוק בגלל זה ההשקעה צריכה להיות מושכלת ונכונה לעסק או לארגון.

  • חשוב לנו לציין – עסקים בתחילת דרכם חייבים מערכת CRM אבל עסק קטן עם עובד אחד או שתים יכול להמתין עם המערכת עד שהתבסס תזרימית.

שילוב בין סמוב – Smoove למערכת ה-CRM

השילוב בין סמוב – Smoove למערכת CRM הוא כמעט טבעי.

המערכת מאפשרת לנו לגשת כמעט לכל פיצ'ר באמצעות כלי API חכמים ויחודיים לסמוב.

האפשרות ליצור רשימות, הפעלת אוטומציות וכמובן אינטגרציות מובילה לכך שסמוב היא המובילה בישראל.

כך כל מי שרוצה לעבוד עם המערכת בשילוב עם המערכת ה-CRM יכול לבצע זאת במספר כלים ואפשרויות.

דוגמאות לשילוב של Smoove עם מערכת CRM

  1. שליחת מייל הצטרפות לנרשם חדש – הנרשם נכנס למערכת ה-CRM ועובר למערכת Smoove.
    המערכת שולחת ללקוח מייל או הודעת WA ואתם מקבלים אינדיקציה האם הלקוח קיבל או פתח.
  2. אוטומציה לתזכורת חשיפת שיעור חדש – נניח ואתם בית ספר שרוצה לעדכן על קורס חדש או חשיפת שיעור חדש. באמצעות שילוב של המערכת ביחד עם ה-CRM תוכלו לעשות זאת בקלות.

דוגמאות אלה מהוות בסיס לשילוב בין המערכות ובאמצעותם תוכלי להפיק הרבה יותר מניהול הלקוח.

למרות זאת החיבור ועבודה על סמוב כמו במערכת CRM מצריך מטמיע מערכות מידע.

הידע של מומחה המערכת יכול לחסוך לכם זמן יקר בבניית המערכת ועדיין יש כלי נוסף שווה לשלב במערכת.

מייק – Make.com

לאחרונה בישראל CRM נתקלנו בלקוחה שביקשה רק לחבר טפסים מהאתר למערכת Smoove.

אותה לקוחה היתה מעוניינת שכל טופס מהאתר יגיע למערכת ויקבל מייל בעת הצטרפות.

החיבור על פניו נשמע פשוט נכון?

לאחר שיחה עם מתכנת שמכיר את מערכת Smoove בהיכרות בסיסת הם ניסו לחבר את הטפסים.

בתחילת הדרך הדברים עבדו חלק ונראה שהם "על הגל".

אך לאחר מספר שעות בחיוב ובשילוב עם שירות הלקוחות של המערכת החיבור לא צלח.

כעת אנחנו שואלים למה לא לעבוד דרך מייק – Make.com?

חיבור למערכת Smoove באמצעות מייק – Make.com

המערכת שמאפשרת לחבר בין מערכות שונות ממש בלחיצת כפתור יכלה להקל על התהליך.

והכי חשוב לחסוך זמן וכסף.

אז בשביל לקצר את הסיפור הלקוחה פנתה אלינו והצענו לה לעבוד עם מייק – Make.com.

הצטרפות היתה פשוטה וכך גם החיבור של האתר למערכת Smoove.

לבסוף אפשר לומר שבהחלט עדיף חיבור טבעי בין המערכות גם בשביל לחסוך עלויות.

אך כמו שציינו גודל הארגון לא תמיד מצדיק קיצורי דרך ועלויות.

דווקא במצב שאתם בתחילת דרכם העסקית נכון לא לחסוך ותעבדו עם מייק – Make.com.

והתוצאה? חסכון בזמן, כסף וכמובן גיוס לקוחות חדשים.

שיתוף המאמר:
פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
אימייל

אולי יעניין אותך גם

0