לקוחות פיירברי Fireberry CRM? זו המרכזיה שלכם!

פיירברי - Fireberry CRM - ISRAELCRM

פיירברי – Fireberry לשעבר פאוור לינק – Powerlink היא מערכת CRM מובילה בישראל.

למערכת CRM זו יש לא מעט לקוחות במשק הישראלי ויש לזה מגוון סיבות.

במאמר הקרוב נסביר למה חשוב לחבר את המרכזיה למערכת ה-CRM.

ולמה אנו חושבים שרק וויסנטר – Voicenter מעניקה ערך מוסף בין המרכזיות השונות.

מרכזיה בענן ועבודה מהבית

לאחר מגפת הקורונה החשיבות של המרכזיה בענן התגברה בצורה משמעותית.

ארגונים רבים היו מעוניינים לאפשר לעובדים לעבוד מהבית וחיבור של מרכזיה בענן ענה על צורך זה.

כך הפכה המרכזיה לחלק בלתי נפרד מבחירת מערכת CRM לארגון.

שינוי זה הוביל את מערכות ה-CRM לפתח כלים ייעודים שיעניקו ערך מוסף למרכזיות.

עם זאת עדיין היו מערכות CRM כמו פיירברי – Fireberry שהעניקו גישה מורחבת יותר למערכת שלהם.

באמצעות גישה מורחבת זו הצליחו המרכזיות השונות ובראשם וויסנטר – Voicenter להעניק ערך מוסף ללקוח.

והתוצאה? שליטה על כמות השיחות, סרגל נציגים, תותח שיחות והכי חשוב בקרה טובה הרבה יותר.

התחברות לפיירברי – Fireberry Crm

כל מי שעובד על מערכת CRM היום יודע שהחיבור למרכזיה אינו המלצה אלה חובה.

בפיירברי – Fireberry Crm לקחה את החיבור צעד אחד קדימה.

החיבור מתבצע באמצעות רכישה של ממשק ייעודי לחיבור המרכזיות השונות.

מה שאפשר לאותם מרכזיות להתחבר שיטת "פלאג-אין" או במילים פשוטות יותר תוסף ייעודי.

זה אפשר חיבור פשוט וקל עבור המרכזיות.

פשטות החיבור הובילה לכך הלקוח יוכל להתחבר בקלות ומבלי לדאוג לפיתוחים.

למרות זאת החיבור לפיירברי – Fireberry אינו בחינם ודורש עלות נוספת.

עלות של 1,000 ש"ח בתוספת מע"מ כחוק בנוסף לעלות החודשית השוטפת, תוכלו לחבר את המרכזיה.

החיבור מתבצע מאחורי הקלעים כך שהלקוח אינו חלק מהתהליך החיבור ואינו מצריך ממנו להיות נוכח בחיבור.

  • חשוב לציין – חיבור מערכת CRM למרכזיה בענן מצריך עבודה מאחורי הקלעים כך שעלות החיבור הינה סבירה.

למה מרכזיה של וויסנטר – Voicenter?

השיתוף פעולה בין פיירברי – Fireberry Crm לוויסנטר – Voicenter נעשה עוד בתחילת דרכם הטכנולוגית.

בזכות פיתוח יחודי למערכת אלו ניתן לקבל סרגל נציג ייעודי שמציג מספר פרמטרים בסיסים במערכת.

אותו סרגל נציג מאפשר לקבל מידע כמו מזהה לקוח, טלפון, מנהל הלקוח ועוד פעולות בסיסיות.

  • חשוב לציין – מרכזיות נוספות מאפשרת לקבל מידע זה אך לא מתוך המערכת ובאמצעות תוסף מותקן על הדפדפן.

כך שברגע שאתם בוחרים לשלב בין המערכת השונות בעצם אתם מקבלים פתרון אחד במערכת CRM אחת.

שילוב זה יאפשר לעובדים להתנהל תמיד מתוך מערכת ה-CRM ולא יצריך מהם לצאת למערכת נוספת.

לבסוף אנו מבינים ששונה ממערכות אחרות היתרון המשמעותי של וויסנטר עם פיירברי הוא בפרודוקטיביות.

היתרונות בשילוב בין המערכות:

  • סרגל כלים ייעודי בין המערכות
  • התחברות "פלאג-אין" משלמים ומתחברים
  • הגדלת הפרודוקטיביות ועבודה ממערכת אחת.
למידע נוסף אודות התחברות למערכת פיירברי – Fireberry CRM? לחצו
שיתוף המאמר:
פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
אימייל

אולי יעניין אותך גם