בסוף שנת 2023 השיקה חברת התוכנה מאנדיי(Monday.com) מודול חדש במערכת והוא מאנדיי CRM.
מאנדיי ניהול לקוחות או בקצרה Monday Crm נועד לתת מענה לניהול הלקוח במערכת.
הסיבה העיקרית שהוחלט על פיתוח המודול הזה הוא לחץ הלקוחות.
לקוחות רבים שעבדו על המערכת התלוננו שלא ניתן לנהל אנשי קשר וכמובן לקוחות.
דרישה זו של הלקוחות הובילה את חברת התוכנה לפתח את המודול המדובר לניהול הלקוח אך האם היא CRM?
מאנדיי כמערכת לניהול משימות
בתור מערכת ניהול משימות אין ספק שמאנדיי היא אחת מהמערכות המובילות בעולם.
ביחד עם מערכות כמו אסנה(Asana) וקליקאפ(clickup) היא מצליחה להוביל את תחום ניהול המשימות בגאון.
אחת הסיבות לכך היא פשטות השימוש במערכת.
וכל מי שעובד עם מאנדיי (Monday.com) יודע שזה היתרון המרכזי שלה.
היכולת להשתמש במערכת בפשטות גרם לארגונים לבחור במערכת.
אך זו גם היתה הבעיה העיקרית שלה.
ככל שהצטרפו יותר ויותר אנשים כך הדרישה מהמערכת עלתה ומאנדיי החלה לעבור שינוי.
מאנדיי היא לא מערכת CRM
בעבר כתבנו שמאנדיי היא לא מערכת CRM והיא לא באמת מעניקה מענה לניהול הלקוח.
בסופו של דבר זה הגיוני, מאנדיי היא מערכת ניהול משימות שהתפתחה עם השנים.
כעת לאחר מספר שנים של התפתחות הגיע השלב שבו היא חייבת לקפוץ מדרגה.
קפיצת המדרגה כמו שציינו הגיעה כתוצאה מלחץ של הלקוחות שלה.
לקוחות רבים התלוננו שמלבד ניהול המשימות אין להם אפשרות לנהל לקוחות ואנשי קשר.
האפשרות לשלוח מיילים מתוך המערכת באופן אוטומטי לאנשי הקשר פשוט לא היתה קיימת.
אז נכון אפשר לעשות אוטומציות ואינטגרציות אך זה עדיין לא היה כמו בכל מערכת CRM.
כנראה שזה גם מה שגרם ללקוחות רבים לנטוש את המערכת ולהבין שהיא פשוט לא מתאימה לארגון.
- חומר למחשבה – האם אפשר לנהל משימות בלי אנשי קשר או עבודה עם ספקים חיצונים?
השקת מאנדיי CRM
לאחר שנתקלו בביקורות רבות מלקוחות הגיע הרגע ובוא מאנדיי השיקה את Monday CRM.
השקת מאנדיי CRM הצליחה לשפר קצת את העבודה השוטפת במערכת.
נוספו אפשרויות קריטיות עבור ניהול אנשי הקשר והלקוחות.
אפשרויות כגון: ניהול לקוחות, ניהול מכירות ותיאומי פגישות הובילו לשיפור אדיר בעבודה על המערכת.
השקת מאנדיי CRM הצליחה לצמצם את הפער שיש בין הלקוחות לחברת התוכנה.
כתוצאה מכך הרבה לקוחות החלו להשתמש במודול הנוסף ולקבל מענה לבעיה של ניהול הלקוח.
לסיכום
לסיכום חשוב לנו קצת לצנן את התלהבות מהמוצר החדש של מאנדיי (Monday.com).
אין ספק שהצעד שהיא עשתה מוביל אותה להגדרה של מערכת CRM.
אך הסיבה שאנחנו אומרים זאת היא בגלל העלויות של המודול החדש.
מי שעובד על מערכת CRM יודע שעלות הממוצעת בתחום היא 120 עד 150 ש"ח לחודש פר משתמש.
עלות זו היא למערכת CRM שיכולה להעניק לנו קצת יותר אפשרויות משילוב של 2 המודולים של מאנדיי יחדיו.
כן! המודולים של מאנדיי מתומחרים בנפרד, וזה מוביל לעלות נוספת למערכת.
לכן רגע לפני שאתם ממהרים לרכוש את המודולים המדהימים והנוחים של מאנדיי עצרו.
תשאלו האם אנחנו צריכים נוחות שימוש או פרודוקטיביות?
לאחר שתענו על השאלה הזאת תוכלו להבין מה חשוב לכם ואם זה נוכחות שימוש אז חד משמעית מאנדיי!