כרגע לפחות! מאנדיי – MONDAY היא לא מערכת CRM

Monday-ISRAELCRM

רבים האנשים שמכירים את מערכת ניהול המשימות מאנדיי – MONDAY שמציעה מגוון רחב של פתרונות ולאחרונה גם מודול CRM.

אך האם כל מערכת שמציגה מודול CRM היא גם מערכת CRM? זה בדיוק מה שיצאנו לבדוק.

במאמר הנוכחי אנחנו נשאל את השאלה שמטרידה לא מעט את עולם מערכות המידע והיא "האם מאנדיי היא מערכת CRM?"

אז לפני שנענה לכם על השאלה בואו נבין קודם כל מה זה מאנדיי – MONDAY

לעבוד ללא גבולות?

מה זה מאנדיי – MONDAY?

אז מי שקורא את השורות האלה בוודאי מכיר את מערכת מאנדיי – MONDAY שהינה מערכת ניהול משימות מובילה בעולם.

מאנדיי נולדה מתוך חברת WIX הישראלית שחיפשה מענה לניהול המשימות הקיים אצלה בארגון.

המערכת שפותחה הצליחה לצבור תאוצה גם מחוץ לגבולות הארגון שפיתח אותה ובכך נתנה לארגונים רבים כלים לניהול משימות.

כיום מאנדיי – MONDAY נחשבת לאחת מהמערכות המובילות לניהול משימות ומתחרה עם גופים כמו clickup, אסאנה – asana הוותיקות.

למאמר מורחב על מאנדיי לחצו.

האם מאנדיי – MONDAY היא מערכת CRM?

יתכן ורבים ממכם שקוראים את השורות האלה בוודאי תוהים איך זה יכול להיות? הרי מאנדיי – MONDAY בעצמה מציעה מודול של CRM?

אוקי! אז אחת ולתמיד נאמר לכם כי היא הכל חוץ ממערכת CRM, כרגע לפחות!.

בדיוק בגלל זה ואולי בגלל הגישה הישראלית של המנהלים במערכת הם מציעים לנו "מודול CRM".

חשוב לציין ולהבין כי מודול CRM זה לא מערכת CRM!.

על מנת שנוכל להבין את ההבדיל בין מודול CRM למערכת CRM עלינו להסתכל על החברות המובילות בתחום ומה הם מציעות.

חברות לדוגמא כגון פאוורלינק או בשמה החדש פיירברי(fireberry) מציעות לנו ניהול מרוכז של הלקוח ולא רק את המשימות שלו.

חברת ZOHO CRM או SALESFORCE מציעות לנו מגוון רחב של פיצ'רים שממש הופכות את המערכות הללו לכלי ניהול ולא רק CRM.

מאנדיי – MONDAY מנגד זאת מציעה לנו מודול של מערכת CRM שיאפשר לנו לעשות חלק קטן מאוד ממה שמערכות CRM מציעות.

לדוגמא: כאשר אנחנו רוצים לבצע פעולות אוטומטיות כגון שליחת מיילים ללקוח או שליחת SMS מערכת מאנדיי יכולה להעניק לנו את האפשרות הזאת.

אך האם היא היא מאפשר לנו לנהל כרטיס לקוח? לצערנו לא!

דוגמא נוספת היא ההסתכלות על הלקוח, מערכות CRM כיום מאפשרות לנו לנהל את כרטיס הלקוח בצורה הוליסטית.

לעומת זאת היא אינה מאפשרת לנו את האפשרות הזו ולכן מונעת מאיתנו לקבל תמונת מצב עדכנית אודות הלקוח או הפעילות שלו.

דוגמאות שציינו פה הם רק חלק קטן מהפיצ'רים שחסר למערכת ולכן לאחר זמן קצר נאלץ למצוא פתרונות אחרים.

אז לאחר שהבנו בקצרה כי ברמת מעטפת מאנדיי – MONDAY פשוט לא מעניקה כרגע מענה לצורך הארגוני.

נשאלת שאלה נוספת למי היא יכולה להתאים?

למי מערכת ניהול משימות מתאימה?

אז כמו שציינו מאנדיי – MONDAY היא מערכת ניהול משימות או פרויקטים והיא מאפשרת לנו לנהל פרויקטים צורה של תהליך זרימה או צ'קליסט.

בזכות שילוב של מערכת CRM כגון פאוורלינק (Fireberry), הכוורת או ZOHO CRM עם מאנדיי הארגון יכול להצליח לנהל לקוח בצורה טובה יותר.

על מנת שנוכל להסביר את עצמנו טוב יותר כאשר אנחנו מתכוונים לשילוב בין המערכות אנו מתכוונים שניהול הלקוח יהיה במערכת CRM ייעודית ואילו ניהול המשימות לביצוע במערכת מאנדיי.

מפרויקטים שביצענו ראינו ששילוב של מערכת ניהול משימות עם מערכת CRM הצליח להוביל ארגונים לשיפור הפרודוקטיביות ביותר מ-25%.

הגידול הזה בא לידי ביטוי בכך שביצוע משימות היה מהיר יותר, ניתוח תהליכים היה קצר יותר וכמובן הזמן שנחסך עבר לפעילות אחרות.

מעוניינים לנסות את מאנדיי – MONDAY בעצמכם? לחצו כאן

שיתוף המאמר:
פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
אימייל

אולי יעניין אותך גם