תכירו את פאוור לינק – (Powerlink Crm)

powerlink israelcrm

כחברת הטמעת מערכות CRM אנו בוחנים לא מעט מערכות.

אחת האוהבות עלינו היא מערכת ה-CRM פאוור לינק(Powerlink Crm).

בעידן מתקדם כמו של היום, כל עסק או ארגון שמכבד את עצמו ורוצה להצליח צריך מערכת CRM שתעבוד עבור הארגון ותעניק לו כלים לניהול מערך קשרי הלקוחות שלו.

במאמר הבא נכיר לכם את מערכת Powerlink Crm ולמי היא יכולה להתאים.

מהי פאוור לינק (Powerlink Crm)?

פאוור לינק(Powerlink Crm) היא מערכת ניהול קשרי לקוחות או במילים אחרות מערכת/תוכנת CRM מובילה בישראל שהוקמה בשנת 2011 על ידי אמיר משגב. לאחר מספר גרסאות ראשוניות הושקה המערכת סופית בשנת 2012 וכבר התחילה לצבור פופלריות. במהלך השנים פאוור לינק הוציאה מספר חידושים שתרמו לפופולריות שלה וסייעו לה להפוך לאחת המערכות המובילות בשוק מערכת ה-CRM הישראליות. כיום פאוור לינק (Powerlink Crm) מעניקה שירותים למספר רב של עסקים ונחשבת לדעתנו למערכת המובילה בישראל.

מה מציעה פאוור לינק (Powerlink Crm)?

תוכנת פאוור לינק(Powerlink Crm) מספקת מספר רחב של כלים עבור ארגונים ועסקים אשר מעוניינים לקבל ממערכת ניהול קשרי לקוחות(CRM) כגון:

  • קליטת לידים מהקמפיינים השונים – פייסבוק, אתר הבית, דפי נחיתה וכו'.
  • ניהול לוחות זמנים ויומן פגישות.
  • ניהול קשרי לקוחות.
  • ניהול מכירות.
  • ניהול קריאות למתן שירות לקוחות יעיל יותר.
  • שירותי הנהלת חשבונות הכוללים הצעות מחיר, חשבוניות, סליקה וחתימה דיגיטלית.
  • ניהול פרוייקטים .
  • אינטגרציות עם מערכות נוספות.
  • ניהול משימות.
  • מעקב שוטף אחר הטיפול בלקוחות בזמן אמת.
  • ניהול עובדים ובקרה על איכות עבודתם.
  • לוחות בקרה המשקפים מצב נתון בזמן אמת.

האם פאוור לינק (Powerlink Crm) מתאימה לארגונים?

במאמר הקודם שלנו ציינו שכל מערכת CRM יש את היתרונות והחסרונות שלה ולכן האם לומר שפאוור לינק (Powerlink Crm) אכן מתאימה לכל ארגון? התשובה היא חד משמעית לא!.

בעולם טכנולוגי בו אנו חיים ישנם מספר רב של צרכים עבור ארגונים ורובם מסתכמים בניהול משימות וניהול עובדים. מערכת פאוור לינק(Powerlink Crm) מציע את הכלים האלה אך על הארגונים להבין שיש מערכות ניהול משימות ייעודיות כגון MONDAY ומערכת Airtable ככה שלפני שאנחנו נבחר במערכת פאוור לינק עלינו להבין מה הם הצרכים של ארגון ועסק. למרות זאת כמו שציינו בפתיח פאוור לינק אינה עוד מערכת CRM והיא לומדת להסתגל ולהתחדש כל הזמן כך שארגון שרואה את עצמו בצמיחה בהחלט התאהב מערכת הזו ולכן לדעתנו כל ארגון שעובד מול המשק הישראל בהחלט עדיף שיבחר במערכת CRM פאוור לינק(Powerlink Crm).

היתרונות וחסרונות של פאוור לינק(Powerlink CRM)

על היתרונות וחסרונות של מערכת פאוור לינק(Powerlink Crm) כתבנו דף המערכת של אצלנו באתר אך מאז התווספו מספר יתרונות נוספים וחסרונות ואלו העיקר שלהם.

יתרונות:

  1. ממשק סינון רשומות חדש – בגרסה אחרונה של פאוור לינק הושק ממשק סינון תצוגות חדש מה שמאפשר לנו כמשתמשים לבצע סינון רחב יותר ומהיר יותר לעומת הגרסה הקודמת.
  2. הרחבה של עמודה – בגרסה האחרונה של מערכת פאוור לינק חידוש משמעותית נוסף הוא היכולת שלנו להרחיב עמודות ללא צורך בהגדרת תווים מראש מה שאפשר לנו להיות נגיש. חשוב לציין שזה חידוש מתבקש לאור העובדה שברוב מערכות CRM פיצ'ר זה קיים כבר מספר שנים.

חסרונות:

  1. ממשק ניהול יומנים ותורים – פאוור לינק לצערנו עדיין נשארת מאחור בכל הקשור לחיבור יומנים ואירועים חוזרים. למרות זאת בעזרת אינטגרציה פשוטה ניתן לפתור את הבעיה הזאת ובכך להתבגר על הבעיה.
  2. מרכזיה טלפונית – כיום שיש מגוון רחב של פתרונות טלפוניות פאוור לינק עדיין לא מעניקה ללקוח את הכלים להתממשקות פלאג אין(PLUGIN) ולא נותנת לנו את האפשרות להתחברות מהירה וזריזה.

לסיכום

ביחס למערכות ישראליות אחרות אנחנו בהחלט ממליצים להשתמש במערכת פאוור לינק (POWERLINK CRM) עבור הניהול השותף של הארגון מכמה סיבות עיקריות:

  1. מערכת שמתחדשת ומחדשת כל הזמן מאפשרת ללקוח גמישות פעולה ללא צורך בלהחליף מערכת
  2. מערכת CRM שמאפשרת 100% API ללא התערבות של בעלי המערכת כלומר stand alone.
  3. ממשק UI מעולה ופשוט לתפעול.

לבסוף בחירת מערכת CRM על סמך יתרונות או חסרונות איננה מספיקה ועלינו לדעת לזהות צרכים נוספים אך זה יהיה למאמרים הבאים שלנו.

  • גילוי נאות חברת ISRAEL CRM הינה שותף עסקי של חברת פאוור לינק
שיתוף המאמר:
פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
אימייל

אולי יעניין אותך גם