מיכל הדי מנקסטצ'אט – NEXTCHAT "צ'אט בוט אנושי – האם זה יכול להיות?" – חלק ב'

nextchats_Chatbot-ISRAELCRM

בחלק א' של "צ'אט בוט אנושי – האם זה יכול להיות?" ציינה מיכל מספר סיבות למה חשוב לבנות מסע לקוח.

בנוסף היא הסבירה לנו כיצד ניתן לשלב את הצ'אט בוט בעסק ומה חשוב לשאול.

"נראה שחלק מהכלים הקיימים בעולם השיווק הדיגיטלי נתפסים על ידי הצרכנים כמעצבנים ולא יעילים במיוחד."

לדוגמה, טפסי צור קשר, דפי נחיתה ארוכים מדי יכולים להבריח אנשים מתחת לגיל 35.

הסיבה היא בגלל שהם מתקשים לקרוא כמויות גדולות של טקסט.

פלטפורמות כמו אי-מייל או סמס מספקות תקשורת חד-כיוונית ואינטימית פחות.

כמו כן, בישראל, מספר הצפייה בהם נמוך.

בנוסף לזאת גם שיחות טלפון מתאימות כמעט רק למבוגרים כ-20% עונים לשיחה תוך 3 ניסיונות ו40% עונים לאחר 5 נסיונות.

NEXTCHAT_ISRAELCRM
לוגו חברת נקסטצ'אט – NEXTCHAT

אחד האתגרים המרכזיים הוא לפתח משפך שיווקי שמצליח להגיע ללקוחות באמצעותם באופן יעיל.

כדי לפתור את הבעיה הזו, Nextchat מציעים שימוש בצ'אט בוטים בווטצאפ API, מסנג'ר, אינסטגרם.

אותם צ'אט בוטים משתלבים במשפך השיווקי ומגדילים תוצאות עסקיות ושיווקיות.

הצ'אט בוטים מתממשקים למרבית מערכות ה- CRM והכל מרוכז ברוב המקרים בתיבת הודעות ייעודית.

תיבת הודעות זו שבה יכולים הנציגים להתכתב בקלות ויעילות עם לקוחות ולקוחות פוטנציאלים.

Nextchat מציעים שימוש בצ'אט בוטים במגוון דרכים במשפך השיווקי ומשלבת אותם בווטסאפ בכל אחד מחלקי הפאנל השיווקי.

צ'אט בוט קמפיינר בדף נחיתה או באתר

טופס צור קשר חכם ומהיר אשר נותן מענה מיידי, ממיין לידים לפי רלוונטיות ומפנה לשיחה עם נציג בהתאם לצורך.

חשוב לציין מיכל אומרת כי ניתן להצמיד לשיטה זו גם אוטומציה.

כל ליד שנכנס ל- CRM מקבל צ'אט בוט שמאפשר לו לקבוע פגישה או שיחת מכירה.

הגדלת יחס סגירה

אחוז החשיפה לקמפיינים בווטסאפ הוא 68% ואחוז התגובה עומד על 20-35%. 

בוטים פיזידלים

בוטים פיזידלים הם בוטים שמאפשרים שיחה עם בוט באמצעות סריקה של ברקוד.

כלומר ברגע שהלקוח סורק את הברקוד הרלוונטי, ניתן לצרפו לרשימת תפוצה ובכך לדוורו.

צ'אט בוט במקום דפי נחיתה בקמפייני פייסבוק

הדי מספרת על הטרנד החדש שתופס תאוצה.

"משלבים קישור בבוט, המידע מחולק ל"צ'אנקים" קטנים וקלים לעיכול.

כך, גם אנשים שמתקשים לקרוא מסרים מורכבים יכולים לקבל מידע".

בוטים בכתבות תוכן

כפתור ווטסאפ בכתבת תוכן כמו הכתבה הזו – לחצו, מאפשר מצד אחד, תוכן מעמיק ועשיר, מצד שני – יכולת ליצור קשר באופן פשוט וקל.

בוטים לנטישת עגלה

לפי נתוני מכון המחקר ביימרד 69% מהעגלות בתחום המסחר המקוון ננטשות.

ברוב המקרים הפניה לנוטשי עגלה מתבצעת בסמס או מייל.

לעומת זאת אילו היה מדובר בצ'אט בוט יחסי ההמרה היו גבוהים יותר בכ-5%.

רוצים לקבוע איתנו פגישה? הקישו על הקישור

שיתוף המאמר:
פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
אימייל

אולי יעניין אותך גם