מיכל הדי מנקסטצ'אט – NEXTCHAT "צ'אט בוט אנושי – האם זה יכול להיות?" – חלק א'

nextchats_Chatbot-ISRAELCRM

תכירו את מיכל מחברת נקסטצ'אט – NEXTCHAT והעבירה לנו את המאמר המרתק כיצד "האם יש צ'אט בוט אנושי?"

קריאה מהנה!

"כשאנחנו חושבים על הגורמים המרכזיים שמשפיעים על חוויית הלקוח, רבים יציינו מיידית מספר אפשרויות.

כמו מוצרים איכותיים, מחירים תחרותיים ושירות אמין.

אך ישנו גורם נוסף שמשפיע על כל תהליך הקנייה יותר מהכל והוא דיאלוג.

כיום, הדיאלוג אינו רק אמצעי למכירה ותמיכה אחרי מכירה, אלא הוא חלק מהחוויה הכללית של הלקוח.

צ'אט בוטים שכתובים באופן מושלם מסייעים ליצור קשר בלתי אמצעי עם הלקוח כבר מהתחלה.

היתרון של תשובה מיידית, מסודרת שמתחילה מסע לקוח (CX) מובילה לרכישה או רכישה חוזרת.

לוגו חברת נקסטצ'אט – NEXTCHAT

צ'אט בוט להשגת זמן זהב

הצריכה הגבוהה של מידע ושירות מהיר הופכת את הזמן למשאב חשוב במיוחד לצרכן המודרני.

אנשים רוצים תשובות מיידיות לשאלותיהם, פתרונות מידיים לבעיותיהם ושירות לקוח מקצועי ומהיר.

זמן התגובה המהיר של העסק הוא גורם קריטי לשביעות רצון הלקוח ולהצלחת העסק.

התקשורת כאמצעי שיווקי

את התקשורת עם הלקוח ניתן לראות כאמצעי שיווקי בפני עצמו.

בעוד הפרסומות המודרניות דוחפות להתקרב וליצור קשר עם הלקוח, הדיאלוג מתרכז ביצירת חוויה אישית.

התקשורת הפרסונלית והמיומנת מתריעה ללקוח שהוא נחשב!

ומאפשרת לו להבין שהעסק מוכן להקשיב ובכך לתת לו את מה שהוא רוצה.

שמירה על קשר ונאמנות

דיאלוג טוב יכול ליצור קשר אמיץ ואמצעי קשר יומיומי בין העסק ללקוח.

הכניסה לעולם הווירטואלי היא אף הזדמנות לשמור על קשר עם לקוחות ישנים.

בנוסף לזאת דיאלוג גם מסייע ליצור נאמנות גם מצד לקוחות פוטנציאליים שעשויים להפוך ללקוחות בעתיד.

תגובה מהירה נתפסת כערך מוסף

בסביבה תחרותית שבה אנו חיים היום, לקוחות לא רק צריכים שירות מצוין, אלא גם זמן תגובה מהיר מצד העסק.

תגובה מהירה הופכת את הלקוח למרוצה ומעלה את רמת השביעות רצון שלו.

כאשר הוא מרגיש שהוא מקבל את השירות והתשובות שהוא רוצה בזמן שהוא רוצה, הוא מוכן להתמקד בעסק.

כעת שהבנו כי דיאלוג טוב ומהיר הוא חלק בלתי נפרד מחוויית הלקוח נותר רק לשלבו עם כלים חדשים.

כלים כמו צ'אט בוטים, יכולים לסייע ולתרום לפעילות העסקית ובכך להפוך את הדיאלוג לטוב יותר.

ועכשיו, אתם בטח שואלים את עצמכם, אז איפה משלבים את הצ'אט בוטים? איך יודעים מה ואיפה מתאים?

שילוב של צ'אט בוט

מיכל הדי, מחברת נקסטצ'אט – NEXTCHAT מדברת על כך שכל תהליך של הטמעת צ'אט בוטים יתחיל באפיון.

"באפיון אנחנו עוברים על הפאנל השיווק והשירותי, בוחנים את ה"כאבים" ורואים איך ואיפה לשלב צ'אט בוטים".

כולנו שמענו על CHAT GPT, צ'אט בוטים לשירות לקוחות ו- AI.

נקסטצ'אט – NEXTCHAT מביאה את בשורת הצ'אט בוטים גם לעולם השיווק והפרסום.

  • שאלה למחשבה – האם אתם משתמשים בכלים המתאימים והיעילים ביותר לצורך גיוס לידים והמרה לעסקאות?

חשוב לי לומר כי "זה לא רק הטכנולוגיה, זה הניסוח, הדרך, אחרת מקבלים עוד מערכת מעצבנת ומנוכרת.".

בעולם השיווק הדיגיטלי שמתעדכן במהירות, נראה כאילו הזמן קפא מלכת.

טופסי צור קשר, טלפונים שאיש לא עונה להם הם רק אחת הבעיות המרכזיות שנתקלים בהן.

הצורך להשתמש באמצעים שמתאימים לצרכנים ומשתמשים בהם כבר ביום יום.

בחלק ב' של המאמר הזה, נחשוב יחד על אתגרים אלו ועל הפתרון המוצע על ידי נקסטצ'אט – NEXTCHAT.

חלק ב' של המאמר – לחצו

שיתוף המאמר:
פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
אימייל

אולי יעניין אותך גם